X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דיווחה על הכנסות של כ-33.9 מיליון דולר הרווח הגולמי הגיע לכ-6.7 מיליון דולר הגידול בהכנסות נובע בעיקרו ממכירה מחודשת ל-Medtronic, בעקבות אישור מנהל המזון והתרופות האמריקני
▪  ▪  ▪
מגמה של הטמעת הקפנוגרפיה [ישראל הדרי]

חברת אורידיון מערכות בע"מ דיווחה (יום ב', 10.11.08) על גידול של 25% בהכנסות החברה ברבעון השלישי של 2008, שהסתכמו בכ-12 מיליון דולר, בהשוואה להכנסות של כ-9.63 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של 2008 הסתכמו בכ-33.9 מיליון דולר, גידול של 27% בהשוואה לכ-26.6 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
הגידול בהכנסות גדול מהצפוי, זאת הודות לחידוש חלקי של המכירות לחברת Medtronic Physio-Control, אשר הודיעה בשנה שעברה, בעקבות החלטת מנהל המזון והתרופות האמריקני, על הפסקת הייצור והמכירה של מוצריהם לשוק האמריקני, שהתבטאה בהפסקה מיידית בהזמנות הרכיבים של אורידיון המשולבים במוצריהם. חידוש המכירות לחברה החל בסוף שנת 2007 ותרם לעלייה מחודשת בהכנסות.
ההכנסות ממכירות של מוצרים מתכלים המשיכו לצמוח בתשעת החודשים הראשונים של 2008 ב-44% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד ואלה מהוות כ-42% מסך הכנסות החברה, בהשוואה ליחס של 33% מסך המכירות מלפני שנתיים, בתשעת החודשים הראשונים של 2006. העלייה במכירות המוצרים המתכלים, נובעת הודות להגברת המודעות והביקוש הגובר לקפנוגרפיה (שיטה בלתי פולשנית לניטור רמת דו תחמוצת הפחמן) בקהילה הרפואית.
הרווח הנקי ברבעון השלישי של 2008 הסתכם בכ-0.5 מיליון דולר, לעומת רווח נקי של כ-1.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי ברבעון השלישי של 2008 הושפע מהוצאות מימון של כ-1.7 מיליון דולר.
למרות הגידול בהוצאות המימון שנובע בעיקר מההשפעה השלילית של ייסוף השקל לעומת הדולר, רשמה החברה בתשעת החודשים הראשונים של 2008 גידול של כ-18% ברווח הנקי שהסתכם בכ-3.7מיליון דולר, בהשוואה ל-3.13 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הגולמי ברבעון השלישי של 2008 הסתכם בסכום של כ-6.7 מיליון דולר, ושיעורו מסך ההכנסות נאמד ב-56.3%, בהשוואה לרווח גולמי של כ-5.28 מיליון דולר ושיעור רווח גולמי של 54.8% ברבעון המקביל אשתקד.
בתשעת החודשים הראשונים של 2008 הסתכם הרווח הגולמי בכ-18.9מיליון דולר ושיעורו מסך ההכנסות נאמד ב-55.6%, גידול של 31% בהשוואה לרווח גולמי של כ-14.3 מיליון דולר המשקף שיעור של 53.9% מסך ההכנסות בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול ברווח הגולמי נבע בעיקר כתוצאה מגידול בהכנסות, התייעלות תהליך הייצור וגידול במכירת מוצרים מתכלים.
הוצאות המימון ברבעון השלישי של 2008 הסתכמו בכ-1.2 מיליון דולר בהשוואה להכנסות מימון של כ-0.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הוצאות המימון בתשעת החודשים של 2008 הראשונים הסתכמו בכ-0.9 מיליון דולר בהשוואה להכנסות מימון של כ-0.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. עיקר הגידול בהוצאות המימון נובע בעיקר מההשפעה השלילית של ייסוף השקל לעומת הדולר.
שוק המיכשור הרפואי מושפע פחות מן המשבר הכלכלי
אלן אדלר,יו"ר ומנכ"ל אורידיון אמר בהתייחסו לדוחות החברה, כי הגידול בהכנסות ברבעון השלישי ובתשעת החודשים הראשונים של השנה משקפים את ההתפתחויות החיוביות המתמשכות בשווקיה, עם עזרה נוספת מרכישה מחודשת של מוצרי חומרה על-ידי Medtronic Physio-Control.
בהקשר למשבר הפיננסי העולמי הוסיף אדלר כי "אנו לא חווינו פגיעה מטריאלית בביקושים למוצרינו בטווח הנראה לעין. אנו מותירים בעינה את התחזית לשנה כולה: גידול של 25% בהכנסות ושיעור רווח תפעולי של כ-12%-13% מסך ההכנסות".
אדלר אמר כי החברה מוצאת נחמה בעובדה כי אורידיון פועלת בשוק בו הביקושים בתחום המיכשור הרפואי מושפעים פחות ממשבר האשראי העולמי ביחס לתחומים אחרים. עם זאת, החברה לוקחת בחשבון שקיימת אפשרות לקיצוצים בהוצאות של שירותי הרפואה, שיובילו לירידות מסויימות בביקושים מצד שותפי ה-OEM שלנו.
"המגמה של הטמעת שירותי הקפנוגרפיה במיכשור הרפואי כמו גם חסמי כניסה גבוהים והביקוש הגובר לשירותים אלו מסייעת לצמיחתה של אורידיון", אמר אדלר, "השקעה במחקר ופיתוח של מוצרים חדשים כגון Smart Capnography, בשילוב עם ציפיותינו לחתימה על שיתופי פעולה אסטרטגיים במהלך השנים הקרובות, יחזקו את מעמדנו כמובילי שוק ויסייעו לנו להתמודד גם עם מצב של הפחתת הוצאות על שירותי רפואה".

תאריך:  10/11/2008   |   עודכן:  10/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אורידיון: גידול במכירות בעקבות אישור ה-FDA
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
פולאר וזיל פלדמן יממנו השקעה נוספת בפרויקט נדל"ן בניו-יורק, במקום השותף האמריקני    הבנק יאריך את ההלוואה
אלעזר לוין
חברתו של הברון רוטשילד מכרה 36 מגרשים תוך 10 חודשים
אלעזר לוין
הפסידה ברבעון האחרון 32% על תיק מניות של 419 מיליון שקל
מערכת PCאון
במשך השנה האחרונה, ניסתה מיקרוסופט לרכוש את יאהו ללא הצלחה - כל הצעותיה הנדיבות נדחו, ויאהו העדיפה לשתף פעולה עם גוגל    עכשיו התהפכו היוצרות: יאהו מעוניינת, מיקרוסופט כבר לא. מה יהיה?
אלעזר לוין
החלה בבניית שלב שלישי בן 47 דירות בפרויקט בן 150 יחידות בסופיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il