X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תשלם 135 מיליון שקל גאידמק איבד גם את גילאון הוטלו עיקולים על זכויותיו בבית"ר ירושלים ובבית החולים 'ביקור חולים' צו עיכוב יציאה מהארץ
▪  ▪  ▪

בית המשפט המחוזי בתל אביב אישר היום (5.11.08) את העסקה, שבה רוכשת חברת הנדל"ן ישרס את השליטה בחברת הנדל"ן אוסיף. ישרס תשלם 135 מיליון שקל תמורת 67.8% ממניות החברה, הנמצאות בבעלות ארקדי גאידמק.
כ-120 מיליון שקל מתוך התמורה יועברו לבנק מזרחי-טפחות, לכיסוי חובו של גאידמק לבנק. היתרה, 15 מיליון שקל, מעוקלת לטובת צבי ויליגר, לוי קושניר ואחרים, שגאידמק חייב להם סך הכל, על-פי טיעוניהם, כ-165 מיליון שקל.
ישרס, בשליטת שלמה איזנברג, הציעה לפני כשבועיים את המחיר הגבוה ביותר בהתמחרות לקניית המניות. היא גברה בהפרש של מיליון שקל על קבוצת יזמים בראשות אבי דן מניו-יורק.
השופטת דנה קרת-מאיר דחתה היום את טענותיו של גאידמק נגד המכירה. בין היתר טען, כי המניות נמכרות מתחת לשוויין הריאלי, מאחר שהיה לו קונה לפי שווי חברה של 235 מיליון שקל. קרת-מאיר קבעה כי גאידמק לא הוכיח את דבריו, ולעומת זאת מחיר המכירה לישרס גבוה ב-56% ממחיר המניה בבורסה. היא קבעה כי גאידמק אכן לא פרע חובות לבנק מזרחי-טפחות, ולכן היה מוצדק למנות כונס נכסים, עו"ד פנחס יניב, שהוציא את המניות למכירה.
ישרס בונה כיום בנייני דירות יוקרה על מגרש ימק"א לשעבר בירושלים, שהיה בזמנו מגרש הכדורגל של בית"ר ירושלים. היא בונה למגורים במקומות נוספים בארץ. נראה כי ישרס תמזג את אוסיף לתוכה, כדי שתוכל לקזז לצורך מס את הפסדיה הגדולים של אוסיף כנגד רווחי ישרס. המיזוג גם יאפשר לישרס לבסס את מעמדה כחברת נדל"ן פרטית מובילה.
עיקולים, עיקולים
גאידמק הולך ומאבד בימים אלו את השליטה על רוב נכסיו בארץ. שלשום (3.11.08) קנתה דירום מויליגר 45% ממניות חברת גילאון, ב-7.2 מיליון שקל; המדובר במניות שהיו של גאידמק, וויליגר חילט אותן לטובתו כנגד החובות של גאידמק.
בנוסף, הטיל בית המשפט שלשום (3.11.08) עיקול לטובת ויליגר, על זכויותיו של גאידמק באגודת בית"ר ירושלים ובבית החולים 'ביקור חולים' הנמצא בבעלותו. קבוצת הכדורגל ובית החולים יוכלו להמשיך ולפעול לפי שעה כרגיל. משמעות העיקול היא, שאם גאידמק ימשוך כספים משני גופים אלו, הם יועברו לויליגר. החלטת העיקול עוררה דאגה רבה בין שחקני ומנהלי בית"ר ירושלים, וכן אצל עובדי 'ביקור חולים'.
כפי שפורסם בשבוע שעבר ב-1NEWS, הטיל בית המשפט עיקולים גם על הוילה של גאידמק בקיסריה, על דירתו ברחוב נאות נשא, במתחם ממילא בירושלים ועל נכסים אחרים. הדירה בממילא מהווה את הבסיס החוקי להתמודדותו של גאידמק על ראשות עירוית ירושלים, מאחר שלפי החוק, מי שמבקש להיות ראש עיר חייב לגור באותה עיר.
נמנעה יציאת גאידמק לצרפת
בית משפט השלום בפתח תקוה הוציא אתמול (4.11.08) צו עיכוב יציאה מן הארץ כנגד גאידמק. זאת לבקשת פרקליטות המדינה, המתכננת להגיש נגדו כתב אישום בעניין הלבנות הון.
הצו הוצא לאחר שגאידמק הודיע לפני מספר ימים, כי בדעתו לצאת לצרפת כדי להופיע כנאשם בבית משפט בפריז שבו הוא מואשם, עם אחרים, בפרשת מכירת נשק לאנגולה לפני שנים. גאידמק לא הופיע לתחילת הדיון במשפט; הודעתו שבדעתו להגיע, עוררה חששות בפרקליטות כי הוא מתכוון לצאת ולא לחזור.

תאריך:  05/11/2008   |   עודכן:  05/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אושר: ישרס תרכוש את השליטה באוסיף
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
ענקיות האינטרנט נואשו מתקוותן להשיג אישור של גופי הפיקוח על התחרות לשותפות ביניהן בפרסום המקוון    על יאהו מופעל לחץ לחזור למו"מ עם מיקרוסופט
מערכת אתר ספורט 5
קשר ברצלונה נפצע מול באזל. לאפורטה: "מכה קשה"
איציק וולף
שר הביטחון מבהיר כי על אף הרצון הישראלי לרגיעה בדרום הארץ ימשיך צה"ל לפעול בכל מקרה שבו יידרש לסכל פיגוע נגד חיילים או נגד אזרחים
אלעזר לוין
"הבקשה מנוגדת לתמ"א 35 ולהחלטת ממשלה"    "ההיתר הזמני שקיבלו היזמים בעבר, איננו מהוה בסיס להיתר קבוע"
עופר וולפסון
ההארכה - עד ל-1 באוגוסט 2009    מעדויות בוועדה, מנוע צמיחת היצוא הולך וכבה    מצוקת האשראי וביטוח האשראי מחריפים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il