X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
העליון דחה ערעור של הגננת מאשקלון שהורשעה בהתעללות בילדים בגן השופט אדמונד לוי: במקום להעניק לפעוטות אכסניה חמה ואוהבת, הפכה הגננת את חייהם של אחדים מהם לסיוט מתמשך
▪  ▪  ▪
כחלון. הפכה לסיוט [צילום: פלאש 90]

בית המשפט העליון דחה (יום ב', 10.11.08) את הערעור של הגננת מאשקלון, אהובה כחלון, שהורשעה בהתעללות בילדים בגן בבעלותה. השופטים קבעו כי לא זו בלבד שהעונש שהוטל עליה, 18 חודשי מאסר בפועל ופיצוי על-סך 3,000 שקלים לכל ילד, אינו חמור, אלא הוא אמור לעמוד לנגד עיני העוסקים בחינוך "כדי שמעשים מסוג זה לא יישנו".
בערעור טענה כחלון באמצעות בא-כוחה עו"ד דוד גולן כי היא חפה מפשע וכי מדובר היה בעלילה שרקמה עובדת בגן אשר פוטרה לאחר שנמצא כי תפקודה אינו תקין.
השופטים אדמונד לוי, אסתר חיות ויורם דנציגר דחו כאמור, את הערעור. השופט לוי כתב כי להחלטת בית משפט המחוזי לתת אמון בגירסתה של העדה המרכזית, הסייעת רינה ימין, "היה לה על מה שתסמוך". הוא הוסיף, "שוכנעתי כי לימין לא הייתה סיבה כלשהי להפליל את כחלון במה שלא עשתה, ולו מן הטעם שהיה ברור לה שבכך היא עלולה לאבד את מקום עבודתה. יתר על כן, גם לאחר שהתפטרה לא מיהרה רינה לפנות למשטרת ישראל, ועשתה זאת רק לאחר שפנתה אליה כתבת של עיתון מקומי (סיגלית פרץ) שהחלה לחקור את הפרשה בעקבות תלונה שהגיש הורה של אחד מילדי הגן".
עוד הוסיף לוי כי אם גם בכך לא די, "אפנה לעובדה כי ימין הביעה את מחאתה על התנהגות הגננת כחלון בפניה, וגם תינתה את מצוקתה בפני עובדת אחרת בגן (לילך) עוד לפני שגמלה בליבה ההחלטה להתפטר".
מעשיה של כחלון "בגדר התעללות הם", כתב לוי. מדובר היה "בשיטה ותפיסת עולם שגויה ומעוותת, היא נהגה בפעוטות של בית רבן שלא חטאו באלימות חמורה, שנראה כי רק מעט מהשלכותיה נחשפו בתיק זה... הגננת נטלה על עצמה תפקיד שספק אם יש אחראי ממנו - לחנך עוללים וילדים שאין רכים מהם בראשית דרכם. זהו תפקיד המחייב את העוסק בו למיומנות, נשמה-יתרה, ובעיקר אהבה וסבלנות שאין להם קץ, כי הרי מדובר בילדים שחלקם אף טרם למדו לבטא את עצמם".
"למרבה הדאבה", כתב לוי, "נדמה כי הגננת נעדרת כל אותם הכישורים, ובמקום להעניק לפעוטות אכסניה חמה ואוהבת, היא הפכה את חייהם של אחדים מהם לסיוט מתמשך. בנסיבות אלה אין בעונש שהושת עליה חומרה כלשהי, אדרבה, יהא עונש זה לנגד עיניהם של כל מי שמבקש לעסוק בחינוך ובמיוחד בגיל הרך כדי שמעשים מסוג זה לא יישנו".

ע"פ 5986/08
תאריך:  10/11/2008   |   עודכן:  10/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דודו אורן
לקח לגלית גוטמן מספר שנים להבשיל לכדי אישיות טלוויזיונית, אך כיום ניתן לומר בוודאות שפורמט ה"דוגמגישה" כבר קטן עליה
גלית יצחק
עקב המחסור הצפוי ברופאים בארץ משרדי הקליטה והבריאות פועלים כדי להביא רופאים ארצה    רופאים עולים בוגרי חו"ל יקבלו הקלות לקבלת רישיון עבודה    אחיות עולות יקבלו סיוע בתהליך הלמידה למבחן הרישוי
אלעזר לוין
הנדל"ן המניב של החברה פורה ביותר    משכירה חנויות ודוכנים במרכז ויצמן השוקק במחירי שיא
אלעזר לוין
פנטהאוז נוסף ברחביה נמכר ב-2.25 מיליון דולר    4 חדרים בדרך חברון - 1.85 מיליון שקל    3 חדרים בנחלאות - 1.1 מיליון שקל    חדר וחצי בטלביה - 970 אלף שקל
אלעזר לוין
ביטוח בשני רבדים - הראשון על חשבון החברה    לא נמסרו גובה הכיסוי והפרמיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il