X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ג'ורג' קלוני, בראד פיט ועוד רבים וטובים מככבים בסרטם החדש של האחים כהן - "לקרוא ולשרוף" השחקנים מעניקים לכל דמות את האופי המיוחד שלה העריכה, הצילום והבימוי מעולים מומלץ בחום למי שרוצה לצחוק והרבה
▪  ▪  ▪
פיט. לקרוא ולשרוף [צילום: אתר סרט]

לא מזמן סיפרתי לכם על הסרט "לכודים ברשת". הסרט מייצג בעצם את הדור הצעיר ואת הסרטים שהוא אוהב, סרטים חסרי תוכן, עם שחקנים שהמראה שלהם יותר טוב מהמשחק שלהם ועם סצנות אקשן מרובות או בדיחות "פיפי קקי". לעומתו "לקרוא ולשרוף" הוא ההפך המוחלט. הוא קומדיה שלא צריכה להשתמש בהומור רדוד סטייל "מת לצעוק" אלא רק במשחק מעולה של כל הקאסט ובתסריט מצחיק, ציני והזוי.
העלילה, שכידוע בסרטים של האחים כהן היא החלק הפחות חשוב, מספרת על אוסבורן קוקס (ג'ון מלקוביץ'), סוכן בכיר ולא יוצלח כל כך ב-CIA שיום אחד מפוטר מתפקידו. המום מהמצב המוזר של חוסר עבודה הוא מחליט להעלות על כתב את קורות חייו. מכיוון שאין לו בדיוק על מה לספר הוא כותב ספר דמיוני.
עותק של הספר מגיע לידיהם של צמד עובדים זוטרים במכון כושר (בראד פיט ופרננס מקדורמנד). הצמד בטוח שהחומר שבדיסק הוא חומר מסווג ולכן מנסה להתחיל לסחוט את אוסבורן מה שגורם לשרשרת של סיבוכים ואירועים ביזריים. בין היתר יש גם סיפורי אהבה ובגידה ונראה שכולם שוכבים עם כולם ואין לדעת למי להאמין.
הקרדיט להצלחת הסרט כולו ניתן לקאסט השחקנים המצוינים שפשוט אחד אחד עושים את העבודה. מלקוביץ', ג'ורג' קלוני, פיט, מקדורמנד, סווינטון ועוד רבים מעניקים לכל דמות את האופי המיוחד שלה וכל אלה מנוצחים ביד מבריקה ובבימוי מצוין של צמד האחים כהן. העריכה והצילום מעולים והתסריט מצחיק והזוי עד שברגעים מסוימים מצאתי את עצמי צוחק עד דמעות.
כן יהיו אנשים שיגידו "זה לא כמו ארץ קשוחה או רציחות פשוטות, אין פה מסר כבד שמכה בבטן הציבור" וזה באמת נכון. אומנם יש כאן מסר של חוסר אמון ברשויות ובאנשי החוק ובכלל שכל עבודתם נעשית ב"חפיף" ועוד כל מיני מסרים על הפארנואידיות והצביעות של החברה האמריקנית אבל לפי דעתי המסר העיקרי של הסרט מגיע בסוף הסרט ממש בסצנת הסיום.
(זהירות ספוילר!!!)
הבוס של אחד הסוכנים שואל אותו "נו אז מה בעצם למדנו מהמקרה" לסוכן אין תשובה ואז הבוס עונה לו "לא למדנו כלום". מה שהאחים כהן אומרים פה רגע לפני שאתם יוצאים מהקולנוע הוא שבעצם הם לא באו לעשות פה סרט עם ביקורת נוקבת על החברה והחיים בסגנון "ארץ קשוחה" הם באו לעשות סרט מצחיק, מהנה ומשוחק היטב שיתן לצופה תחושה של סיפוק ברגע שהוא יצא מהסרט.

פורסם במקור באתר סרט
תאריך:  10/11/2008   |   עודכן:  10/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
הנשיא פרס קרא שלא לעבור לסדר היום על מעשי השחתה של גורמי ימין ועל הפגיעה בפלשתינים ובכוחות הביטחון    "את המיעוט האלים והמסוכן יש להוקיע - שומה על המדינה למצות את הדין ללא מורא"
עופר וולפסון
בעמותת "בונים עתיד אחר" שמים למטרה לעזור ליזמים מתחילים בפריפריה    בכירים רבים מענפים מגוונים במשק הצטרפו בהתנדבות לפעילות העמותה    מייסד העמותה: "בפער שבין התרבות היזמית והמסגרות המתאימות באה העמותה שלנו לגשר"
גלית יצחק
שר האוצר לשעבר אושפז (יום א') בבית החולים איכילוב בשל לחץ בחזה    איכילוב: הירשזון הגיע לצורך בדיקות והוא שוחרר לפנות ערב (יום ב')    בבית המשפט מתנהל משפטו הפלילי של הירשזון
עידן יוסף
חוקרי המשטרה יגבו תלונות על אי-סדרים במהלך כל יום הבחירות, תציב שוטרים בכל קלפי ותתן דוחות על חנייה כפולה    המפכ"ל: "נפעל ברגישות ובסובלנות ללא משוא פנים"
עופר וולפסון
ההכנסות לרבעון - 1,650 מיליון שקל, גידול של 5 אחוזים    תזרים המזומנים ממשיך לעלות, והגיע ל-482 מיליון שקלים ברבעון    החברה מגדילה את כמות מנויי הדור השלישי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il