במחקר הסופי, החולצה של האישה שבתמונה, במקום הרקע, נצבעה באופן דיגיטלי באדום או בכחול. במסגרת ניסוי זה, הגברים נשאלו לא רק לגבי המשיכה שלהם לאישה, אלא גם לגבי הכוונות שלהם בנוגע לפגישה עימה. אחת השאלות היתה: "דמיינו שאתם יוצאים ל'דייט' עם אישה זו ויש לכם 100 דולר בארנק, כמה כסף תוציאו על ה'דייט'?
בכל המצבים, הנשים שנראו על-רקע אדום או לבשו חולצה אדומה דורגו כמושכות יותר במידה משמעותית, לעומת אותן נשים בדיוק עם צבעים אחרים. כאשר הנשים היו לבושות באדום, הן דורגו גם גבוה יותר בהיבט של הזמנה לנשף ויציאה יקרה יותר.
ההשפעה של הצבע האדום הייתה רק על הגברים ורק בהיבט של אטרקטיביות. האדום לא העלה את רמת האטרקטיביות כשנשים נתבקשו לדרג נשים אחרות, ולא שינה את הדרך בה גברים דירגו את הנשים בתמונה בהיבט של חביבות, אינטליגנציה ונדיבות.
למרות שצבע אדום הגביר את התחושות החיוביות במחקר הנוכחי, מחקרים קודמים הראו כי המשמעות של הצבעים תלויה בהקשר שלהם. לדוגמא, לראות אדום במצבים של תחרות, כמו מבחן בכתב או אירוע ספורט, הביאה לביצועים גרועים יותר.
לממצאים אם כן יש השלכות ברורות על המשחק הזוגי, תעשיית האופנה, עיצוב המוצר והשיווק.