X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בעלי מכבי תל אביב ביקר את יוסי שבחון בבית החולים גורם המקורב אליו: "הוא לא ראה הקרבה וזה הפריע לו" שבחון ישוחרר לביתו ויחל בתהליך החלמה שימשך כחודשיים
▪  ▪  ▪
שבחון. ייעדר זמן רב [צילום: ספורט 5]

במכבי תל אביב קיוו להראות לבעלים אלכס שניידר משהו אחר במשחק מול הכח עמידר רמת גן, והצליחו להוציא רק 0:0 מול קבוצת התחתית. אחרי שישה מחזורים לצהובים יש רק שני ניצחונות, אבל זה לא הדבר היחיד שמדאיג את הבעלים.
"כמובן שאלכס היה מאוכזב אבל לא מדובר בבן אדם ששולף שפנים מהכובע", אמר גורם המקורב לשניידר לאתר ספורט 5, "הוא האמין ברן בן שמעון וממשיך להאמין בו, הוא מבין שרן מנסה לעשות משהו בקבוצה, מה שהוא לא מבין זה למה שחקנים שעלו כל-כך הרבה כסף נראים ככה על המגרש". אותו גורם הוסיף: "חוץ ממספר קטן של שחקנים אף אחד לא התאמץ יותר מדי להראות משהו מעבר לבסיס, שניידר לא ראה הקרבה וזה מה שהפריע לו אצל השחקנים".
מאוחר יותר הלך שניידר לבקר את יוסי שבחון בבית החולים, ופגש שם אוהדים שהגיעו לעודד את הקשר. "אל תדאגו", אמר להם הבעלים, "אנחנו רואים הכל ונטפל במה שצריך כדי שהקבוצה תיראה טוב יותר". שניידר ביקר גם במחלקת הנוער של המועדון, שם קיבל הסבר מפורט מניר לוין על הכסף שהושקע במחלקה. שניידר צפה גם באימון, בהדרכתו של איציק עובדיה.
מי שממשיך לספוג את מרבית האש מהקבוצה הוא מאור בוזגלו שאתמול שוב היה אחד החלשים בקבוצה, גם הבעלים שישב ביציע הביע פליאה לגבי יכולתו של הקשר. מי שזכה לעיקר השבחים היה גיז'רמו ישראלביץ', ששוב הוסט על-ידי בן שמעון לעמדת המגן במקומו של ליאור ז'אן, "ישראלביץ' הוא היחיד שיכול להחזיק כדור באמצע ולנסות לעשות ממנו משהו, חבל שהוא לא משחק יותר במרכז המגרש אבל כמו שזה נראה גם רן מבין את זה וברגע שיגמרו אילוצי ההגנה הוא יחזור לתפקיד המקורי שלו".
ז'אן עצמו ביקש אתמול מבן שמעון שלא לפתוח כלל במשחק גם מכיוון שהוא עדיין חש עייף ממשחקי הנבחרת וגם מכיוון שהוא לא מרגיש בנוח בעמדת המגן השמאלי בה שובץ. המאמן והשחקן סיכמו שז'אן יפתח בעמדה זו ויוחלף במחצית, היכולת הגרועה של ז'אן בעמדה זו בה לא שיחק מעולם במחצית הראשונה זירזה את כניסתו של ישראלביץ' לתפקיד.
בקבוצה מודאגים מפציעתו של יוסי שבחון. השחקן ישוחרר ביום ב' לביתו לתהליך ההחלמה שאמור לארוך כחודשיים, רק בסיומם הוא צפוי לחזור להתאמן. השחקן נבדק שוב בלילה על-ידי רופא שקבע כי הוא לא ינותח. בסביבתו של שבחון אמרו היום לאתר ספורט 5: "מדובר פשוט בחוסר מזל, איך לו קרה מה שקרה ולשחקן השני לא קרה כלום. יוסי עדיין קצת מטושטש ובעיקר מאוד מתוסכל מהעובדה שהוא יאלץ לעדר תקופה ארוכה כשלקבוצה יש כל-כך הרבה דברים להתמודד איתם".

תאריך:  19/10/2008   |   עודכן:  19/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שניידר: "אני רואה הכל פה, אטפל במה שצריך"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לשחקן השני לא קרה כלום כי לא
יופיטר  |  20/10/08 00:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
מזכיר המדינה של ג'ורג' בוש והיועץ לביטחון לאומי של רונלד ריגן, החליט לחצות את הקווים ולתמוך במועמד הדמוקרטי לנשיאות    "לא קל לי לאכזב את ידידי הוותיק, ג'ון מקיין, אבל ברגע גורלי זה בהיסטוריה האמריקנית, אנחנו צריכים נשיא שלא ימשיך את המדיניות הלא טובה של השנים האחרונות"
עמר בנוביץ
הגארד בן ה-34 מז'לגיריס, ימריא עם הקבוצה למשחק הראשון ביורוליג    כרגע הוא לא צפוי לבוא על חשבון זר אחר    גורם במכבי: "הוא לא יברח מהכדור ויקבל כבוד מהשופטים. יש לו ניסיון עשיר"
משה ריינפלד
הבנק האזורי הבוורי BayernLB שוקל לבקש במיליארדים    השבועון פוקוס: הבנקים שוקלים לבקש את הסיוע יחד כדי למנוע הדבקת סטיגמה למבקש הראשון
רותי אברהם
המדינה מתנגדת למסור מסמכים פנימיים בנוגע לפיטורי מפקד המחוז הדרומי ניצב אורי בר לב    הפרקליטות: בר לב קיבל את הדרוש לקראת השימוע    בג"צ: ההכרעה תועבר לידי הרכב
אלעזר לוין
תובעת טענה, כי החברה גובה מנשים פרמיה זהה לזו של גברים, אך נותנת להם פיצוי נמוך יותר    בית הדין לעבודה: זה לא שייך לנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il