X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תושב לוד עתר לתת לאשתו תושבת השטחים מעמד של ישראלית, למרות הוא חי עם עוד שתי נשים, שלדבריו אחת מהן היא "גרושתו" והאחרת "ידועה בציבור"
▪  ▪  ▪

שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, יהונתן עדיאל, דחה (יום ה', 13.11.08) עתירה של ישראלי תושב לוד, שביקש לתת מעמד של תושבת ישראל לאחת משלוש נשיו, שהיא תושבת השטחים ושוהה בארץ שנים שלא כדין, בנימוק של "איחוד משפחות".
האיש, מנעם עבדול אזברגה, בן 65, נשא ב-1966 לאשה את זינב, כיום בת 62, ונולדו להם תשעה ילדים. במקביל קיים מערכת יחסים עם נאדיה, כיום בת 42, וממנה נולדו לו 7 ילדים. השניים התחתנו ב-1999.
בשנת 2000 הופיע אזברגה בבית הדין השרעי ביפו עם עייאשה, כיום בת 42, תושבת השטחים. השניים הצהירו שנישאו זה לזה ב-1999. בית הדין אישר את נישואיהם אך הבהיר להם שפוליגמיה היא עבירה על החוק בישראל. לשניים נולדו ארבעה ילדים.
בשנת 2003 ביקש אזברגה לרשום את ילדיו במרשם האוכלוסין. אבל כאשר ראתה פקידת המשרד שהוא כבר נשוי לשתי נשים, הוגשה נגדו תלונה למשטרה על ביגמיה. תחילה אישר כי הוא נשוי לשתי נשים, אך לאחר מכן השיג מבית הדין השרעי בירושלים פסק דין שלפיו הוא גרוש מזינב למפרע מ-99. לפיכך חזרה בה המדינה מכתב האישום.
לפי רישומי משרד הפנים, אזברגה ושלוש נשיו, נאדיה, זינב ועייאשה, רשומים כולם באותה כתובת, ברח' פ"ד 4 בלוד. לפיכך, דחה המשרד את בקשת אזברגה לאשר לו איחוד משפחות עם עייאשה.
גרושה, ידועה בציבור ואשה אחת
בעתירה שהגיש לבית המשפט המחוזי בירושלים טען אזברגה, כי לא היה מקום לדחות את בקשתו משום שהוא נשוי לעייאשה עוד משנת 1999. אשר ליחסיו עם זינב, טען כי הם נותקו עם גירושיו ממנה ב-99. הוא ציין כי ראיה לכך היא החלטת המדינה למחוק את כתב האישום נגדו. אשר לקשר עם נאדיה, טען כי היא אישה הלוקה מנכות קשה של 100% וכי מעולם לא נשא אותה לאשה, אלא היא הייתה הידועה בציבור שלו. לדבריו, קיים איתה קשר "מתוך רצון לדאוג ולעזור לה, מאחר שאיש לא ביקש את ידה עקב נכותה הקשה".
עוד טען כי זינב ונאדיה אינן מתגוררות איתו. זינב גרה יחד עם ילדיה בבית אחר בלוד, ואילו נאדיה מתגוררת ביישוב הבדואי "לקיה" שבדרום הארץ. הוא הוסיף כי יש לו אחריות כבדה לפרנס את ילדיו, וכי הוא מקיים קשרים עם זינב ועם נאדיה, רק בעניינים הקשורים לילדיהם המשותפים.
בפסק הדין שדחה את העתירה, סמך השופט עדיאל את ידיו על מסקנת משרד הפנים כי אזברגה מקיים שלוש מערכות משפחתיות מקבילות. הוא עצמו הודה בחקירתו במשטרה ב-2003 כי הוא נשוי לשתי נשים, עייאשה וזינב.
השופט ציין כי לאחר נישואיו של אזברגה לעייאשה נולד לו ב-2001 ילד מנאדיה, מה שסותר את טענתו כי הוא "אינו מקיים כל קשר עם הידועה בציבור למעט עניינים הקשורים לילדיהם המשותפים". עוד ציין השופט כי אזברגה ביקש וקיבל מבית הדין השרעי פסק דין המאשר את גירושיו באופן רטרואקטיווי, וזאת שבועיים בלבד לאחר חקירתו במשטרה בעניין זה.

עת"מ 8496/08
תאריך:  13/11/2008   |   עודכן:  13/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עתר לאיחוד משפחות עם אשתו השלישית
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
"הציבור מטומטם, והציבור משלם"
הניה  |  14/11/08 14:59
2
הערבים עושים לנו בית ספר. ל"ת
מישהו, מרכז  |  14/11/08 18:02
3
בג"צ שותף להרס המדינה
שה תמים  |  14/11/08 18:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
כך החליטה ועדת החוקה של הליכוד    חשש בקרב חברי הכנסת של הליכוד מפני המטאורים החדשים שהצטרפו    בתחילת השבוע תפורסם רשימת המועמדים שיתמודדו בפריימריז
משה ריינפלד
הוועד האולימפי ישמע ביום ו' את נציגי ענפי הבייסבול, סופטבול, גולף, קראטה, גלגיליות, רוגבי וסקווש, וימליץ על קבלת שניים מהם לאולימפיאדת 2016
אלעזר לוין
האופוזיציה בזכרון יעקב התנגדה להעברת 760 דונם מהמושבה לכפר פרדיס    המתנגדים קיבלו רק 3 מתוך 13 המקומות במועצה המקומית
אופיר בר-זהר
טוענת כי לא שילם שכירות על נכס שהשכירה לו    החברה בבעלותו המפעילה את רדיו 99 שכרה משרדים תמורת סכום של 123 אלף שקל בחודש, בחוזה ארוך טווח עד 2013
משה ריינפלד
יוזף פריצל בן ה-73 מואשם כי מנע טיפול רפואי מהתינוק שנולד לו ולבתו במרתף שבו כלא אותה, גרם במתכוון למותו, ואחר כך שרף את גופתו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il