X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אדם שגנב כרטיסי אשראי וכסף מחולים בבתי חולים בצפון נשלח לשנתיים וחצי מאסר בפועל השופט: העבירות מעידות על אדם "חסר רגשות שאינו בוחל באמצעים ובשיטות להשגת כספים לא לו"
▪  ▪  ▪
הוסיף צרה על צרות החולים [צילום: האגודה למלחמה בסרטן]

בית המשפט גזר (יום ה', 19.11.08) שנתיים וחצי מאסר בפועל על מיעארי מאגד שהורשע בגניבת כספים וכרטיסי אשראי מחולים בבתי החולים בצפון. השופט: לא די היה לחולים בצרתם האישית, בכדי ש"תתווסף עליה צרה נוספת בדמות הנאשם".
מדובר בעבירות שבוצעו בשנת 2007 ו-2008 בארבעה בתי חולים, רמב"ם בחיפה, בני ציון בחיפה, כרמל בחיפה ונהריה. הנאשם הגיע לבתי החולים בהזדמנויות שונות "גנב ממאושפזים, ממקורביהם ומבקרים שונים ששהו באותה העת בבתי החולים, כסף וכרטיסי חיוב, ועשה בהם שימוש לצרכיו האישיים, ללא הסכמת הבעלים ובכוונה להונות".
בהחלטה על עונשו, כתב השופט זאיד פלאח כי "העבירות בהן הורשע חמורות ביותר, והן מעידות על אדם חסר רגשות, שאינו בוחל באמצעים ובשיטות להשגת כספים לא לו, לשימוש למטרותיו האישיות". יתרה מכך, "כניסתו לבית חולים, תוך ניצול חולשתם וחוליים של מאושפזים ומבקריהם, וגניבת כספיהם, מחייבת הטלת ענישה כואבת, שתמחיש לנאשם את כאבם של קורבנותיו, שלא היה די להם בצרתם האישית, בכדי שתתווסף עליה צרה נוספת בדמות הנאשם".
השופט הביע "ספק" בטענת הנאשם כי "החליט לעלות על דרך הישר". מדובר באדם בעל עבר עשיר "הוא ריצה מאסרים בפועל, בין היתר בגין עבירות דומות. שמעתי את אביו שנרתם לסייע לו, וכן את הנאשם שהחליט לעלות על דרך הישר, ואולם ספק רב בעיניי אם הנאשם רציני בכוונותיו, שהרי אם לא יעבוד וישנה באופן משמעותי את דרכיו, לא יהיה כל ביטחון שלא ישוב למעשיו הנלוזים, ולו בכדי לספק לאשתו ולבנו כספים בדרכים קלות ובלתי חוקיות".
בית המשפט גזר עליו שנתיים וחצי מאסר בפועל. כמו-כן קבע השופט כי על הנאשם להחזיר לכל אחד מקורבנותיו את הכסף ממנו גנב. לפיכך על הנאשם לפצות על-פי הפירוט הבא:
הבה לאון תפוצה בסך של 1,250 שקלים, אמה מייזלין תפוצה בסך של 2,900 שקלים, קולין טטיאנה תפוצה בסך של 2,750 שקלים. ראובן דמתי יפוצה בסך של 2,900 שקלים, ליאת קדר תפוצה בסך של 450 שקלים, אורן חלימי יפוצה בסכום של 400 שקלים, לימור אופיר תפוצה בסכום 1,600 שקלים, אמא גלי תפוצה בסך של 1,700 שקלים, טאפא מוסטפא אמארה תפוצה בסכום של 300 שקלים, אפרת תפארת תפוצה בסך של 1,000 שקלים, זרחיהו שרה תפוצה בסך של 2,100 שקלים, ה"ה אבו זלף לוזן וראדי יפוצו בסך של 700 שקלים, אלון הילה תפוצה בסך של 2,300 שקלים, בישופס יאניס תפוצה בסך של 300 שקלים ויוסף ערמוש יפוצה בסכום של 3,500 שקלים.
השופט הורה עוד ליטול מבין חפצי הנאשם את השעון ולהחזירו לחברת האשראי.

בית משפט השלום בחיפה פ 1428/08
תאריך:  20/11/2008   |   עודכן:  20/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלון רוזנבלום
אין ספק שלו הרצח של אלפרון היה מתרחש בארצות הברית לא היו חולפים חודשים רבים עד שהיינו עדים לסרט קולנוע שהיה מתאר בדיוק האופייני להוליווד, את שרשרת האירועים שהביאו לרצח
משה ריינפלד
נדחה בארה"ב ערעור של ברונית גרמנייה על חיובה להחזיר את הציור אותו היא מחזיקה, לעזבונו של סוחר אמנות שהנאצים אילצוהו למכור את ציוריו בזול
גלית יצחק
לאחר שכיכב במשך שנתיים בקמפיינים בחברת כיף, קוסמופארם נפרדת מפיליפה קולומבו ומחפשת פרזנטור חדש שייבחר מקרב אוכלוסיית בני הנוער    הפרזנטור הזוכה יהיה זה ששלח את התמונה הבולטת והמעניינת ביותר    [צילום: יח"צ]
אלעזר לוין
החברה פירסמה הבוקר אזהרת רווח חריגה, המצביע על ההפסד הגדול ביותר בהיסטוריה לחברת נדל"ן ישראלית ברבעון אחד    המניה צונחת ב-13%
יפעת גדות
עלייה בהיקף שריר השוק נמצאה קשורה לכמות נמוכה יותר של פלאק בעורק הראש ולירידה בסיכון לבעיות בכלי דם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il