מילסון ארד, תבעה את חברת כרטיסי אשראי לישראל בע"מ בבית משפט השלום בירושלים, לאחר שחויבה בדמי ניהול ודמי חבר עבור כרטיס שניתן במסגרת מבצע לעורכי דין והיה פטור מעלויות. מכתב התביעה עלה שהחיוב נעשה בחלוף שנתיים בניגוד למובטח. לאחר שביטלה את הכרטיס קיבלה ארד כרטיס אחר, והמשיכה לשלם דמי חבר וניהול חרף בקשותיה לבטלו ולהשיב את הכספים שנגבו. לאחר הגשת התביעה ניסתה להגיע עם הנתבעת להסדר - בלא הועיל.
בכתב ההגנה טענה הנתבעת שארד הצטרפה למבצע לאחר שהסתיים וחרף זאת לא נגבו ממנה דמי חבר ודמי ניהול במשך שנתיים. "ביטול הכרטיס נעשה שלא כדין באמצעות הבנק, ומלכתחילה הכרטיס לא היה פטור מדמי ניהול". הנתבעת ביקשה לדחות את התביעה בהעדר עילה ובחיוב בהוצאות.
הצדדים הסכימו שהנתבעת תחזיר לארד, את מלוא הסכומים שנגבו בגין דמי חבר ודמי ניהול ובית המשפט יפסוק בסוגיית הפיצוי הנוסף המגיע לארד. בדיון בפני השופט גד ארנברג, התברר שהסכום שהוחזר לארד היה נומינאלי ללא הפרשי הצמדה וריבית בעוד שההסכמה כללה החזר ריאלי. בפסק דין שניתן בשבוע שעבר, בהעדר הצדדים, קבע השופט ארנברג, שמגיע לארד פיצוי נוסף עקב החיוב החודשי למרות שבמסמך ההצטרפות נכתב במפורש שלא יהיה חיוב בגין דמי ניהול ודמי חבר והתנהלות הנתבעת היוותה הפרה של ההסכם.
לדבריו, ארד פנתה מספר פעמים לנתבעת בבקשה לבטל את הכרטיס ולהפסיק את החיובים אך לא נענתה. "לאחר ביטול הכרטיס הראשון לא היה מקום לשלוח לתובעת כרטיס אחר ולחייב בגינו את התובעת בדמי ניהול ודמי חבר". בסופו של דבר הנתבעת חויבה לשלם לארד 2,000 שקל בגין טרחה ועוגמת נפש בתוספת 1,000 שקל שכר טירחת עו"ד בתוך 30 יום.