X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ההסכם גם מאפשר לחברה לקבל לידיה את היתרה של 41.2 מיליון שקל מהנפקת אגרות החוב המופקדת בחשבון נאמן
▪  ▪  ▪
שידור לנוסעים ולטייסים [צילום: L´Avion]

חברת סטרלינג תקשורת מתקדמת תספק מערכות אנטנה מתקדמות לקליטת שידורי לוויין במטוסי נוסעים - ביחד עם חברת EMS, שהיא יצרנית מובילה בתחום מערכות תקשורת לוויינים בארה"ב. זאת בעקבות חתימתה של EMS, הקבלן הראשי בחוזה, על הסכם ארוך טווח עם ספק שירותי תקשורת בינלאומי גדול. החוזה, שיתפרש על פני תקופה של שבע שנים, הוא לאספקת מערכות אנטנה חדשניות לתקשורת לוויינים למטוסים המאפשרות שידור וקליטה בקצבים גבוהים בתחום התדרים Ku.
ההיקף הכספי המוערך של סטרלינג בהסכם יהיה 60 מיליון דולר. בהודעת הזכייה הודיע ספק שירותי התקשורת כי הוא צופה מסירת הזמנה מחייבת ראשונה לרכישת מערכות אנטנה בהיקף כספי של תשעה מיליון דולר עד לדצמבר 2008. לפי הסכם שיתוף הפעולה החברות ישתפו פעולה בתיכנון, ייצור, שיווק ומכירה של אנטנות חדשניות שבהן ישולבו טכנולוגיות שלהן.
נקבעו לוחות זמנים לאספקה סדרתית ראשונה של אנטנות, שצפויה לחודש יוני 2009, אך טרם נקבעו לוחות זמנים לאספקת אנטנות נוספות. עתה רשאית סטרלינג לקבל לידיה את היתרה המופקדת בחשבון הנאמן, בהיקף 41.2 מיליון שקל. היתרה היא סך התמורה בגין הנפקת אגרות חוב וממימוש אופציות לאגרות החוב והפירות שנצברו בחשבון הזה.
מיכה לורנס, מנכ"ל סטרלינג, מסר כי "זהו יום היסטורי עבור סטרלינג, ושנים של עבודה ופיתוח זוכים לה4רה והוקרה מהצמרת הטכנולוגית בהזמנה ראשונה משמעותית של המערכת שלנו. נאפשר שידור וקליטה בקצב גבוה לפלטפורמות ניידות ובכלל זאת מטוסי הנוסעים המתקדמים ברחבי תבל. הטכנולוגיה שלנו הובילה למהפכה בתחום התעופה האזרחית, וכל אחד, החל מהטייס ועד אחרון הנוסעיםיקבל נגישות תקשורתית גם באוויר -ממש כמו על הקרקע."
סטרלינג
הוקמה ב-2003 ונסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב. החברה מפתחת ומייצרת מערכות אנטנה ייחודיות קומפקטיות, בעלות גובה נמוך המאפשרות שידור וקליטה בפס רחב לפלטפורמות ניידות. המוצר הראשון של סטרלינג הוא MIJET - מערכת אנטנה מסדרת מוצרי אנטנות שידור וקליטה המיועדות למטוסים, ופועלות בתחום התדרים Ku. האנטנות צפויות לאפשר לנוסעים במטוס לקבל שירותי תקשורת אישיים ובידור בפס רחב שאינו ניתן כיום.
סטרלינג שוכנת ביוקנעם ובין בעלי מניותיה נמנים IDB באמצעות אלרון תעשיה אלקטרונית, אר.די.סי-רפא"ל חברה לפיתוח, ואלביט מערכות. יו"ר מועצת המנהלים שלה הוא רא"ל (במיל.) דן חלוץ.

תאריך:  24/09/2008   |   עודכן:  24/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חוזה גדול ראשון לסטרלינג הישראלית; תספק אנטנות לוויין למטוסים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורי אלוני
ההוצאה של בנקים קמעונאיים על טכנולוגיית בינה עסקית (BI), תגדל דווקא בגלל המשבר הפיננסי. כך על-פי דוח חדש של חברת האנליסטים העצמאית Datamonitor
מאיה שני
בימים אלה מצולמת סדרה חדשה בארה"ב על משפחה יהודית בברוקלין שמתמודדת עם סוגיית הייבום
דרור מרום
נרשמו ה 220 חברות - הנבחנות כעת על עמידה בתנאי סף ועוברות איבחון ראשוני    סך הייצוא שלהן עמד בשנת 2007 על 187 מיליון דולר    70% מהן מהצפון והשאר מהנגב והדרום
משה ריינפלד
חברת שארפ עושה שימוש בטכנולוגיה קיימת של יצרנית הרכב ניסן כדי לאפשר לנהג לפתוח ולהתניע את מכוניתו באמצעות "נוכחות" הטלפון הנייד
דרור מרום
העובדים מוחים על סירוב משרד האוצר לאשר את ההבנות הכלכליות שהושגו בין העובדים להנהלה - וביניהן הפיכת עובדים זמניים לקבועים    דרישה להפוך מאות עובדי קבלן לעובדים מן המניין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il