X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
הקיץ שנגמר השאיר סיפורים מעניינים ברחבי הספארי ברמת גן הנה כמה מהסיפורים האחרונים, שיעוררו חשק לביקור
▪  ▪  ▪
חגיגה בחצר הבבונים [צילום: טיבור יגר]

אתר חדש

כמו-כן, הושק במהלך הקיץ אתר אינטרנט מיוחד, המשדר משמונה מצלמות אינטרנט, שהוצבו ברחבי גן החיות ובשטח האפריקני הפתוח.
אתר המצלמות הוקם בשיתוף עם ערוץ לוגי. את האתר מלווים תכנים רבים ומגוונים, הכוללים תוכן זאולוגי רב, סרטונים מעניינים, משחקים, חידונים, תחרויות ושלל תמונות מעולם הספארי.
האתר שתוכנן במשך זמן רב הגיח לעולם בזכות חברת תנובה, שהאמינה כי הוא יסייע בהרחבת המודעות למתרחש בספארי ויצור קרבה רבה יותר בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים דרך מצלמות האתר והתכנים הרבים והמעניינים. מדובר באתר אינטראקטיבי בו הגולשים לוקחים חלק ומחליטים לאילו סוגי העשרה יזכו החיות בכל שבוע, כיצד יקראו לבעל חיים חדש שנולד או הגיע לספארי ועוד.

בית החולים לחיות

בית החולים לשיקום חיות הבר של הספארי ורשות הטבע והגנים נמצא בתפוסה מלאה. יותר ויותר אזרחים שומעים על פעילותו הענפה ומביאים חיות בר לטיפול.
השנה חל גידול משמעותי מאוד במספר חיות הבר שהגיעו לבית החולים. עד למחצית שנת 2008 הגיעו יותר מ-1000 בעלי חיים. לשם השוואה, במהלך כל שנת 2007 הגיעו 1200 בעלי חיים.
בין המבקרים בבית החולים היו במהלך הקיץ גם שופטי בית משפט השלום ממחוז מרכז. השופטים ביקרו בספארי ובמתחם בית החולים ואף שחררו לטבע מספר בזים, שטופלו ושוקמו בבית החולים. גם הציפור הלאומית ביקרה בבית החולים לשיקום חיות בר.

חגיגה בחצר הבבונים

במשך שנים, שלטו בחצר הבבונים שני זכרים סטינג (14) ונינו (27). השלטון של השניים התנהל ללא עוררין ולכל אחד מהם היו ארבע נקבות.
באחד מהימים החודש, הצליח סטאר, זכר צעיר בן תשע לגנוב מנינו את הנקבה, סתיו. מהרגע שניתן האות והזכרים הבינו שהתחילה בחצר הפיכה, החלו קרבות עזים בין כל הזכרים בחצר.
סתיו הייתה הנקבה הראשונה, אבל לכולם היה ברור שאחרי המקרה, יש סיכוי להכניע את נינו ולהוציא מבין ידיו את שלוש הנקבות האחרות. אחרי קרבות קשים סמי הצליח לקבל תחת שליטתו את סוניה, נועם את הנקבה ספידי, שפירא את סקאד וכאמור סטאר עם סתיו.
בין לבין גם שפירא נפצע, נתפר במרפאת הספארי והוחזר ללהקה. כעת אין רגע אחד של שלווה בחצר, הזכרים מנסים כל הזמן להוכיח את כוחם וחוזקם, הם לא נותנים לנקבות מנוח, דורשים מהן ללכת אחריהם לכל מקום ויוצרים מהומות כדי להבהיר לנקבות למי הן שייכות עכשיו.
חלק מהנקבות עדיין לא מרוצות לגמרי מהזכרים החדשים שלהן ונראה כי אין ביניהם מספיק כימיה. נראה כי המילה האחרונה עדיין לא נאמרה.

יום הולדת שמח באמת

הקרנף טיבור, שנולד אחרי 15 שנות בצורת בקבוצת הקרנפים חגג ב-23 בספטמבר יום הולדת שנה.
המטפלים הכינו עבורו ערימת חציר גדולה ועליה הניחו פירות וירקות טריים. הגדיל לעשות המטפל אמנון, שהכין עבור טיבור זר ענקי.
טיבור לא כל כך התעניין בזר עד שלבסוף הזר הונח על קרנה של אמא טנדה, שציינה גם היא שנה להיותה אם גאה ומאושרת. טנדה נראתה דווקא מרוצה מאוד אך הפכה מרוצה יותר לאחר שסיימה לזלול להנאתה את הזר הטרי.

מה עוד...

ההרשמה לחוג ילדים ונוער בעיצומה. הנושא המוביל השנה הוא חיות באגדות. החוגים יתקיימו בימים שני שלישי, רביעי או חמישי על-פי בחירה. בכל יום יפעלו מספר קבוצות המחולקות לפי גילאי הילדים, החל מגיל 5 ועד כיתה ה'.
מידת ההעמקה בנושא השנתי וסוג הפעילות, מותאמים לגיל הילדים. 30 המפגשים יתקיימו מדי שבוע, למעט החגים, בצמוד לתוכנית הלימודים. השנה ייפתח מסלול ייחודי בן 30 מפגשים עבור תלמידי כיתות ו'-ז'. לפרטים: 03-6305326/7/8.

סדנאות הורים וצאצאים שוב יוצאות לדרך

הנושא - על משפחות וחיות אחרות. סדנאות היכרות לילדים והוריהם עם משפחות שונות ומיוחדות בעולם החי. הסדנאות משלבות נסיעה קסומה ברכבת הספארי, תצפיות מרתקות על בעלי החיים, סיפורים משעשעים ופעילויות נוספות. הסדנא מיועדת לילדים בגילאים 3 עד 7 בקבוצות גיל נפרדות. פרטים: 03-6305326.

פורסם במקור באתר אינדקס מדיה
תאריך:  30/10/2008   |   עודכן:  30/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
כסף נוסף משועבד לבנקים    קנה תוכניות חסכון שאינן נזילות ל-6 שנים    "נמצא בקשיים כלכליים אדירים"    "חברה שלו הפסידה 35 מיליון דולר"
איציק וולף
מתיישבי חברון הגישו לבית המשפט קלטת אודיו ובה הבעלים הקודם של בית השלום הטוען לחזקה על הבית משיח לפי תומו כי מכר את הבית
יפעת גדות
מספר מחקרים הראו כי חוסר בוויטמין D עשוי להיות קשור למחלות לב וכלי דם ולסיכון גבוה ללחץ דם גבוה    למרות זאת, ממצאים אלו הם מוקדמים עדיין ולא תואמים לאלו של ממצאים ממחקרים ישנים יותר בתחום
משה ריינפלד
בניגוד למגמת הירידות בענף כולו, גדלו מכירות ענקית הרכב הגרמנית ב-11%    גוף הפיקוח בגרמניה חוקר את פרשת הכפלת שווי החברה ביום ג'
שגיא עמית
שגיא עמית ניסה להפוך למבקר מסעדות מרושע וביקורתי, אבל נפל על מקום בלב - מקום עם לב רחב, עם בשלנית הונגריה מופלאה ועם קונדיטור שהצליח להפיל אותו מהכיסא    מקום חסין אש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il