X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מזון בריאות בקרב חרדים
3/4 מהחרדים: מקפידים על אוכל בריאותי
הנתון אף גבוה יותר בקרב הנשים החרדיות: 83% מהן מקפידות לאכול אוכל בריא 30% מהציבור החרדי יצאו לחופשה בחו"ל בשנתיים האחרונות, ו-58% יצאו לחופשה בארץ [העוגיות מקמח מלא? צילום: פלאש 90]

74% מהציבור החרדי מקפידים על אכילת אוכל בריאותי. 83% מהנשים החרדיות נוהגות להקפיד על אכילת אוכל בריא - לעומת 65% מהגברים. מפילוח לפי גילים עולה, כי 87% מהחרדים בני 50 פלוס מקפידים על אוכל בריאותי.
הנתונים נאספו במסגרת מסקר של מכון שילוב Millward Browne שנערך לקראת כינוס "גוונים בשחור" של המי"ל (המרכז הישראלי לניהול). מפילוח לפי זרמים, עולה כי הדתיים הלאומיים (הכוונה רק לזרם הישיבתי שבהם) הכי פחות מקפידים על אוכל בריאותי. רק 50% מהם ענו כי הם מקפידים.
הסקר בדק גם את מספר הפעמים שנסעו החרדים לחופשות בחו"ל ובארץ בשנתיים האחרונות. מהתשובות עולה ש-30% יצאו לחופשה בחו"ל במהלך השנתיים האחרונות (35% מהגברים, לעומת 25% מהנשים). לגבי חופשות בארץ - 58% מהחרדים יצאו לחופשות בארץ בשנתיים האחרונות, ו-41% לא יצאו (1% - לא זכרו).
מפילוח לפי זרמים עולה כי החסידים יצאו לחו"ל הכי הרבה פעמים. 44% מסך החסידים שהשתתפו בסקר ענו שהם יצאו לחופשה בחו"ל. מבין הדתיים הלאומיים - 33% יצאו לחו"ל. מבין הליטאים - 23%, ומבין הספרדים - 21%.
להכיר את צרכי המגזר
הסקר המלא יוצג בכינוס שיתקיים ביום שני הקרוב (1 בדצמבר), במלון "שרתון סיטי טאואר" ברמת-גן. הכינוס ידון בפוטנציאל השיווקי הטמון במגזר החרדי והדתי הלאומי.
בכינוס צפויים להשתתף אנשי מפתח מגופים עסקיים הפונים למגזר החרדי: הרב מנחם כרמל, בעל רשת המזון החרדית "ברכל", שירצה על התנהגויות צרכניות במגזר; ניר למפרט, מנכ"ל דפי זהב, שירצה על החדרת מותג במגזר; ינון שויקה, סמנכ"ל בנק פועלי אגודת ישראל, שירצה על סגנונות ניהול בשיווק.
פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל, אמרה היום כי "העלייה ברמת החיים במגזר החרדי והפתיחות לטרנדים כלליים פותחים בפני החברות במשק הזדמנויות עסקיות רבות. עם זאת, יש להכיר היטב את הצרכים המיוחדים של המגזר ולדעת כיצד להתנהל מולו ברמת השיווק".
שייקה נפחא, סמנכ"ל חברת הפרסום "מגזרים", אמר היום כי "המגזר החרדי עובר תמורות רבות בשנים האחרונות, שמשפיעות באופן ישיר על סגנון החיים שלו. שינויים אלו מצריכים את אנשי השיווק להתאים את עצמם לצרכן החרדי, ולהבין כי מה שעבד בעבר לא בהכרח יעבוד היום".

תאריך:  27/11/2008   |   עודכן:  28/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
3/4 מהחרדים: מקפידים על אוכל בריאותי
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
בריא לאכול על חשבוננו ל"ת
חילוני משלם מס  |  28/11/08 17:33
2
כמה חילוניים שלא משרתים בצבא?
חרדי משלם מס  |  29/11/08 19:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל בר-און
בית המשפט העליון דחה את עתירת התנועה לאיכות השלטון שדרשה לפסול רטרואקטיבית את רשימת "חזית סכ'נין הדמוקרטית"    נדחה טיעון לפיו חובת הפסילה נובעת מכך שהרשימה חותרת תחת המדינה וגורמת "פגיעה בדמותה היהודית והדמוקרטית"
רותי אברהם
בית המשפט: יש לפתוח בחקירה בחשד כי שירות בתי הסוהר מנע מעציר נשא איידס טיפול רפואי חיוני וגם שיקר לבית המשפט    השופט שחרר את העציר למעצר בית - כדי לא לסכן את חייו
איציק וולף
ח"כ לשעבר פנה ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה שיורה למשטרה לחקור מחדש את פרשת ההצבעות הכפולות שגרמה לפרישתו מן הפוליטיקה    "בר-און הודה בפה מלא בביצוע העבירה"
עידן יוסף
ילד מרחובות שאף נעץ מלוח השעם וניצל מהסתבכות בקנה הנשימה    "אחרי שהוציאו לי את הנעץ אני יכול לחייך ולשחק"
משה ריינפלד
קברניט ספינת הדיג "קובר" נרצח ו-4 דייגים אחרים נעדרים    הספינה הובילה את הטרוריסטים מקרצ'י למומביי, וממנה הגיעו לחוף בסירות גומי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il