X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אורי רבינוביץ' מונה למנהל ההשקעות הראשי אבי שווייצר מונה למנהל מחלקת הביסייד מנכ"ל הראל פיננסים: "אני מאמין כי בתפקידם החדש יוכלו לתרום מהידע העצום שלהם לטובת כלל לקוחות הראל פיננסים"
▪  ▪  ▪
אורי רבינוביץ' [צילום: יח"צ]
אבי שווייצר [צילום: יח"צ]

בית ההשקעות הראל פיננסים הודיע (יום ג', 2.12.08) על שני מינויים חדשים בחברה: אורי רבינוביץ' מונה לתפקיד מנהל ההשקעות הראשי ולסמנכ"ל בכיר בקבוצה, ואבי שווייצר מונה לתפקיד מנהל מחלקת הבייסייד ולסמנכ"ל.
רבינוביץ' ושווייצר ששימשו עד כה כמנהלים בחברת הקרנות הראל פיא, יספקו מעתה שירותי ניהול השקעות לכל מגוון הפעילויות בהראל פיננסים.
רבינוביץ' (40, נשוי + 1) בעל תואר ראשון בכלכלה ויחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב. רבינוביץ', העובד בהראל-פיא מזה 5 שנים, מנהל את מחלקת ההשקעות בחברה קרוב ל-3 שנים. בעבר שימש כיועץ כלכלי במשרד התעשיה והמסחר וכמנכ"ל חברה פרטית העוסקת בהערכות שווי ושיתופי פעולה בחו"ל.
שווייצר, (57, נשוי + 2) בעל תואר ראשון בחשבונאות ובכלכלה מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת הריוט-ואט באדינבורו סקוטלנד. שווייצר מנהל את מחלקת הבייסייד של הראל פיא מזה 16 שנים. שימש בעבר כמנהל כספים וחשב בחברת בנייה ובחברת תוכנה, ולפני כן היה אנליסט בכיר בחברת נשיונל קונסלטנטס, מקבוצת בנק לאומי.
שמעון אלקבץ, מנכ"ל הראל פיננסים והמשנה למנכ"ל הראל השקעות בירך את רבינוביץ' ושווייצר על מינוים ואמר כי "הניסיון המוכח והוותק של שני מנהלים מוכשרים תרמו רבות לתשואות הטובות של הראל פיא במהלך השנים האחרונות. אני מאמין כי בתפקידם החדש יוכלו לתרום מהידע העצום שלהם לטובת כלל לקוחות הראל פיננסים וזאת כחלק מהמחויבות של החברה להעניק לכל לקוח את השירות המקצועי ביותר". אלקבץ הוסיף כי "החלטה זו מחזקת את החברה ואת יכולותיה המקצועיות".
הראל פיננסים הינה הזרוע הפיננסית של חברת הראל השקעות בביטוח ופיננסים, חברה ציבורית, שמניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב. להראל פיננסים פעילות פיננסית מגוונת בתחום ניהול קרנות נאמנות, ניהול תיקים, פעילות מסחר בני"ע והקמה וניהול של מוצרים פיננסיים.

תאריך:  03/12/2008   |   עודכן:  03/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
ייבנו 400 דירות: דיגל תבנה 29 קומות ברחוב שד"ל    דוידי יבנה 37 קומות ברחוב יצחק אלחנן    העירייה מקדמת בניית 20 קומות בנחלת יצחק    גפן יבנה 37 קומות ברמת גן
אבי בר-אלי
זאת למרות הוזלת סל הדלקים    פרידמן מציע להפריש את הכספים העודפים שיגבו מן הציבור לקרן שתשמש את גיוסי ההון של חברת החשמל
עידן יוסף
הנשיא פרס אמר בטקס לזכרו של בן-גוריון כי מי שמיידה אבן בחייל כאילו יידה אבן במדינת ישראל    ראש הממשלה אולמרט עמד בטקס על כך שפסיקת בג"צ תמומש: "יש שופטים בירושלים"
איילה צורף
חומסקי בראיון ל-MarkerWeek שיתפרסם מחר: "מרגישים ירידה בהכנסות. אבל אני מאמין שאצל רוב הלקוחות שלנו, ההוצאה על פרסום תהיה אחת האחרונות שתיחתך"    אתמול הודיע מקאן אריקסון על מהלכי התייעלות וצמצומים נוכח ההאטה בענף הפרסום    אילן שילוח, מנכ"ל ובעליו של המשרד, הודיע כי יפחית 15% משכרו
גלית יצחק
לרגל יום הנכה הבינלאומי המצוין היום הודיע משרד התיירות כי הוא מכשיר פארקים וגנים ברחבי הארץ לטובת אנשים בעלי מוגבלויות    הסתיימה הנגשתן של פינות הישיבה בחורשת וייס במטולה, בפארק הגדול בפתח תקוה ובפארק הפרדס במעלה אדומים    [חורשת וייס נגישה. צילום: יח"צ]
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il