X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
התקבל ערעורה של פרקליטות המדינה על הארכה נוספת של צווי ההריסה שהוצאו נגד גן האירועים "פוקט אירועים בטבע" בכפר הס
▪  ▪  ▪
כבר לא יזכו להתחתן בפוקט

שופט בית המשפט המחוזי במחוז מרכז, מאיר יפרח, ביטל את החלטת בית משפט השלום בכפר סבא לדחות את מועד ביצוע צווי ההריסה של גן האירועים "פוקט אירועים בטבע" שבכפר הס עד 30.3.09, וקבע כי הצווים ייכנסו לתוקף כבר ביום א' הבא (14.12.08).
בכך קיבל השופט יפרח ערעור שהגישה התובעת המחוזית עו"ד יעל מרמור, בהנחיית עו"ד ציון אילוז מהמחלקה לאכיפת דיני מקרקעין בפרקליטות המדינה. בתגובה לפסק הדין של השופט יפרח, אומרת הפרקליטות כי "זהו עוד נדבך במאבק נגד פעילותם הבלתי חוקית של גני האירועים, וביטוי לאפס סובלנות כלפי התופעה ולמאמץ המושקע בהפסקתה לאלתר של פעילות עבריינית זו".
הפרקליטות מדגישה כי אף שהארכת המועד הייתה לפרק זמן קצר יחסית של שמונה חודשים, ראתה לנכון להגיש ערעור, במטרה להביא לידי הפסקת פעילותו של גן אירועים זה מיד.
הפרקליטות מדגישה כי בית המשפט המחוזי קיבל את טיעוני המדינה וקבע כי לא הייתה הצדקה למתן הארכה מלכתחילה, שכן מדובר בגן בלתי חוקי הפועל מאז שנת 2002, ובמשך השנים ניתנו ארכות חוזרות ונשנות לביצוע הצווים.
עיכוב של 41 חודשים
גן האירועים נבנה בשנים 2004-2000 על קרקע חקלאית ובלא היתרי בנייה. בין היתר, נבנו שם מבנים ששטחם 550 מ"ר, שטח חנייה של 2,000 מ"ר, סככות, דשא ומסלעות על שטח של 2,000 מ"ר, משטח ביטון של 400 מ"ר, כביש גישה שאורכו קילומטר, ועוד מבנים ומתקנים. ב-29.6.05 הורשעו מאיר עזורי שחכר את הקרקע, החברות פלעז יבואנים ופוקט אירועים, ושמעון ביטון, על-פי הודאתם בעבירות בנייה. בית המשפט הורה להרוס את כל המבנים והמתקנים, וכן הוצא צו להפסקת הפעלתו של גן האירועים.
ואולם מפעילי הגן הצליחו לעכב שוב ושוב את ביצוע הצווים. את ההחלטה האחרונה להאריך את הצווים נתנה השופטת ניצה מימון-שעשוע. היא קבעה שמועד ההריסה יידחה עד 30 במארס 2009.
בפסק הדין שביטל את החלטתה, דחה השופט יפרח את הטענה כי יש להתחשב בזוגות שהזמינו אירועים על סמך החלטת בית המשפט השלום לעכב את ההריסה. השופט יפרח כתב כי היה על הגן ומפעיליו "להימנע מנטילת התחייבות לעריכת אירועים במקום, עד אשר יחלוף המועד להגשת הערעור". הוא ציין כי למרות שמועד ההריסה נדחה ל-30 במארס, קיבלו בעלי הגן הזמנה גם ל-31 במארס, ומכך ניתן ללמוד שהייתה להם כוונה להמשיך להפעיל את הגן הבלתי חוקי גם בעתיד.
השופט הביע צער על שיחלפו יותר מ-41 חודשים מאז הוצאו הצווים עד שיוצאו לפועל.

עפ"א 9264-10-08
תאריך:  08/12/2008   |   עודכן:  08/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שופט התיר להרוס את גן האירועים פוקט מיום א'
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מזל טוב
שומר חוק  |  8/12/08 20:39
2
רק לערבים ולבדוים לא הורסים
עו"ד שהוא שופט הג  |  9/12/08 00:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
גזית-גלוב רכשה ב-4.6 מיליון דולר בקנדה    קבוצת חגיי תשלם 84 שקל למ"ר ברעננה    מסעדנים קנו מגרש במשמר השרון ב-13,000 שקל לדונם
אלעזר לוין
לא אושרה תוכנית לבניית 62 קומות, אך השטח הכולל גדל ב-41%    עפר נמרודי שותף ב-28%    ימכרו דירות-יוקרה, משרדים ובית מלון בכ-280 מיליון דולר    הרווח הצפוי - 105 מיליון דולר
משה ריינפלד
פרשנים: החמישה, העצורים במתקן גואנטנמו, רוצים כנראה להימנע ממשפט אזרחי הצפוי להם עם כניסת אובמה לתפקיד הנשיא, ולהפוך לקדושים מעונים
עופר וולפסון
הקריטריונים בתוכנית: גיל 57 ומעלה לחוסכים    תינתן להפסדים שהצטברו החל מ-30 בנובמבר    גובה הסכום המבוטח: 750,000 ש"ח אך רק לבעלי רמות חסכון נמוכות מ-1.25 מיליון שקלים
איציק וולף
אבי וידרמן המתמודד על מקום ברשימת קדימה לכנסת ה-18 קורא להנהגת המפלגה ללמוד מהטעויות של העבודה והליכוד ולערוך בחירות בטפסים שימולאו ידנית    "תיפקוד המערכת הממוחשבת - בשל תלות בגורמים חסרי שליטה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il