X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
משחק ה-NBA LIVE 2009 אמר את דברו: הבובקאטס לראשונה בפלייאוף, הרוקטס במקום השני במערב, פיל ג'קסון מאמן העונה ומי הכי גרועות בליגה?
▪  ▪  ▪
קובי בראיינט. צ'מפיון? [צילום: ספורט5]

רגע לפני שעונת ה-NBA תיפתח ביום רביעי, משחק ה-NBA LIVE 2009 אמר את דברו: בוסטון תיכשל בנסיונה לזכות בריפיט ותודח בגמר המזרח אחרי עונה מאכזבת (44 ניצחונות בלבד), הלייקרס יוכתרו כאלופים ויזכו את קובי בראיינט בטבעת רביעית.
משחק הסימולציה המסורתי מביא את שארלוט בובקאטס לראשונה לפלייאוף, כמדורגת 8 במזרח. מיאמי תוביל את האזור לפני דטרויט, בוסטון ושיקגו שתחזור לצמרת. ההיט ידיחו בחצי הגמר המזרחי את קליבלנד ב-7 משחקים ובגמר את הסלטיקס ב-7. למרות הכל, לאל איי יפסידו הפלורידנים 4:1 בפיינלס שיפגיש בין קובי לדוויין ווייד, מכוכבי נבחרת ארה"ב לבייג'ין.
לפי המשחק, סדרי הכוחות במערב ישתנו מעט. הגעת רון ארטסט ליוסטון תעניק לרוקטס את המקום השני באזור בסיום העונה הרגילה ולראשונה מאז הגעת טרייסי מגריידי תעבור הקבוצה סיבוב בפלייאוף, ואף יותר. דנבר תסיים רביעית בעזרת עונת שיא של אלן אייברסון, ובארון דייויס את מרכוס קמבי יזניקו את הקליפרס לפוסט-סיזון מהמקום השביעי.
בחצי גמר הפלייאוף המערבי ינצחו הלייקרס 2:4 את ההורנטס ויוסטון תעפיל לגמר אחרי 3:4 על סן אנטוניו בדרבי הגדול של טקסס. בגמר האיזורי יכנעו טי מאק, רון-רון ויאו מינג ללייקרים 2:4.
על-פי התחזית, הקבוצות הגרועות בליגה יהיו אוקלהומה סיטי ומינסוטה במערב, אינדיאנה וושינגטון במזרח. מייק ד'אנטוני יעבור את רף 30 הניצחונות בניקס, 32 בסך-הכל, ולא יגיע לפלייאוף בעונתו הראשונה על הקווים בגארדן. העונה הקרובה תהיה זו של אייברסון הוותיק ופאו גאסול הצעיר, שימצאו את מקומם בחמישיית העונה יחד עם פול פירס, קובי בראיינט ויאו מינג.
הסנטר הסיני ייבחר ל-MVP, קובי יזכה הפעם בתואר שחקן ההגנה של השנה ורנדי פוי מהוולבס יהיה המשתפר. בן-גורדון יקטוף שוב את תואר השחקן השישי, פיל ג'קסון ייבחר למאמן העונה והרוקי המצטיין לא יהיה דריק רוז משיקגו וגם לא מייקל ביזלי מההיט, אלא או.ג'יי מאיו המלהיב מממפיס. במילים אחרות: לגזור ולשמור.

תאריך:  27/10/2008   |   עודכן:  27/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סימולציה: לייקרס אלופים, מיאמי בגמר, יאו MVP
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
סקר TIM לחודש ספטמבר מראה תנודות חדות באתרים הישראלים    ירידה קלה לאתרי הכלכלה והספורט
ליאן בידר
ליאן בידר הכירה את האחות הבכורה של קפה ויולה בגבעתיים, שלמרבה הבלבול נקראת דווקא ויולה הקטנה    באווירה פריזאית ועם תפריט על טהרת תוצרת הבית, אין פלא שבלוטות הטעם שלה עשו חיים
יהל ליפשיץ
בגילי'ז שבנמל תל אביב מגישים ארוחות בוקר מושחתות עד אחר-הצהריים וסלסלת פחמימות מהמשובחות בעיר    יהל ליפשיץ ובן זוגה בחרו באופציה המסורתית ובאופציה האקסטרימית ויצאו מסופקים
עו"ד ליאת בכר-סגל
בפסק דין שניתן חייב בית המשפט העליון את משרד הביטחון לדון פעם נוספת בבקשת חברה שהפסידה במכרז לחשוף בפניה את פירוט המחירים שנכלל בהצעה הזוכה    נקבע עוד כי לשם קביעה בסוגיית הסודיות במקרה קונקרטי יש לבחון לא רק שאלות משפטיות אלא גם שאלות עובדתיות
משה ריינפלד
אספני יצירות בנות זמננו משקיעים יותר בשמות קלאסיים, כגון פונטנה, או אמנים חיים מוכרים, כגון מארק קווין, אך גם גימיקים הולכים טוב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il