X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המפגינים שהשתלטו על נמלי התעופה אפשרו ל-37 מטוסים לצאת בלי הנוסעים ממשלת תאילנד: נממן מזון ולינה ל-300,000 תיירים שנתקעו
▪  ▪  ▪
ריק מתיירים [צילום אילוסטרציה: אמבראייר]

המפגינים נגד הממשלה בתאילנד התירו (יום ב', 1.12.08) ל-37 מטוסי נוסעים להמריא ריקים מנמל התעופה הראשי של בנגקוק. 300,000 נוסעים נותרו תקועים בתאילנד בגלל השבתת שני נמלי התעופה בעיר. אלפי המפגינים השתלטו על המסוף של הנמל הראשי ב-25 בנובמבר, וחסמו את יציאתם של 88 מטוסים.
חברות התעופה קתאי פסיפיק וסינגפור איירליינס משתמשות בשדה התעופה הצבאי או-טפאו ממזרח לבנגקוק כדי לפנות נוסעים. ממשלת תאילנד הזהירה כי פינוי מאות אלפי הנוסעים יימשך חודש.
המפגינים, חברי תנועת הברית העממית למען דמוקרטיה, המורכבת בעיקרה ממעמד הביניים בבנגקוק, ממלוכנים ומעובדי ציבור, סגרו את נמל התעופה הבינלאומי סוברנבהומי ואת נמל התעופה לטיסות פנימיות דון מואנג, כדי ללחוץ על ראש הממשלה סומצ'אי וונגסוואט להתפטר.
הם מאשימים את סומצ'אי כי הוא משמש בובה של גיסו, ראש המשלה המודח תקסין שינווטרה. המפגינים דחו הצעה לעשות בחירות חדשות, ומעוניינים בשיטה פוליטית חדשה שתשלול את כוחם של המוני העניים, המהווים את בסיס כוחו הפוליטי של תקסין.
כמה אלפי מפגינים נותרו ביום ב' בנמל התעופה סוברנבהומי, עטופים בשמיכות ובחולצות סווטשרט כדי להגן על עצמם מהבריזה הקרה המנשבת מחוץ לבניין המסוף הראשי. מתנדבי תנועת המחאה דואגים לפינוי האשפה מהמסוף, ולשמירה על נקיונו.
סוכנות רויטרס דיווחה מבנגקוק כי מרגע שיפנו המפגינים את נמל התעופה, יהיה צורך בשבוע לפחות עד שיחזור לפעילות, בגלל בעיות טכניות וביטחוניות.
11 מיליון דולר למימון התיירים התקועים
שר התיירות של תיאלנד מסר כי כ-40,000 נוסעים עזבו את המדינה מאז נסגרו שני נמלי התעופה. הממשלה הקימה דוכני קבלה זמניים לנוסעים נכנסים במרכז הסחר והתערוכות הבינלאומי של בנגקוק כדי להקל את הלחץ על שדות התעופה הקטנים, ובהם או-טפאו.
ממשלת תאילנד הודיעה כי הקציבה 400 מיליון באט (11 מיליון דולר) מתקציבה כדי לממן לינה ומזון לתיירים שנתקעו. התיירות היא אחד הענפים הכלכליים העיקריים של המדינה, והכנסותיה בשנה רגילה מענף זה מסתכמות בטריליון באט.
הממשלה תשלם 2,000 באט לתייר ליום למזון ולינה, מסר שר התיירות התאילנדי. "נעשה הכל כדי שהתיירים יחושו שמטפלים בהם", אמר.

תאריך:  01/12/2008   |   עודכן:  01/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
נגיד בנק ישראל מנסה לצמצם את הפערים שבין תוכנית רשת הביטחון של האוצר לבין התוכנית שהציע ראש הממשלה    "אם לא תהיה תוכנית ממוקדת - אנחנו והדורות הבאים נשלם את המחיר"
רותי אברהם
עמותת יתומי צה"ל הגישה תביעה ייצוגית בסכום של כ-16 מיליון ש' נגד משרד המשפטים    בתביעה: למרות הפטור בתקנות - משרד המשפטים גובה מהם אגרת רישום בטאבו
שמואל שוסטר
כ-17% מכוח האדם בחברה    תפטר גם מספר לא ידוע של עובדים בארה"ב    המפוטרים יצטרפו ל-150 העובדים שפוטרו מהחברה במאי האחרון
מערכת PCאון
טיפים לעריכת מסמך מסוים עם משתמשים נוספים דרך חשבון ה-gmail
עידן יוסף
כרבע מהציבור חושב שהעיתונות היא מקצוע מכובד מאוד, זאת לעומת 14% מקרב העיתונאים עצמם    יותר ממחציתם מרוויח יותר מהשכר הממוצע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il