X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מכתשים אגן צונחת בעוד 7% טבע יורדת 4.5% לאחר הדוח כי"ל נופלת ב-8% אפריקה יורדת ב-4.2%
▪  ▪  ▪
ירידות בעולם וגם בת"א [צילום: ערוץ 10]

ירידות השערים בעולם סוחבות גם את הבורסה המקומית למטה. מדד תל אביב 25 יורד 3.1% לרמה של 757 נקודות, מדד תל אביב 100 משיל 3.4% לרמה של 672 נקודות, מדד התל טק מאבד 2.5%. מחזור המסחר מסתכם ב-360 מיליון שקלים.
במסחר בוול סטריט חזר אמש החשש מפני מיתון כבד בקרב המשקיעים, כשחגיגות הניצחון לנשיא החדש נשכחו. מדד הדאו ג’ונס ירד ב-5% ומדד הנאסד"ק איבד 5.5%. גם אמירות של סגן שר האוצר לשעבר, רוג'ר אלטמן, כי ג'נרל מוטורס עשויה לקרוס ללא עזרה מהממשל לצד דוחות לא מעודדים של ססיקו - לא עשו טוב למשקיעים. הבורסות במזרח צונחות עד 6% - ככל הנראה בורסות אירופה יגיבו בהתאם ויאבד גובה, זה יום השני ברציפות. באירופה נרשמות גם כן ירידות של 3%.
עונת הדוחות הכספיים בתל אביב מתחילה לצבור תאוצה. חברת טבע פירסמה את דוחותיה לרבעון השלישי שהעידו על המשך הצמיחה של החברה. הכנסות החברה עלו ב-20% ל-2.84 מיליארד דולר. הרווח הנקי (לפני הוצאות והכנסות חד פעמיות) צמח ב-14% ל-599 מיליון דולר - 72 סנט למניה. תחזיות האנליסטים עמדו על רווח של 70 סנט למניה להכנסות של 2.89 מיליארד דולר. המניה מאבדת מעט יותר מהפער עימו פתחה.
מכתשים אגן (-6.44%, 1394.0) ממשיכה להתדרדר לאחר שצנחה אתמול בכ-12% למרות הדוח החזק שפירסמה ומתוך החשש כי הרבעון הקרוב של הנוכחי של החברה יהיה פחות טוב מקודמיו. UBS הוריד את המלצתו למניה ל"נייטרלי" וחתך את מחיר היעד למניה ל-17 שקל - 14% מעל מחירה של המניה בשוק.
כי"ל (-2.15%, 72.9) נחלשת במחזור הגבוה בשוק על-רקע ירידה במחירי הסחורות ונפילות במניות הדשנים. פוטאש צנחה אתמול ב-8% ומוסאיק ירדה ב-2.5%. ב-UBS הורידו את מחיר היעד למניה ל-56 שקל וחתכו את תחזית היקפי המכירות של החברה.
מדד הנדל"ן יורד ב-4% בעקבות נפילה דומה במניה הכבדה במדד אפריקה ישראל (-4.26%, 5141.0). בסך-הכל איבד המדד 10% ביומיים האחרונים.
מדדי התל בונד דווקא הצליחו לטפס ביומיים האחרונים בשיעורים נאים הודות לתקנה החדשה של משרד האוצר המאפשרת לגופים הפנסיוניים שלא לרשום הפסדים (או רווחים) על סחורה חדשה שירכשו. מדדי התל בונד זינקו ביומיים האחרונים בשיעורים של 6%-3%. היום אלה רושמים ירידות של 0.8% -1.4%.

פורסם במקור באתר דה מרקר
תאריך:  06/11/2008   |   עודכן:  06/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
ספרייה במדינת ניו-יורק תעמיד למכירה ביום הולדתו ה-200 של הנשיא נאום ניצחון שלו לאחר שנבחר בפעם השנייה    המחיר המבוקש: 3 מיליון דולר
משה ריינפלד
הירידה התלולה במכירת המכוניות והתחזקות הין פגעו ברווח הרבעוני של ענקית הרכב היפנית וגרמו לה להקטין את תחזית הרווח לשנה כולה
משה ריינפלד
המנכ"ל ג'רי יאנג טוען כי הצעת מיקרוסופט לרכוש את יאהו ב-47.5 מיליארד דולר נכשלה רק משום שמיקרוסופט הפסיקה פתאום את המשא-ומתן
מערכת PCאון
חברות האינטרנט והמחשבים בארצות הברית, יחד עם חברות טכנולוגיה מובילות כמו מיקרוסופט וגוגל, קיבלו את מבוקשן - ספקטרום רחב יותר לאינטרנט אלחוטי    אז מה זה שטחים לבנים, ולמה ראשי רשתות הטלוויזיה כועסים?
עופר וולפסון
מודיעה על הכנסות של 2,284 מיליון דולר    תזרים המזומנים הגיע ל-710 מיליון דולר    תרופת הקופקסון ממשיכה להוות מוצר דגל לחברה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il