X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ברבעון השני של 2008 ירדו ההוצאות ב-3.7%, עקב ההאטה הכלכלית, והמפרסמים עוברים לקהלי יעד ספציפיים באינטרנט ובטלוויזיה בכבלים
▪  ▪  ▪

ההוצאות לפרסום בארה"ב נפלו ברבעון השני של 2008 ב-3.7% לעומת הרבעון המקביל לפני שנה. זוהי הירידה הרבעונית התלולה ביותר מאז שנת 2001. הירידה נבעה בעיקר מקיצוץ בתקציבי הפרסום של יצרני הרכב וחברות הטלפונים עקב ההאטה הכלכלית בארה"ב.
ההוצאה לפרסום בכל המחצית הראשונה של 2008 ירדה ב-1.6%, ובכלל זה גידול של 0.6% ברבעון הראשון של השנה. כך מסרה (יום ד', 24.9.08) חברת חקר השווקים הניו-יורקית TNS. בהודעה נאמר כי ההאטה בפרסום נרשמה בכל המדיה ברבעון השני גם לעומת הרבעון הראשון.
סגן נשיא TNS, ג'ון סוולן, אמר כי על-פי סקרים כלכליים שנעשו החודש היו ההוצאות לצריכה ברבעון השלישי כנראה החלשות ביותר מאז 1991. בתגובה, המפרסמים מעבירים את תקציבי השיווק שלהם לאינטרנט, לטלוויזיה בכבלים ולרשות הטלוויזיה כדי להגיע לקהלי יעד ספציפיים יותר.
11% ירידה בפרסום בענף הרכב
ההוצאה לפרסום במודעות באינטרנט גדלה במחצית הראשונה של 2008 ב-8%, ובטלוויזיה בכבלים ב-3.1%. הפרסומות ברשתות הטלוויזיה ירדו ב-2.4%, בעיתונים הארציים ב-9.5%, ובמקומונים ב-7.1%.
יצרני הרכב האמריקנים, שהם קבוצת המפרסמים הגדולה ביותר, קיצצו במחצית הראשונה של השנה 11% מהוצאותיהם על פרסום, ל-6.48 מיליארד דולר. יצרני הרכב קיצצו בהוצאות השיווק זה הרבעון ה-12 ברציפות. 10 ענפי הפרסום הגדולים ביותר הוציאו במחצית הראשונה של השנה 36.3 מיליארד דולר, ב-0.7% פחות מאשר במחצית הראשונה של 2007.

תאריך:  24/09/2008   |   עודכן:  24/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תקציבי הפרסום בארה"ב ממשיכים ליפול
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
אלעד כראדי, בן 24 מנתניה, רוקן מחסנית אקדח תוך נסיעה בקטנוע אל שני חבריו ליד פאב ופצע אותם בתגובה על המכות שספג ואיומיו של אחד מהם כלפיו
דרור מרום
כללים חדשים של הרשות לניירות ערך נועדו לאפשר גילוי נאות לגבי יכולת החברות לממן פירעון התחייבויותיהן
רותי אברהם
ישראל מעבירה כספים לבנקים בעזה כדי למנוע את התמוטטותם    משפחת שליט דורשת לחשוף ההחלטה: מי הסמיך את ברק לדאוג ל"צרכי היציבות הבנקאית" בעזה?
שמרית טסה
יצחק פטרבורג העומד בראש החברה, הפתיע את עובדיה לקראת ראש השנה כשחתם על הסכם עם חברת ר.ה טכנולוגיות שתייצר עבורו לראשונה בעולם את מערכות הסרת השיער מבוססות טכנולוגיית האולטרא-סאונד של אפליסוניקס
משה ריינפלד
המוני לקוחות הוציאו את כספם מסניפי BEA, הבנק השלישי בגודלו בהונג קונג, עקב שמועות, שלטענתו הופצו במזיד, כי הוא עומד להתמוטט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il