X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ישראפוד 2008 תערוכת המזון והמשקה המקצועית מגיעה בסימן מותגים חדשים וחידושים קולינאריים
▪  ▪  ▪
השף סטפן. ייתן פרזנטציה [צילום: יח"צ]

תערוכת ישראפוד, התערוכה המקצועית למזון ומשקאות, הנערכת זו השנה ה-25 ברציפות, על-ידי קבוצת שטיר, תיפתח ב-24 בנובמבר. התערוכה מיועדת לשוק המוסדי, למסעדנים, בתי מלון, צבא, משטרה, ענף ההיי-טק והקייטרינג. קניינים, מנהלי רכש, חברות מזון ורשתות שיווק.
כמו בכל שנה, התערוכה תשמש מקום מפגש בין היבואנים והיצרנים בתחום. התערוכה תתפרס על שלושה ביתנים, הכוללים את מיטב החידושים בתחום המזון והמשקאות וכן חידושים ואביזרים לדקוצריה, אחסנה, לוגיסטיקה ושינוע לרבות לבתי מלון, מסעדות, סופרמרקטים, חברות קייטרינג, הייטק ודומיהן.
עשרות מציגים, מהחברות המובילות בענף, בהן, קבוצת שטראוס-עלית, קפה לנדוור, בלדי בשר, וילי פוד, גלידות פלדמן, י.ד. עסקים, אופנהיימר, מזרח ומערב מזון ועוד, יציגו מוצרים חדשים, יבוא מותגים ידועים, שעד כה לא ניתן היה להשיגם בארץ וכן חידושים ותוספי מזון בכל מגוון המזון והמשקאות, הפונים הן לשוק המוסדי והן לשוק הקמעונאי, העומדים להתחרות על טעמו וכיסו של הישראלי.
טרנד הבריאות והמזון האורגני לא פוסח כמובן גם על ישראפוד. לצורך כך, נבנתה שדרה אורגנית, עם חידושים בתחום, בהם צבעי מאכל אורגנים, גלידות אורגניות,טעמים ופיתוחים חדשים, שהצרכן הישראלי טרם הכיר. חברות רבות העוסקות בתחום האורגני ומזון הבריאות, יציגו את מרכולתן, ביניהן: stuff&food, תבואות מזון אורגני, טבע עוז, נ.ש. דלישס, המובילות סקציה זו, ההולכת ומתרחבת וזוכה לביקוש רב ומודעות גדולה, בשנים האחרונות.
מנכ"ל קבוצת שטיר, גיל שטיר, מוסר, כי השנה התערוכה תארח שגרירי מדינות, שיציגו בתערוכה ויגיעו עם משלחות עסקים מארצותיהם, ביניהם סרי לנקה, פולין, הונגריה, איטליה ומרקוסור (מדינות דרום אמריקה). שגרירות סרי לנקה לדוגמא, תגיע, עם משלחת יבואנים מארצה, שיציגו עשרות סוגי תה בריחות, טעמים ולמטרות שונות, תה משובח הידוע כמוביל והראשון מסוגו בעולם.
1500 מובילי דעה ומקבלי החלטות בענף המזון, מקבלים בימים אלו כרטיס VIP, שיאפשר להם כניסה ללאונג' מיוחד שייבנה בתערוכה, בו יוכלו אנשים אלו לארח נציגים מהארץ ומחוץ לארץ, לקבוע פגישות, לצורך סגירת עסקות במקום.
ענף המסעדנות יזכה גם הוא להתייחסות עם כינוס ARRE, בן יומיים בנושא השילוב המנצח בין עיצוב, טרנדים ואוכל גורמה. השף סטפן יהיה אורח הכבוד ויגיע הישר מפריז להרצות בנושא: בישול מהנשמה והאווירה במסעדה. השילוב המנצח של מסעדה, אוכל משובח ותפריט מתאים לבין עיצוב פנים. האוכל המשפיע על האווירה והפוך. טנגו בין שני הדברים המשמעותיים ביותר להצלחת ושמירת מסעדה ברמה. בין המרצים הנוספים, השף יאיר פיינברג, ניר צוק, האדריכל ירון טל (מעצב מסעדות יוקרתיות).
במקביל, יתקיים מטבח פתוח להדגמה ומצגת בישולים. השף סטפן ייתן פרזנטציה ויבשל שני מתכונים. שפים נוספים שישתתפו במצגות: ניר צוק, אהרוני, מאיר אדוני, שאול אדרת ושפים מובילים נוספים. הכינוס המקצועי מיועד לשפים, מסעדנים, אדריכלים ומעצבי פנים.
הכניסה לתערוכה עם הזמנות בלבד.

פורסם במקור באתר אינדקס מדיה
תאריך:  20/11/2008   |   עודכן:  20/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ושוב איתכם: תערוכת המזון של ישראל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
שרת החוץ מבהירה: התוכנית הכלכלית של האוצר לא מספקת מענה למשבר הפיננסי אלא רק נותנת מענה למיתון ולפיטורים    מבהירה: רק טובת ישראל תכריע בשאלת פעולה צבאית ברצועת עזה
עופר וולפסון
מנכ"ל משרד האוצר לשעבר, אמר כי התוכנית במתכונתה הנוכחית אינה מצטברת לכדי מסה שתתרום להקטנת ההאטה    אמר כי הזמן הוא קריטי לתוכניות ההשקעות בתשתית, ויש לצאת במכרזים באופן מיידי    הדגיש כי יש להתקדם ראשית בתוכניות הקלות יותר ליישום: הסבת אנשי היי-טק ובניית כיתות
יפעת גדות
החברה הודיעה כי תגביל את כמות הנתרן ל-600 מיליגרם או פחות בכל ארוחות הילדים הנמכרות לילדים מתחת לגיל 12
גלית יצחק
הפעוטה הגיעה לבית החולים במצב קשה    פרופ' חיים ביבי: הפעוטה הגיעה מלאת הפרשות בפה ונחנקה כנראה כתוצאה מבליעה של חלק מהסדין או מהשמיכה שכיסתה אותה    [צילום: אלי דדון-דוברות כרמל]
דודו אורן
נתי רביץ מדבר על התקופה הקטלנית שחווה לאחר כסף קטלני ומספר על ההתחזקות שלו דרך הקבלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il