X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שיתוף פעולה בין משרדי התיירות והאוצר ייצור גוף מתאם שידאג לפעילות הקרן מיועדת להשבחה ושדרוג של כ-1,500 חדרי מלון קיימים מנכ"ל משרד התיירות: "השנה הורגש חוסר בחדרי מלון, בעקבות גל התיירים"
▪  ▪  ▪
מגדילים את מצאי החדרים [צילום: יח"צ]

משרדי התיירות והאוצר פרסמו (יום א', 7.12.08) מכרז לבחירת גוף מתאם לקרן הלוואות חדשה להשבחה ושדרוג של כ-1,500 חדרי מלון קיימים.
מטרת הקרן הינה להשביח מלונות קיימים ולסייע לבעלי המלונות להחזיר לכשירות חדרי מלון שאינם משמשים כיום לאכסון מלונאי, במטרה להגדיל את מלאי חדרי המלון הקיים. במהלך שנת 2009 יפעל משרד התיירות להחזרת חדרי המלון לכשירות והם יתווספו למלאי הקיים של כ-45,000 חדרים.
מנכ"ל משרד התיירות, שאול צמח, אמר כי כתוצאה מהצלחת משרד התיירות להגדיל את מספר התיירים שביקרו בישראל ב-30% ל-3 מיליון תיירים, הורגש השנה חוסר בחדרי מלון, בעיקר בעונות השיא בערים הגדולות: "משרד התיירות פועל להקמתם של 10,000 חדרי מלון נוספים, על-מנת לענות על הביקושים הצפויים בשנים הקרובות. עם זאת, בטווח המיידי, כדי לענות על החוסר בחדרים, המורגש כבר השנה ובכדי להגדיל את היצע החדרים בשנת 2009, תועמד קרן ההלוואות החדשה".
החשב הכללי באוצר, שוקי אורן, ציין כי ישנה חשיבות רבה לסיוע לבעלי עסקים קטנים ובינוניים במיוחד בתקופה זו, על-מנת שיוכלו להאיץ מחדש את הפעילות במשק, ובכלל זה את תחום התיירות ואת יתר תחומי המשק: "קרן ההלוואות החדשה היא כלי אחד מתוך מגוון הכלים עליהם הכרזנו לאחרונה להגדלת מצאי האשראי במשק בכלל ולסיוע לעסקים קטנים ובינוניים בפרט. בימים הקרובים יופעלו כלים נוספים להקלה על העסקים הקטנים והבינוניים ולהרחבת מקורות האשראי העומדים לרשותם".
הגוף המתאם לקרן ההלוואות החדשה יהיה אמון על ביצוע הבדיקות הכלכליות וההנדסיות של מבקשי ההלוואות, וכן על ריכוז ועדת האשראי של הקרן, לכשתקום. כספי המדינה בקרן ימונפו על-ידי בנק מסחרי שייבחר במכרז נפרד שיפורסם בקרוב על-ידי החשב הכללי. הבנק הנבחר יהיה אחראי על תפעול הקרן וההלוואות שיינתנו.
בעלי העסקים אשר יהיו מעוניינים להצטרף למסלול זה, יגישו בקשתם לבנק שייבחר במכרז, בצירוף תוכנית עסקית מפורטת וכן תוכניות הנדסיות ואדריכליות כלליות, ואלו ייבחנו בהתאם לקריטריונים שנקבעו.

תאריך:  07/12/2008   |   עודכן:  07/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פורסם מכרז לקרן הלוואות חדשה בענף התיירות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
ילנה ראלף, לירן כוהנר ויעל נזרי יככבו בקמפיין של מעצבי השיער ז'קלין ואביגדור ליכטנשטיין    ראלף וכוהנר יקבלו 15,000 דולר    [ילנה ראלף. צילום: יח"צ]
מערכת PCאון
טיפים להתמודדות עם התיקון לחוק התקשורת הקובע, במיוחד עבור בעלי עסקים קטנים ובינוניים, הגבלות על צורות פרסום מסוימות    מאת: עדי פלאוט, הבעלים של קבוצת קומליין
עופר וולפסון
שר האוצר בישיבת הממשלה: "יקודמו שורה של פעילויות מחוללות צמיחה בטווח המיידי"    "נמשיך במתווה הורדות המס, נרחיב ההשקעות בתשתית"    הגירעון הממשלתי יגדל משמעותית ב-2009
מערכת PCאון
גוגל השיקה את Google Friend Connect - שירות חדש המאפשר לכל אחד להפוך את האתר שלו לרשת חברתית    איך זה פועל בדיוק? אלו חידושים מעניינים מציע השירות?
משה ריינפלד
סין: צעד נמהר וקצר ראות    נשיא צרפת: אין צורך בדרמטיזציה    הסינים איימו בחרם על תוצרת צרפת אך בצרפת לא רואים סימנים לכך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il