X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בית החולים בנהריה חתם על הסכם לשיתוף פעולה עם מד"א להקמת בנק טבורי מנכ"ל מד"א: "חשיבות המהלך היא עצומה, נוכח האוכלוסיה המגוונת שמשרת בית החולים"
▪  ▪  ▪
איסוף דם טבורי בלידה

בית החולים לגליל המערבי נהריה הצטרף (ד', 12.11.08) לפרויקט הלאומי של מד"א לאיסוף דם טבורי. המדובר בבית החולים הפריפריאלי הצפוני הראשון המשתתף בפרויקט זה.
היום חתמו מנהל בית החולים לגליל המערבי נהריה, ד"ר מסעד ברהום, מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין ומנהלת שירותי הדם של מד"א, פרופ' אילת שנער, על הסכם שיתוף פעולה לאיסוף דם טבורי בין בית החולים נהריה ובנק הדם הטבורי הארצי של מד"א.
לדברי מנכ"ל מד"א, "חשיבות המהלך היא עצומה, נוכח האוכלוסיה המגוונת שמשרת בית החולים נהריה, ונוכח הגיוון המשמעותי שיכניסו מנות הדם הטבורי שייאספו בנהריה למספר המנות הקיים במד"א".
מנכ"ל מד"א ציין, כי הוא רואה בחזונו הקמת בנק טבורי לאומי-ציבורי משותף, שיהיה מסוגל לשרת בעתיד את כל תושבי מדינות המזרח התיכון.
לדברי פרופ' שנער, מאז תחילת הפרויקט בחודש אוגוסט השנה ניצלו חייהם של שלושה ילדים בעולם בזכות התרומות שנאספו מבית החולים נהריה. "הצטרפות בית החולים נהריה לפרויקט, מעשיר את המאגר הנמצא בבנק הדם הטבורי הציבורי בתושבי הגליל ויגדיל את הסיכוי למצוא תורם מתאים לרוב החולים", אמרה.
ד"ר ברהום מסביר, כי אופן איסוף הדם הטבורי במהלך הלידה או בסיומה, אינו כרוך בכאב לוולד או ליולדת ואינו מצריך התערבות בתהליך הלידה עצמו. הדם הטבורי מהווה את המאגר העשיר ביותר בגוף של תאי אב במערכת הדם, המשמשים כיום בהשתלות מוח עצם בקרב חולים הזקוקים לטיפול זה.

תאריך:  12/11/2008   |   עודכן:  12/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
באולם מלא מפה לפה ובנאום פרגמטי, אמר נתניהו בוועידת ראש הממשלה לייצוא ולשיתוף פעולה, כי יש ליצור מקומות עבודה הן לישראלים והן לפלשתינים    נתניהו שיבח את מדיניות הנגיד פישר
אלעזר לוין
5 חדרים ברעננה - 1.7 מיליון שקל    זכרון יעקב - פנטהאוז ב-1.8 מיליון שקל    כפ"ס - 5 חדרים ב-1.48 מיליון שקל    פרדס חנה - וילה בכרכור ב-1.41 מיליון שקל    מציאה: 5 חדרים בקריית שמונה ב-180 אלף שקל
משה ריינפלד
רוסיה מועמדת לזכות במדליית הזהב בקרב הגברים והנשים    ישראל מדורגת במקום השמיני מתוך 154 נבחרות שישתתפו
עופר וולפסון
המצב הכלכלי לא נתן אותותיו בפלח שוק תיירות התרמילאים    ההכנה הממושכת לא תגרום לתרמילאי הישראלי לוותר בקלות על המסע שאחרי הצבא    כ-30 תרמילאים צפויים לצאת בעונת החורף    היעדים המועדפים: תאילנד, הודו וברזיל
משה ריינפלד
מכירות החברה הבת של התעשיה האווירית גדלו בינואר-יוני 2008 ב-14% ל-520 מיליון דולר, ומכירות התעשיה האווירית כולה גדלו ב-20% ל-1.9 מיליארד דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il