מזה כשבועיים לקוחות בנק דיסקונט, שביצעו העברה בנקאית בחשבונם, לא מצליחים לראות את פעולות העו"ש שלהם דרך אתר האינטרנט. בשיחה עם נציגת תמיכת האתר התברר כי הבעיה ידועה לבנק אך אין כל צפי לפתרונה וכי אין עדיין בידיו כל מידע מדוע אירעה התקלה ועל מי מהלקוחות היא השפיעה.
ההשערה היא כי פעולת העברה בנקאית שביצע לקוח דרך אתר האינטרנט הפעילה שגיאה במערכת אך לא ברור אם אכן התקלה נובעת מפעולה זו או שמא מפעולה אחרת. יוסף יואל, אחד מלקוחות בנק דיסקונט שנפגעו מהתקלה, ניסה לברר מדוע לוקח לבנק שלו כל כך הרבה זמן לתקן את הבעיה ולדבריו הבנק לא סיפק לו כל הסבר.
מבנק דיסקונט נמסר בתגובה כי הנושא בטיפול וכי הם מתנצלים על אי נוחות הזמנית. כמו-כן אמרו כי ניתן לקבל את המידע המבוקש על פעולות העו"ש במשובי דיסוקנט ובסניפי הבנק.