X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בהפסד 81:79 של מכבי ת"א לציבונה במחזור הפתיחה ביורוליג אם במשחקי ההכנה זה התקבל בהבנה, עכשיו כבר אין תירוצים לתצוגת הנפל של קרלוס ארויו פישר בלט
▪  ▪  ▪
ארויו עם הראש בקיר [צילום: ספורט 5]

מכבי ת"א פתחה (יום ה', 23.10.08) את העונה האירופית שלה בדיוק כמו שנראתה תקופת ההכנה שלה: הצהובים נוצחו 81:79 על-ידי ציבונה זאגרב בחוץ במשחק חלש ויחזרו לארץ עם מאזן 1:0, ובלי שהמחלות המקצועיות שאפיינו אותם עד כה נפתרו.
זה עוד מוקדם, ממש מוקדם, בשביל לזנק למסקנות, אבל קשה שלא להפנות אצבע מאשימה לשחקן שמרוויח 2.5 מיליון דולרים והערב לא היה דומה לכלום. זה לא שקרלוס ארויו לא ניסה. להיפך, הוא לקח אחריות, אבל איכשהו זה נגמר עם 10 נק', ו-2 מ-13 מהשדה.
אפי בירנבוים, שצירף את מרקוס בראון (שיחק 28 דקות) כדי שיפתור לו את בעיות הקליעה מבחוץ, ראה את הקבוצה שלו שוב מזייפת מעבר לקשת. לא ברור מה יותר נורא, חוסר הביטחון והפחד של הצהובים שגם ממצבים חופשיים לא עולים לג'אמפ, או העובדה שגם כשהם מנסים, הם מדייקים רק ב-4 מ-16.
אם יש נקודות אור, בעצם שתיים, אלה בוודאות דאור פישר, שהולך ומסתמן כגניבה הגדולה של הקיץ, וליאור אליהו, שהזכיר לנו מה הוא שווה אחרי עונה של ייבוש. פישר סיים עם 26 נקודות ו-7 ריב', אליהו עם 14 עזר להחזיק את הצהובים ברגעים הקשים, שכנראה עוד יבואו, אם היכולת לא תשתפר.
קלעו למכבי: פישר 26 (7 ריב'), אליהו 14, ארויו 10, גרין 8, בורשטיין 7, בראון 5, וויליאמס 4, כספי 2. הרבו לציבונה: קוס 23, מארשל 20, פרקאצ'ין 14.
אפי בירנבוים פתח עם ליאור אליהו, טל בורשטיין, קרלוס ארויו, ג'ייסון וויליאמס ודאור פישר. פישר היה זה שקלע את שתי הנקודות הראשונות של הצהובים באירופה מהקו. הסנטר המשיך לבלוט והעלה את מכבי ל-4:8, אבל שתי שלשות מן העבר השני, של קוס ורוזיץ', העלו את ציבונה ל-8:12. בורשטיין הוריד ל-15:14 בהתקפת מעבר. אפי העלה מהספסל את מרקוס בראון להופעת בכורה וזה איזן ל-15:15. בסיום הרבע: 17:20 לציבונה.
מהלך יפה של פישר מאסיסט של ארויו הוריד ל-3 נק' הפרש, אבל הקרואטים ברחו ל-7 בעזרת נקודות קלות מהקו, 19:26. משחק ההתקפה של מכבי התבלגן, אבל דווקא משם הגיע מהלך של 4 נקודות של ארויו שהוריד ל-30:27. אליהו נהנה מאסיסט נהדר של בראון ונתן יתרון לצהובים, 31:32. גרין העלה ל-34:36 עם תנועה יפה מתחת לסל, ובמחצית שיוויון 36:36.
לרבע השלישי עלה אפי עם ארויו, בראון, פישר, גרין ו-וויליאמס. פישר המשיך להחזיק את מכבי בתמונה, ו-4 נקודות מהירות שלו קבעו 41:42 לצהובים, אבל ציבונה השתעשעה בהגנה החלשה של האורחת וסל של מארשל קבע 42:47 קרואטי. כל דבר בהתקפה היה קשה למכבי, שהמשיכה לספוג שלשות. אחת של פרינס קבעה 45:52. אליהו מזער נזקים, ושלשה של וויליאמס קבעה 58:52 בסוף הרבע.
ציבונה רצה ל-54:62, אבל אליהו ופישר שוב סחבו את מכבי עד 64:59. חדירה יפה של בראון קבעה 66:63, אבל מארשל קבר שלשה על הפנים של וויליאמס והעלה את המארחת ל-63:71. ארויו התעורר והגיב בשלשה משלו. אחרי התקפות עקרות משני הצדדים, דאבור קוס סגר כנראה את הסיפור עם צ'אקה מעבר לקשת, מכבי בפיגור 76:68. שלשה של בורשטיין עם הבאזר קבעה את תוצאת הסיום, הפסד 81:79 למכבי במחזור הפתיחה.

תאריך:  23/10/2008   |   עודכן:  23/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
המדינה מבקשת לבטל מחיקת כתבי אישום נגד גנבי רכב פלשתינים על-ידי השופטת בן אור    הפרקליט לדור: בן אור טעתה בזיהוי המשמעות המשפטית
אלעזר לוין
שילמה לביר סטרנס 70 מיליון דולר    תהיה מעתה בעלת 100% בחברה
איציק וולף
הותרו לפרסום שמותיהם של קצין המשטרה שירה למוות באשתו, בבנו בן ה-3 ובבתו בת החודשיים    האם ושני ילדיה ייקברו בנפרד מן האב הרוצח
מערכת PCאון
אם נמאס לכם להתעסק בניקוי המשקפיים, ועדיין לסבול מכתמים שלא יורדים, בואו להכיר את מנקה המשקפיים (והתכשיטים) האוטומטי שהבאנו לכם בדיל של היום    ניקוי בעזרת גלי קול? נשמע מעניין
איריס פרחי
לדבריו, אילוצים טופוגרפיים הם שגרמו לו "לספח" שטח ציבורי מוזנח    האיש הורשע על-פי הודאתו בעבירה של חריגת בנייה והתבקש להרוס את הבריכה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il