X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
יצר ההרפתקנות לא נעלם עם השנים וניתן לראות יותר ויותר אנשים בני הגיל השלישי שיוצאים לטיולים בחוץ לארץ לטיולים אלו קיים פוטנציאל גדול וזאת בתנאי שהמטיילים יקפידו על מספר כללים
▪  ▪  ▪
יצר ההרפתקנות עדיין קיים

אחת המגמות המאפיינות את עידן הניו-אייג' שבו כולם רוצים להישאר צעירים לנצח, הוא השגשוג של טיולים לחוץ לארץ של בני הגיל השלישי. כיום ניתן למצוא יותר ויותר אנשים בני הגיל השלישי, צעירים ברוחם שיוצאים לטיולי אתגר בחוץ לארץ.
מסתבר שיצר ההרפתקנות לא נעלם עם השנים וגם אנשים בני הגיל השלישי מרשים לעצמם לחפש ריגושים בטיולי הרפתקנות לחוץ לארץ. היציאה לחוץ לארץ מספקת לאדם המזדקן את ההרגשה שהחיים לא נעצרו ושאפשר להמשיך לטייל ולבקר במקומות שונים בעולם. כיום כאשר קשישים רבים גרים בבתי אבות ו/או במסגרת של דיור מוגן ישנם אפילו יציאות לחוץ לארץ של רשתות שונות של דיור מוגן או של בתי אבות.
קשיש שהוא דייר בית אבות אשר יוצא לטיול בחוץ לארץ מרגיש שהוא עדיין חיוני ופעיל ומצליח ליהנות מהחיים היפים גם אחרי שהוא ביצע שינוי מהותי בחייו והפך להיות דייר של בית אבות או דייר במסגרת של דיור מוגן.
חברות הטיולים השונות הבינו את הפוטנציאל העסקי הטמון בציבור בני הגיל השלישי שיש להם זמן פנוי בשפע ומעוניינים לטייל בחוץ לארץ וכיום ישנן חברות המתמחות בטיולים לחוץ לארץ לבני הגיל השלישי.
טיולים מאורגנים לחוץ לארץ המיועדים לבני הגיל השלישי יש להם מאפיינים המתאימים לבני הגיל השלישי והם כוללים מסלולי הליכה נוחים, בתי מלון איכותיים ורופא צמוד המתלווה לאורך הטיול כולו.
ישנם סוגים שונים של טיולים מאורגנים לחוץ לארץ המיועדים לבני הגיל השלישי, ישנם טיולי תרבות, טיולי ברידג', ישנן חופשות בריאות וספא ועוד. הטיולים לבני הגיל השלישי נמשכים בין שבוע לעשרה ימים והם כוללים בדרך-כלל לינה במלון אחד.
ישנם גם טיולים מאורגנים אתגריים קצת יותר ליעדים כמו אוסטרליה, תאילנד, דרום אמריקה ועוד. טיולים כאלו מתאפיינים במסלולי אתגר כמו טיולי פילים, רפטינג, לינה בלודג'ים בשמורות טבע, מסלולי אופניים, מסלולי טרק נוחים ועוד.
ישנם גם קשישים שמעדיפים את הטיול העצמאי והם יוצאים לטיולי טרק בדרום אמריקה או בהודו ונפאל ממש כמו הצעירים שהשתחררו מהצבא.
אז נכון שהאתגרים מותאמים לגיל והטיולים אינם מציבים קשיים פיזיים אבל עם-זאת עדיין ציבור בני הגיל השלישי יודע ליהנות מהחיים ולטייל טיולי אתגר ברחבי העולם.
אחת הדרכים הנפוצות לטיולים עצמאיים של בני הגיל השלישי היא טיולי קמפינג בקרוואנים, כיום ישנם קשישים בישראל וברחבי העולם כולו שיוצאים לטיולי קמפינג בחוץ לארץ באמצעות קרוואן. טיולים כאלו מספקים אפשרות לחוויה של קרבה אמיתית לטבע, יחד עם נוחות מקסימלית שמעניק הקרוואן. בטיולים כאלו האדם המבוגר המטייל בקרוואן קובע לעצמו קצב טיול ואופי טיול המתאים לו, ויחד עם זאת החניה בחניוני קמפינג הנמצאים בטבע מעניקה הרפתקה בלתי נשכחת.
הנה לכם כמה טיפים לטיולים לחוץ לארץ לבני הגיל השלישי
  • רצוי ביותר לצאת לחוץ לארץ לטיולים מאורגנים שקהל היעד שלהם הוא בני הגיל השלישי.
  • בגיל השלישי חשוב לצאת לטיול בחוץ לארץ ולהרגיש בו נעים מבחינה חברתית, ולכן ישנם מקרים רבים שבהם דיירי בית אבות מסוים מתארגנים ויוצאים ביחד לטיול מאורגן.
  • בני הגיל השלישי היוצאים לטיול מאורגן בחוץ לארץ, כדאי שיבררו שהלינה היא במלון אחד לאורך כל הטיול וכל יום יש יציאה לטיול אחר באזור, כך אין צורך במעברים מעייפים ממלון אחד למשנהו.
  • בני הגיל השלישי, חשוב ביותר שיצאו לטיול בחוץ לארץ עם כמות מספקת של תרופות וכן עם מכתב מהרופא אשר מפרט את הבעיות הרפואיות שיש להם.
  • טיסות לחוץ לארץ של בני הגיל השלישי, רצוי שיהיו בשעות נוחות ושיהיו טיסות סדירות ולא טיסות צ'רטר. כיום ניתן לבקש גם מעבר מהמטוס לשדה התעופה באמצעות קולנועית.
שיהיה טיול מהנה וחופשה מהנה בחוץ לארץ.

פורסם במקור באתר אינקדס מדיה
תאריך:  10/11/2008   |   עודכן:  10/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סשה פרונין
ג'ורג' קלוני, בראד פיט ועוד רבים וטובים מככבים בסרטם החדש של האחים כהן - "לקרוא ולשרוף"    השחקנים מעניקים לכל דמות את האופי המיוחד שלה    העריכה, הצילום והבימוי מעולים    מומלץ בחום למי שרוצה לצחוק והרבה
איציק וולף
הנשיא פרס קרא שלא לעבור לסדר היום על מעשי השחתה של גורמי ימין ועל הפגיעה בפלשתינים ובכוחות הביטחון    "את המיעוט האלים והמסוכן יש להוקיע - שומה על המדינה למצות את הדין ללא מורא"
עופר וולפסון
בעמותת "בונים עתיד אחר" שמים למטרה לעזור ליזמים מתחילים בפריפריה    בכירים רבים מענפים מגוונים במשק הצטרפו בהתנדבות לפעילות העמותה    מייסד העמותה: "בפער שבין התרבות היזמית והמסגרות המתאימות באה העמותה שלנו לגשר"
גלית יצחק
שר האוצר לשעבר אושפז (יום א') בבית החולים איכילוב בשל לחץ בחזה    איכילוב: הירשזון הגיע לצורך בדיקות והוא שוחרר לפנות ערב (יום ב')    בבית המשפט מתנהל משפטו הפלילי של הירשזון
עידן יוסף
חוקרי המשטרה יגבו תלונות על אי-סדרים במהלך כל יום הבחירות, תציב שוטרים בכל קלפי ותתן דוחות על חנייה כפולה    המפכ"ל: "נפעל ברגישות ובסובלנות ללא משוא פנים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il