X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
התובע טען שסוכן של "יס" החתים אותו על טופס לתשלום חודשי בגובה מסוים ובפועל נגבה ממנו סכום גבוה יותר בית המשפט ביטל את ההסכם וחייב את הסוכן בתשלום פיצוי
▪  ▪  ▪
לקוח לא מרוצה - מהסוכן

יוסי פתאל תבע את חברת די.בי.אס. שירותי לווין (1998) בע"מ ("יס"), ואת יעקב דיין שהציג עצמו כסוכן של "יס" בבית המשפט לתביעות קטנות בירושלים לאחר שלא היה מרוצה מהתקשרות עם החברה. לדבריו, בחודש ספטמבר אשתקד, דיין החתים אותו על הסכם לתשלום חודשי על סך 189 שקל עבור מבצע לחבילת בסיס, חבילת ספורט, שני ממירים ואינטרנט חינם לשנה, ובפועל נוכה מחשבונו סך של 238 מדי חודש. לטענתו, דיין העביר ליס העתק שלא כלל את תנאי המבצע עליו חתם. פתאל ביקש לבטל את ההסכם, ללא חיוב בקנס, ולפצותו בסך של 5,000 שקל.
בכתב ההגנה, טענה יס, שלצורך שיווק שירותיה היא מתקשרת עם משווקים חיצוניים בהם חברת ע.ד.א.ל. תקשורת סלולרית בע"מ, שהעסיקה את דיין כסוכן מכירות. יס הגישה נגד החברה הודעת צד ג' והבהירה שבהתאם לנוהלי העבודה ביניהם הועברו לרשותה הטפסים עליהם חתם פתאל. "אם יתברר שהטפסים שהגיעו לידינו, אינם תואמים את הטפסים שעליהם חתם פתאל, באמצעות דיין, הרי שצד ג' בהיותו המעסיק של דיין, שאמור לפקח עליו, אחראי בשל מעשיו כלפינו וכלפי התובע, בהתאם לפקודת הנזיקין וחוק השליחות". יס ביקשה לדחות את התביעה בהעדר עילה.
צד ג' השיב להגנתו שבעקבות תקלות חוזרות ונשנות וחיובים שלא על-פי המוסכם שהוטלו על לקוחות יס, שגויסו על ידו באמצעות סוכניו, הפסיק לאלתר את ההתקשרות עם יס. צד ג' ביקש לדחות את התביעה.
בדיון בפני השופטת אנה שניידר, אמרה נציגת יס: "קיבלנו את הטפסים שצורפו לכתב ההגנה. מי שרשם את המסמך זה הסוכן, ולכן היה צריך לתבוע רק אותו ולא אותנו. הצענו לתובע לקיים את החוזה כפי שהובטח לו ומסיבות השמורות עמו הוא לא הסכים". דיין טען ששלח ליס, באמצעות צד ג', את הטופס שעליו חתם פתאל. כמו-כן שפוטר מתפקידו בהוראת יס.
בפסק דין שניתן בשבוע שעבר, בהעדר הצדדים, חייבה השופטת שניידר את יס לבטל את ההסכם עליו חתם פתאל בתוך 30 יום ללא חיוב. כמו-כן חייבה את דיין לשלם לפתאל 1,500 שקל בתוספת 350 שקל הוצאות שקל הוצאות משפט בתוך 30 יום. התביעה כנגד צד ג' נדחתה ללא חיוב בהוצאות. "ראיתי לקבל את גרסת התובע לפיה חתם על הסכם לפי 189 שקל ואי שם 'בדרך', כאשר הטופס עבר מאת דיין לצד ג' ומאת צד ג' ליס - הועבר ליס העתק אחר, שאינו כולל את תנאי המבצע שעליו חתם באמצעות דיין.
נראה שהאחריות לכך מוטלת על דיין, וזו גם הסיבה שצד ג' בחר לפטרו באופן מיידי, לאחר שהעניין התגלה. על כן עליו לפצות את התובע". השופטת שניידר, הוסיפה שפתאל לא הציג ראיות לביסוס התביעה על סך 5,000 שקל ועליו להסתפק בפחות.

תאריך:  18/11/2008   |   עודכן:  19/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יס חייבה לקוח בתשלום גבוה מהמוסכם
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תומר לוי
מאמן מכבי חיפה חגג 51, השוער: "מאמין שזה אפשרי. אני רעב מאוד"
יואב יצחק
רותי אברהם
זאב עבר להתגורר בבית השלום בחברון כדי למנוע את פינויו    הודיע כי מנהיגה הרוחני של שס, הרב יוסף, הורה לפעול נגד הפינוי
משה ריינפלד
טוען כי תוכנית ההצלה מיועדת רק לגופים פיננסיים    פולסון וברננקה הגנו בקונגרס על המעבר לרכישת מניות בנקים במקום לרכישת נכסים "רעילים"
יהונתן דחוח-הלוי
אביחי שרון, ממייסדי "שוברים שתיקה", טוען בראיון בקנדה, כי בידי הארגון עדויות אודות מעשי רצח במזיד של תושבים פלשתינים תמימים בידי חיילי צה"ל    הוא לא מסר אם מידע זה הועבר לגורמים המוסמכים לצורך פתיחת חקירה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il