X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: AP]
בתו של הנשיא קנדי מועמדת לסנאט במקום קלינטון
העיתון ניו-יורק טיימס: קרולין קנדי שוחחה עם מושל מדינת ניו-יורק, שתפקידו להחליט מי ימלא את מקומה של קלינטון שהתמנתה לשרת החוץ

קרולין קנדי, בתו של נשיא ארה"ב המנוח ג'ון קנדי, ששמרה שנים בקנאות על פרטיותה, שוקלת כעת הצעה למלא את המקום שתפנה הילרי קלינטון בסנאט עם מינויה לשרת החוץ בממשל ברק אובמה. בן דודה, רוברט קנדי הבן אמר (יום ו', 5.112.08) לעיתון ניו-יורק טיימס כי רבים לוחצים על קרולין לקבל את התפקיד.
קרולין קנדי נועדה ביום ד' עם מושל מדינת ניו-יורק דייויד פטרסון לדון בהצעה. המושל אמור להחליט מי ימלא את מקומה של קלינטון. פטרסון אישר כי שוחח על כך עם קנדי, אך הדגיש כי היא לא הביעה עניין לשבת בסנאט. הוא הוסיף כי עדיין לא הציע את התפקיד לאיש.
קרולין קנדי שלוסברג, בת 51, עורכת דין במקצועה, מתגוררת במנהטן. השתייכותה למשפחת קנדי מעניקה לה יתרון עצום. דודה המנוח, בובי קנדי, מילא בשעתו תפקיד של סנטור מטעם מדינת ניו-יורק. פרשנים מציינים כי רבים בעולם הפוליטי לוטשים את עיניהם לכסא המתפנה, אך כל עניין שתביע בו קרולין קנדי יאפיל על כל שאר השמות שהועלו, לרבות אנדרו קואומו, התובע הכללי של מדינת ניו-יורק.
קנדי עשויה להשביע את רצונם של אישים במפלגה הדמוקרטית, הדורשים מהמושל למצוא מחליף לקלינטון שיהיה כוכב שיוכל להסב תשומת לב לבעיותיה של ניו-יורק בסנאט.
קנדי קיבלה עליה במערכת הבחירות האחרונה תפקיד ציבורי יוצא דופן, כאשר פרסמה הודעה בעיתון ניו-יורק טיימס בדבר תמיכתה בסנטור ברק אובמה במרוץ לנשיאות, ולאחר מכן הופיעה לימינו בכמה הופעות במהלך ההתמודדות.
ואולם לפי שעה לא ברור עד כמה מוכנה קנדי לקבל עליה גם את הצד הלא-זוהר הכרוך בתפקיד סנטור, לרבות התמודדות בכל אחד מ-62 המחוזות של מדינת ניו-יורק כאשר תיאלץ להגן על המושב שלה בבחירות של 2010, כדי למלא את מקומה של קלינטון בסנאט למשך שנתיים נוספות, ולאחר מכן להתמודד שוב ב-2012 על כהונה מלאה משלה.
אנשי המפלגה הדמוקרטית מציינים כי הילרי קלינטון הייתה לא רק כוכבת-על אלא גם עבדה בלא לאות. ואולם רוברט קנדי הצעיר אומר כי לבת דודו מוסר עבודה נפלא וכי היא הצליחה יפה בגיוס כספים למען בתי הספר הציבוריים של ניו-יורק.
הפמיניסטיות דורשות סנטורית
קרולין קנדי, בתה של ז'קלין קנדי, קרובה מאד לדודה, הסנטור ממסצ'וסטס אדוארד קנדי, שקיבל בחודשים האחרונים טיפול נגד סרטן המוח.
שמה של קנדי הועלה לאחר שארגונים פמיניסטיים ופעילות בולטות במפלגה הדמוקרטית החלו להפעיל לחץ כבד על המושל פטרסון לבחור באשה למלא את מקומה של קלינטון.
ביום ה' הודיעו כמה ארגוני נשים על תמיכתם במועמדותה של צירת בית הנבחרים קרולין מלוני, המייצגת את חלקים של הרבעים מנהטן וקווינס, בזכות ניסיונה המוכח בקידום עניינן של הנשים. ואולם ארגונים אלה אומרים כי אם תחליט קנדי לבקש את התפקיד ייתכן שיחליטו לתמוך בה.
קרולין קנדי נשואה לאדווין שלוסברג, מתכנן תערוכות, ואם לשתי בנות ובן.

תאריך:  06/12/2008   |   עודכן:  06/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בתו של הנשיא קנדי מועמדת לסנאט במקום קלינטון
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הלוואי ותסכים
אורח  |  6/12/08 13:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
הערכאה המשפטית העליונה החליטה לדון בתיקו של אזרח קטר ששהה בארה"ב כדין ומוחזק חמש שנים במעצר בלי משפט בחשד שהוא טרוריסט
מעיין כהן
ימונה לסמנכ"ל ניו מדיה בערוץ 10; מקורבים מכחישים כי פוטר מעמדת מנכ"ל האתר; בין היתר יחזור כעת לערוך את התוכנית "היום שהיה עם גיא זוהר" כפי שעשה לפני שהגיע לנענע10
משה ריינפלד
ספינת מלחמה דנית המפטרלת במפרץ עדן כדי לסכל מעשי פיראטיות, הצילה 7 פיראטים שנתקעו בלב ים, ולא עצרה אותם בנימוק שהם "לא נתפסו במעשה פיראטיות"
משה ריינפלד
סימפסון הורשע בשוד מזוין וחטיפה של שני סוחרי מזכרות    "אני מצטער", אמר לשופטת, "לא התכוונתי", אך היא השיבה: "הראיות נגדך מוקלטות"
אייל גרוסברד
הודה כי העובדה שתשחק מול איטליה מולדתו בהזדמנות האחרונה גרמה לסירוב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il