X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לא אושרה תוכנית לבניית 62 קומות, אך השטח הכולל גדל ב-41% עפר נמרודי שותף ב-28% ימכרו דירות-יוקרה, משרדים ובית מלון בכ-280 מיליון דולר הרווח הצפוי - 105 מיליון דולר
▪  ▪  ▪
צפוי לו רווח נאה. בלוטרייך

איל הנדל"ן הישראלי גיל בלוטרייך יבנה את מגדל "סקייליין טאואר", בן 51 קומות, בדאון טאון של טורונטו. במגדל יהיו דירות יוקרה, משרדים ומלון. תמורת המכירות מוערכת בכ-280 מיליון דולר (אמריקני). הוועדה המקומית לבניין ערים אישרה ביום ד' (3.12.08) את תוכניתה של חברת מישורים, בשליטתו, לבניית המגדל. מישורים היא בעלת 67% בפרויקט; חברת הכשרת הישוב, בשליטת עפר נמרודי, שותפה ב-28%; לבלוטרייך אישית 5%, והיזמים מתכננים לצורף שותף איסטרטגי.
המגדל יבנה ברחוב טמפרנס 66, בלב מרכז העסקים של העיר, בין בניין העירייה לבית המשפט העליון ומלון שרתון. דירות היוקרה במגדל ימכרו, על-פי הערכה, ב-6,000 עד 8,500 דולר למ"ר (כל הנתונים הם בדולר אמריקני, ותורגמו מהמספרים המקוריים בדולר קנדי). לראשונה בטורונטו, יהיו במגדל משרדים למכירה, בעוד ששוק המשרדים בעיר מבוסס על היום על שטחים להשכרה.
תוכניתו המקורית של בלוטרייך הייתה לבנות מגדל בן 55 קומות, 41,750 מ"ר. הוא ביקש מהוועדה לבניין ערים לאשר בניית מגדל בן 62 קומות. הוועדה לא אישרה את התוכנית, ואף הקטינה את המגדל ל-51 קומות. לעומת זאת, אושרה בנייה בשטח כולל של 59,000 מ"ר, גידול של 41% לעומת התוכנית המקורית. משמעות הדבר היא, ששטחה של כל קומה יהיה גדול בהרבה מהתיכנון המקורי.
תמורת המכירות נאמדה, על-פי התוכנית המקורית, בכ-200 מיליון דולר. עם הגדלת אחוזי הבנייה, ניתן לצפות מכירות בכ-280 מיליון דולר. ההשקעה (מגרש ובנייה) נאמדת בכ-175 מיליון דולר, והרווח הצפוי נאמד בכ-105 מיליון דולר של ארה"ב.
בלוטרייך אמר היום (ב', 8.12.08): "נבנה מגדל משרדים ירוק ויוקרתי. לראשונה בטורונטו נמכור משרדים, בעוד השוק המקומי בנוי על משרדים להשכרה. נציע לדיירים ולבעלי המשרדים שילוב מנצח עם בית מלון 5 כוכבים, שייתן שירותי כנסים, מכון כושר, ספא, אולמי כנסים, מסעדות ושירות חדרים".
מנכ"ל מישורים רמי שריקי: "הצלחנו לקנות אחד המגרשים האחרונים שנותרו בדאון טאון של טורונטו, במחצית המחיר ששילמו יזמים אחרים. הגדלת אחוזי הבנייה מוזילה את מחיר הקרקע למטר רבוע".
מישורים עומדת להתחיל בבנייה לאחר הסדרת הליווי הפיננסי וצירוף שותף. המגדל אמור להיות מוכן בשנת 2013.

תאריך:  08/12/2008   |   עודכן:  08/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בלוטרייך יבנה מגדל בן 51 קומות בטורונטו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
פרשנים: החמישה, העצורים במתקן גואנטנמו, רוצים כנראה להימנע ממשפט אזרחי הצפוי להם עם כניסת אובמה לתפקיד הנשיא, ולהפוך לקדושים מעונים
עופר וולפסון
הקריטריונים בתוכנית: גיל 57 ומעלה לחוסכים    תינתן להפסדים שהצטברו החל מ-30 בנובמבר    גובה הסכום המבוטח: 750,000 ש"ח אך רק לבעלי רמות חסכון נמוכות מ-1.25 מיליון שקלים
איציק וולף
אבי וידרמן המתמודד על מקום ברשימת קדימה לכנסת ה-18 קורא להנהגת המפלגה ללמוד מהטעויות של העבודה והליכוד ולערוך בחירות בטפסים שימולאו ידנית    "תיפקוד המערכת הממוחשבת - בשל תלות בגורמים חסרי שליטה"
מערכת אתר ספורט 5
מכת הפציעות בריאל מדריד נמשכת. ראול מזהיר: "אנחנו עוד לא מתים"
עופר וולפסון
"אנו מצליחים לשמור את הציפיות לאינפלציה גם 5 ו-10 שנים קדימה"    פרופ' אקשטיין אמר כי מדיניות הורדת הריבית תומכת בכך שעלות האשראי יותר נמוכה וכי מרווחי האשראי לא יכולים להיות שונים משמעותית מאלו בעולם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il