X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראשי ועד היישוב היהודי בחברון פנו למח"ט חברון ולמפקד מרחב חברון בדרישה להפסיק את ההתעלמות מאלימות ערביי העיר "המשטרה יודעת מי רוצץ את גולגלתו של נער בן 16 ולא עוצרת אותו"
▪  ▪  ▪
הפגיעה הקשה באליסף אסבן [צילום: פלאש 90]
אין לנו שליטה יותר בצעירים
איציק וולף
ביישוב היהודי בחברון אומרים כי האופן שבו פעל שר הביטחון בפינוי בית השלום ריסק את שארית האמון שעוד נותרה בבני הנוער בימין * ועוד: הסרט של בצלם על המתנחל שירה בפלשתינים מפוברק
לרשימה המלאה

ועד היישוב היהודי בחברון פנה אמש (שבת, 6.12.08) למפקד חטיבת חברון, אלוף משנה אודי בן מוחה, ולמפקד מרחב חברון במשטרה, סגן ניצב אבשלום פלד, במכתב חריף שבו נטען כי צה"ל והמשטרה מעלימים עין כבר זמן רב מפעולות אלימות של ערביי העיר נגד היהודים המתגוררים בה.
"בימים האחרונים אנו עדים להזנחה מכוונת של ביטחון התושבים היהודים בגזרת חברון, ע"י צה"ל והמשטרה. פעם אחר פעם יהודים מותקפים ע"י ערבים בהתקפות מסכנות-חיים, כאשר חיילים ושוטרים עומדים מנגד ואינם פועלים להפסקת ההתקפות, ו/או לאכיפת החוק על הפורעים הערבים, בטענה שאלה ההוראות שקיבלו", כתבו ראשי ועד היישוב היהודי.
בין היתר טענו כי עד היום לא נעצר הערבי שרוצץ את גולגלתו של הנער אליסף אסבן בן ה-16 ופצע אותו אנוש. אסבן מאושפז עד היום מחוסר הכרה בבית החולים הדסה עין כרם. דוברת היישוב היהודי בחברון, אורית סטרוק, אמרה ל-News1 כי מפקדי המשטרה אמרו לה שהם יודעים את זהותו של הערבי שיידה את האבן שפגעה בראשו של אסבן.
נער בן 16 נרגם בראשו באבנים גדולות מטווח אפס, הובהל לבי"ח ונזקק ל-7 תפרים. רק בנס לא נגרם נזק גדול יותר. חיילי צה"ל עמדו מנגד ולא עשו דבר כנגד הפורעים הערבים. עד היום הערבים התוקפים לא נעצרו
"ביום חמישי - 4/12 - סידרה של ידויי אבנים על הולכי רגל וכלי רכב בציר 160 ובסמטת ארז - נתיבי הגישה היחידים למערת המכפלה ולישוב היהודי בחברון. מפקדי מג"ב הודיעו ליהודים שנרגמו כי "אין להם אישור להגיב לידוי אבנים של ערבים".
ביום חמישי - 4/12 - התקפה רצחנית של 2 בחורות ערביות מצויידות במקלות, לעבר אם יהודיה עם 3 ילדים קטנים, מטרים ספורים מעמדת מג"ב ליד מערת המכפלה. התוקפות ניסו להכות את התינוקות באמצעות מקלות גדולים. שוטרי מג"ב נמנעו מלעצור את התוקפות, והסתפקו בהכנסתן לתוך הבית, ותו לא.
ביום ששי - 5/12 - סידרה של ידויי אבנים וסלעים לעבר כלי רכב יהודיים. חלק מכלי הרכב ניזוקו קשה מאד. אף שוטר או חייל לא התערב, ואף ערבי לא נעצר", ציינו במכתב.
לדברי הנהגת היישוב היהודי, מדובר במדיניות מכוונת של "תג מחיר" וענישה קולקטיבית שנוקטים כוחות הביטחון כלפי התושבים היהודים באזור.
"אנו רואים בחומרה רבה את התנהלות צה"ל והמשטרה בימים האחרונים, המתאפיינת בגישה של "הבנה" ואף "הצדקה" כלפי התוקפנות הערבית, תוך הימנעות מכוונת מכל אכיפת-חוק-וסדר כלפי מי שמנסים לפגוע ביהודים, וזאת בשעה שההתקפות הולכות ומחמירות ואף מסכנות חיים", כתבו. "פציעתו האנושה של הנער אליסף אסבן צריכה להיות תמרור-אזהרה, בכל יום עלולים להיות נפגעים נוספים לאלימות הרצחנית של הערבים. עם כל ההבנה למורת הרוח של צה"ל והמשטרה מפגיעה של יהודים בערבים בגזרה בימים האחרונים, לא נסכים למדיניות של "תג מחיר" או של "ענישה קולקטיבית" של צה"ל והמשטרה כלפי כלל התושבים היהודים באזור, ואנו קוראים לכם להתעשת ולהנחות את חיילי צה"ל ושוטרי משטרת ישראל לפעול ביד תקיפה כנגד הפורעים הערבים, לפני שיהיו קורבנות בנפש".

תאריך:  07/12/2008   |   עודכן:  07/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מתנחלי חברון: ענישה קולקטיבית מסכנת חיים
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
עכשיו אתם מבינים מדוע חשוב תג
אילו שדרות הייתה   |  7/12/08 08:34
2
ליל הבדולח.שודדים רכוש יהודי  ל"ת
ומתעלמים מתקיפה   |  7/12/08 09:00
3
הממשל הבריטי במלוא ארסיותו!
פנחס פ'  |  7/12/08 09:01
4
חידלו לילל, התחילו להתאמן ל"ת
א מ רול  |  7/12/08 12:33
5
שבעים שנה אחורה-מותר לרוצץ
ישראלי שזוכר  |  7/12/08 12:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
תינוקות - במיוחד פגים - נולדים לעיתים קרובות עם שיער רך ודקיק
איריס פרחי
האיש הגיש עתירה לבית משפט מחוזי בטענה שאין צידוק לשלול את רשיונו מאחר ולא הורשע    המדינה טענה שהעותר מהווה סכנה לציבור    העתירה נדחתה
איריס פרחי
לדברי בעל הרכב, מכונת השטיפה פגעה במכסה המנוע וגרמה לנזק    בעליו של מכון השטיפה הכחיש את הטענה והאשים את התובע ברשלנות - הוא חויב בפיצוי
איריס פרחי
לטענתם, החדר היה ללא מרפסת, המזגן לא עבד, והמיני בר לא קירר    המלון השיב שיש לו ארבעה כוכבים ואם היה חרק הוא מתנצל    בית המשפט קיבל את התביעה
רותי אברהם
כך עולה מסקירה של האגודה לזכויות האזרח    ועוד: שיפור במצב העולים מרוסיה ובמצב ההומואים והלסביות    התדרדרות בפרטיות ובחופש ההתאגדות    חוק לשכת עוה"ד - פוגע בזכויות אדם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il