X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אמש (ג') הסתיים פסטיבל הסרטים הבינלאומי ה-24 בחיפה בטקס חגיגי בו הוענקו הפרסים לסרטים הזוכים
▪  ▪  ▪
שבע דקות בגן עדן [צילום: אתר סרט]

הסרט "שבע דקות בגן עדן" זכה בפרס לסרט העלילתי בסיוע קרן תרבות חיפה והמועצה הישראלית לקולנוע. הפרס בסך 120,000 שקלים ניתן לבמאי הסרט עמרי גבעון.
הסרט מביא את סיפורה של גליה, צעירה ירושלמית שניצלה מפיגוע תופת. גליה ובן זוגה נפצעו באוטובוס שהתפוצץ. הסרט נפתח עם מותו של אורן (בן זוגה) במחלקת השיקום בה שכב שנה. גליה נמצאת בתהליך ריפוי פיסי ונפשי, ומנסה לבנות מחדש את חייה שנשברו לרסיסים.
פרס לדרמת טלוויזיה על-שם שרון עמרני בסיוע קרן מקור לסרטי קולנוע וטלוויזיה, בסך 35,000 שקלים, מוענק לדרמת הטלוויזיה "זרובבל", בבימוי של שמואל ברו.
הדרמה "זרובבל" מספרת על יצחק ילד שחולם להיות במאי סרטים מצליח, מעין ספייק לי של מדינת ישראל. הוא עושה סרט תיעודי על השכונה שלו ועל משפחתו המורחבת, משפחת זרובבל. משפחת מהגרים אופטימית שעלתה מאתיופיה וחיה בשכונת עוני רווית פשע וסמים. למרות זאת מצליח גטה, אב המשפחה, להעניק חינוך טוב לילדים וללכד סביבו את המשפחה.
פרס הפסטיבל בסיוע הרשות השניה לטלוויזיה ורדיו לסרט התיעודי הטוב ביותר בסך 40,000 שקלים מוענק לסרט "הגלגול" בבימוי של נתי ברץ.
בתום שנת 2001, לאמה קונצ'וק, המודט הגדול של זמננו, נפטר. טנזין זופה, (28), תלמידו המחונן ומשרתו במהלך 21 שנים, מתמנה באופן בלתי צפוי על-ידי הדאלאי לאמה להוביל את מסע החיפושים אחר גלגול נשמתו של מורהו המנחה. את הילד הפעוט - המגלם את תוצאתו של הגלגול, יש לאתר תוך ארבע שנים. במסגרת המסע הנדרש עובר טנזין תהליך של שינוי. ממשרת צנוע הוא צומח והופך למנהיג רוחני, וזאת רק על-מנת לחזור ולהיות משרתו של מורהו בגוף הילד, לכשיימצא.
פרסי ג'ק ניילור לסרטים קצרים בסך כולל של 15,000 שקלים, מוענק לשלושה סרטים:
  • פרס בסך 5000 שקלים לסרט קצר "מזל" בבימוי של רועי שר מהחוג לקולנוע וטלוויזיה אוניברסיטת תל אביב. הסרט מתאר באר קטן של ימאים ליד נמל חיפה. ערב הסגירה. המארחת ובעלת הבאר מקפלות ומעלות זכרונות מהעבר. למקום נקלע אורח לא צפוי.
  • פרס נוסף לסרט קצר בסך 5000 שקלים מוענק ליבגני גרצנשטיין, המכללה האקדמית ספיר, על סרטו "יום אחרון". סיפורה של משפחה בת ארבע נפשות, ביומם האחרון לפני העלייה לישראל מברה"מ.
  • בקטגוריה של סרטי אנימציה זכה ב-5000 שקלים הסרט "אקולדה" של ולדימיר פבלנקו ממכללת ויצ"ו חיפה.
פרס קרן תרבות חיפה לסרט בגמר הפקה שמקום התרחשותו העיר חיפה ניתן לשני סרטים. פרס הראשון בסך 15,000 שקלים, הוענק לסרט "מסדר עד סדר" בבימויה של שרון לוי. הפרס השני בסך 8000 שקלים הוענק לסרט "מרחב מוגן" בבימויו של אורן גוילי.

תאריך:  22/10/2008   |   עודכן:  22/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסרטים הזוכים בפסטיבל הסרטים בחיפה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מעיין נטעלי סמולר
מעיין נטעלי סמולר התאהבה בבלונדינית מדהימה ובקלמרי מעודן (לא בהכרח בסדר הזה) בזינק, מקום שמתחייב להאכיל אתכם במחירים אבסורדיים, במיוחד בלילה, ועושה את זה טוב
רותי אברהם
העיתונאי רביב דרוקר הגיש תביעת דיבה נגד ידיעות אחרונות ועורכו שילה דה-בר    בתביעה: הכפישו, השמיצו וביזו וכל זאת על-רקע ביקורת מקצועית נגד העיתון והכתב נחום ברנע
משה ריינפלד
מנכ"ל בנק וולס פארגו שרכש את ואקוביה, מאשר דיווחי עיתונים כי אולץ למכור מניות לאוצר, אך טוען שהשלים עם העסקה כשהבין שזה "יועיל למשק"
רוני נאור
עונת הרקפות נמשכת לאורך כל החורף ולכבודה הכינו משתלות גבעת ברנר פסטיבל רקפות    במסגרת האירועים: זני רקפות מיוחדים, הפנינג אמנים וקייטרינג
עומר כרמון
התקשורת הפלשתינית מביאה ציטטות נוספות מדבריו של ח"כ טלב א-סאנע בג'נין: "זה נכון שאנו נושאים תעודות זהות ישראליות בכיסנו. אבל בלבנו אנו נושאים את התקווה והשאיפה הפלשתינית"    "נמשיך לפעול בכל הדרכים כדי להדגיש את זכותנו הפלשתינית החופשית והגאה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il