X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מרכז העסקות להזדמנויות עסקיות, הפועל באמצעות הרשות לשיתוף פעולה תעשייתי, סייע בחודשים האחרונים למגוון של חברות קטנות לאתר לקוחות בתחומי הפעילות הרלוונטיים להם היקף העסקות עליו סוכם באמצעות הפלטפורמה: 150-120 מיליון שקלים
▪  ▪  ▪
משדכים בין תעשיינים לצרכנים [פלאש 90]

תעשייני המתכת והחשמל חתמו בחודשים האחרונים על כ-70 עסקות בתחומי הבנייה, החשמל, המתכת, המוצרים לתעשיה, תעשיות המים, תעשיית הרכב והתעופה והתעשיה הביטחונית, כל זאת בהיקף כספי של כ-120 עד 150 מיליוני שקלים. כך מסר (יום א', 30.11.08) מנהל איגוד המתכת והחשמל בהתאחדות התעשיינים והאחראי על הפרויקט, יהודה היימן.
העסקות נעשו תוך שיתוף פעולה במסגרת המרכז להזדמנויות עסקיות ושיתופי פעולה בתעשיה של איגוד המתכת והחשמל בהתאחדות התעשיינים.
היימן אמר עוד כי גופים נוספים בארץ ובחו"ל מגלים התעניינות בפרויקט ומעוניינים להעתיקו.
הוא הוסיף כי המרכז פועל באופן אינטנסיבי לקידום התעשיינים לפעילות עסקית מעבר לים ולגידול מערך המכירות ושווקי היעד של המפעלים. בנוסף, הודקו הקשרים עם הרשות לשיתוף פעולה תעשייתי, למציאת קבלני משנה לחברות בינלאומיות המחויבות למדינת ישראל.
היימן ציין, כי כך למשל, חברת נירוסופט, הממוקמת בכרמיאל, אשר פועלת בתחום המים, זכתה לאחרונה באמצעות מרכז ההזדמנויות ב-3 מכרזים גדולים בקפריסין; חברת ארדן זכתה במכרז לאספקת שנאים לחברת החשמל; חברת הכוכב מגופים, זכתה במכרזי תשתיות בתחום המים ואילו חברת פולוקובסקי שלטים זכתה במכרזי השילוט של מע"צ החדשה.
חברות נוספות כגון חברת פ.ל.ה זכתה במכרז לעמודי תאורה בכביש 6; חברת תדיראן מוצרי צריכה, זכתה במכרז למיזוג אוויר בקופ"ח וחברת תומר רהיטים יחד עם חברת פלג ניא זכו במכרזים לריהוט מתכת באמצעות המרכז להזדמנויות עסקיות.
שיתוף פעולה הדוק עם גופים גדולים במשק הקשורים לתעשיה
היימן ציין כי איגוד המתכת והחשמל בהתאחדות התעשיינים החל להפעיל את מרכז ההזדמנויות העסקיות ושיתופי-פעולה בתעשיה לפני כ-5 שנים. זאת במטרה לקרב את תעשייני האיגוד להזדמנויות עסקיות בארץ ובחו"ל, ולקדם שיתופי פעולה מקומיים ובינלאומיים בתעשיה. המרכז מעניק שירותים לכ-400 מפעלים.
מנהל איגוד המתכת והחשמל בהתאחדות התעשיינים ציין כי במסגרת הפעילות של המרכז להזדמנויות עסקיות, הופצו בשנה האחרונה 6,000 הזדמנויות עסקיות, מהארץ ומחו"ל. המרכז משתף פעולה באופן הדוק עם מספר גורמים מובילים במשק, חלקם אף מעבירים מידע בלעדי למרכז. בין הגופים - חברת החשמל, אשכול מידע עסקי (מידע בינוי), יפעת מכרזים, חברת ישקר, מכון הייצוא והרשפ"ת ומגוון חברות בנייה, הנדסה וניהול פרויקטים.
יצוין, כי המרכז הוקם בשיתוף פעולה עם חברת אביב - ניהול, הנדסה ומערכות מידע, ומעסיק מספר אנשי צוות, ביניהם אנשי פיתוח, תמיכה ומידענים.

תאריך:  30/11/2008   |   עודכן:  30/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עסקות בהיקף 150 מיליון נחתמו באמצעות רשפ"ת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל מעוז
הבורסה סוגרת חודש תנודתי    אפריקה ישראל ירדה ב-6% לאחר פרסום הפסד של 2.1 מיליארד שקל    מדד התל בונד 20 עלה החודש ב-1.6%
משה ריינפלד
הבניין האוסטרלי המפורסם ביותר עמעם את התאורה לשעה לזכרו של ירן אוצון מדנמרק שלא ביקר מעולם בבניין שתכנן בגלל סכסוך עם האוסטרלים
איתן אלחדז
ב'כינוס לא רשמי' שהתקיים בשפיים נפגשו פריקים של טכנולוגיה - 'גיקים' כדי לדון עם שוחרי איכות הסביבה - 'גרינים' במתן פתרונות טכנולוגיים לבעיות הסביבה    בדרך, גילו 'הגיקים' שלא לכל דבר צריך למצוא פתרון, אפשר פשוט לשנות גישה    בכינוס שמעו הנוכחים על חיידקים שניזונים מביוב ומייצרים חשמל
משה ריינפלד
במהומות בעיר ג'וס שבמרכז המדינה נרצחו בסוף השבוע כ-500 מוסלמים ומספר לא ידוע של נוצרים בגלל מחלוקת על תוצאות הבחירות המקומיות
יפעת גדות
גזר הדין של בית משפט אירני: עיוורון בעזרת חומצה לגבר שעיוור את אהובתו בצורה זו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il