X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
היוזמה החדשה נועדה לקידום חברות היי-טק ישראליות בשווקי העולם תופעל על-ידי מערך הנספחים המסחריים ברחבי העולם מינהל סחר חוץ במשרד התמ"ת וחברת יבמ ישתפו פעולה בחשיפת חברות טכנולוגיה ישראליות בחו"ל
▪  ▪  ▪
ייחשף בחו"ל. היי-טק ישראלי

מינהל סחר חוץ בתמ"ת יוצא (יום ג', 9.12.08) ביוזמה חדשה של קידום חברות היי-טק ישראליות עם תאגידים רב-לאומיים בשווקי העולם.
שיתוף הפעולה הראשון מתקיים בימים אלה בין מינהל סחר חוץ במשרד התמ"ת לבין חברת יבמ באמצעות היחידה הגלובלית של יבמ לשיתופי פעולה עם חברות הייטק ישראליות (Global Technology Unit - GTU), האחראית לאיתור פתרונות טכנולוגיים חדשניים בישראל. במסגרת יוזמה חדשה זו יחברו מערך הנספחים המסחריים של משרד התמ"ת והיחידה הגלובלית על-מנת לקדם את חברות ההיי-טק הישראליות בשווקי העולם.
בועז הירש, ראש מנהל סחר חוץ במשרד התמ"ת, מציין כי היוזמה לשיתוף פעולה עם תאגידים רב-לאומיים מביאה לידי ביטוי את היתרונות היחסיים של כל גוף, כאשר משרד התמ"ת מביא עמו את יכולתו לארגן אירועים בחו"ל עם עשרות משתתפים בסיוע הנספחים המסחריים, כמו גם את הקשרים וההיכרות של תעשיית ההייטק בישראל, ואילו התאגידים הרב-לאומיים יביאו את הקשרים הייחודיים עם ספקים, לקוחות וגופים איתם הם מקיימים קשרי עבודה, וכן את אנשיהם בכל מדינה בה יערך האירוע.
גבי טל, דירקטור ביבמ אירופה, האחראי לקשרים עם מפתחי תוכנה, מסר כי הפעילות המשותפת נועדה לסייע בחשיפת חברות הטכנולוגיה הישראליות בפני מערך השיווק והמכירות של חברת יבמ העולמית, ולארגן מפגשים עסקיים בחו"ל תוך מינוף הקשרים הבינלאומיים של חברת יבמ, מערך הנספחים המסחריים של ישראל ומכון הייצוא.
מיכאל אורן, מנהל יחידת ה-GTU ביבמ ציין כי במהלך שנת 2008 יזמה היחידה הגלובלית לשיתוף פעולה טכנולוגי מספר משלחות למדינות יעד ברחבי העולם, תוך שיתוף פעולה פורה עם מערך הנספחים המסחריים של ישראל ומכון הייצוא, אשר סייעו בארגון המשלחות היוצאות ובתיאום פגישות עם לקוחות ומפיצים בשווקי היעד. ההצלחה המוכחת של המשלחות שנערכו עד כה ושיתוף הפעולה הפורה בין שני הגופים הובילו לביסוס היוזמה האסטרטגית החדשה, אשר תהווה, להערכתו, מנוף משמעותי בהגברת הפעילות של חברות ישראליות בתחומי ההייטק בשווקי העולם.
מערך סיוע רחב בעולם ליצואנים
מנהל סחר חוץ בתמ"ת מפעיל מערך של 35 נספחים מסחריים ברחבי העולם אשר עוזרים לפתוח דלתות ומייצרים עבור היצואנים הישראלים הזדמנויות עסקיות חדשות בשווקי העולם.
יחידת ה-GTU הפועלת בארץ נוסדה לפני כ-7 שנים, כדי לענות על הצרכים המיוחדים של חברות ישראליות עתירות ידע, לפתוח בפניהן מסלולים מגוונים לשיתוף פעולה עם יבמ בארץ ובעולם, ולהרחיב את מסגרת העסקים של יבמ המבוססים על שילוב טכנולוגיות ישראליות ותשתיות מתוצרת יבמ. מומחי ה-GTU בוחנים לגופו כל פתרון עסקי או טכנולוגי, מתוך כוונה לטפח את מי שיביאו עמם ערכים מוספים לשני הצדדים ובמשותף ללקוחות בארץ ובעולם. במהלך פעילותה עמדה יחידת GTU בקשר עם יותר מ-800 חברות ישראליות ומקיימת פעילות משותפת עם כ-200 חברות.

תאריך:  09/12/2008   |   עודכן:  09/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שת"פ בין מנהל סחר חוץ ויבמ לקידום ההיי-טק
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איריס דור-און
הרכש החדש של נתניהו שהרגיז רבים מחברי הליכוד – נשרך מאחור במקום ה-42, הלא-ריאלי    דיין: "אמשיך לתרום למדינת ישראל ולחברה הישראלית כמיטב יכולתי"
מערכת PCאון
גוגל וחברת התוכנות הארגוניות Salesforce.com הכריזו על שיתוף פעולה בין שירותי המחשוב בענן שלהן, App Engine ו-Force.com    למי יש סיבה לפחד מכך?
עופר וולפסון
כך אמרה השופטת אלישבע ברק, סגנית נשיא בין הדין הארצי לעבודה    קראה להעניק אפשרות לתובענה ייצוגית גם לעובדים שמועסקים מכוח הסכם עבודה קיבוצי
משה ריינפלד
כוחות ארה"ב מתרכזים בחיסול הטליבאן במחוזות הגובלים בבירת אפגניסטן    נאט"ו: נילחם הפעם גם בחורף ולא נאפשר לטליבאן לנוח
עופר וולפסון
הודיעה כי היא רואה באיגוד גוף מיותר שסיים את תפקידו    נושאי התובלה הימית ונגזריה יטופלו על-ידי ועדת התובלה בהתאחדות בראשות צבי פלדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il