X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שר התמ"ת אלי ישי פנה לאולמרט כדי שיקיים דיון דחוף בנושא "דווקא בימים אלה קיימות עשרות חברות גדולות שיהיו מוכנות לבצע את השקעותיהן במידה והמדינה תיטול עימן חלק מהסיכון" עד היום אושרו 100 בקשות בהיקף השקעה מצטבר של 2 מיליארד ש"ח
▪  ▪  ▪
לוחץ לקידום השקעות בפריפריה. ישי [צילום: פלאש 90]

שר התמ"ת אלי ישי פנה (א', 14.12.08) לראש הממשלה אהוד אולמרט, על-מנת לקיים דיון דחוף, בשיתוף משרד האוצר, שמטרתו בחינת הגדלת תקציב מרכז ההשקעות המיועד לפיתוח הכלכלה בפריפריה, וזאת בעקבות המצב הקיים לאחרונה בו חברות ידועות ומפעלים גדולים מפטרים מספר רב של עובדים בשל המשבר הפיננסי העולמי.
ישי אמר כי בפרט בימים אלה, חשוב לתמוך באותם יזמים וכי האישור הפורמלי אותו העביר אליהם משרד התמ"ת חשוב להם ביותר - מדובר בהשפעה על קבלת מימון והלוואות מהבנקים, הזרמת הון עצמי של הבעלים לתוך החברה והפחתת סיכון ואי ודאות.
בפנייתו אל ראש הממשלה הדגיש השר אלי ישי את הבעייתיות שקיימת עם הבקשות הגדולות הנמצאות במערכת ולא מועלות לדיון לאור מגבלת היקף ההשקעה.
"דווקא בימים אלה קיימות עשרות חברות גדולות שיהיו מוכנות לבצע את השקעותיהן במידה והמדינה תיטול עימן חלק מהסיכון. אוסיף כי מדובר בבקשות איכותיות שעומדות בכל מטרות החוק והקריטריונים השונים שגובשו אך מאחר ולא קיים תקציב ייעודי לכך - לא ניתן לדון בהן במנהלה", טען ישי.
השר ישי ציין עוד כי הרפורמה הביאה לייעול ושיפור מסלול זה באמצעות הגברת השקיפות, הפיקוח והבקרה לכל אורך חיי הבקשה במרכז ההשקעות.
עם סיום תהליך זה החלה להתכנס מנהלת מרכז ההשקעות לעיתים תכופות על-מנת לדון ולאשר תוכניות השקעה. עד היום בלבד אושרו 100 בקשות בהיקף השקעה מצטבר של כ-2 מיליארד שקלים ומספר העובדים הישירים והעקיפים נאמד בכ-5,000 עובדים.
השר ישי ציין כי בשנה האחרונה עבר מסלול מענקים שבמרכז ההשקעות רפורמה מקיפה שעיקריה אישור בקשות עם היקף השקעה של עד 20 מיליון שקלים, גיבוש קריטריונים ברורים לבחינת איכות הבקשות והגברת המאמצים להקפיד כי המענקים אכן יגיעו למקומות הנכונים. כמו-כן, הושגה תוספת תקציב מיוחדת בהיקף של 3 מיליון שקלים לבדיקות של רואי חשבון במסגרת הסדר שגובש עם האוצר.

תאריך:  14/12/2008   |   עודכן:  14/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ישי: להגדיל התמיכה במרכז ההשקעות בפריפריה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
גבר בן 35 ללא עבר פלילי נרצח על-רקע פלילי    שני חלקי גופתו נמצאו ברחובות סמוכים
עופר וולפסון
ועדת מגנ"ט, בראשות המדען הראשי בתמ"ת, אישרה עקרונית 3 מתוך 6 ההצעות שהוערכו כטובות וראויות לתמיכת המדינה ב-2009    אילן פלד, מנהל התוכנית, צופה כי תקציב 2009 יגדל ליותר מ-180 המיליון שהוקצו ב-2008 - כחלק ממדיניות הממשלה לקדם את המו"פ התעשייתי בעידן המשבר הכלכלי
יפעת גדות
תוצאות המחקר הראו כי בדיקת ה-OncoVue הייתה מדוייקת פי 2.4 לעומת המודל הסטנדרטי הקיים כיום לזיהוי נשים עם סרטן השד    הבדיקה זיהתה 56 מקרים של סרטן שד לעומת 37 מקרים שזוהו בעזרת מודל גייל
גלית יצחק
שאראס יקבל כ-60 אלף דולר עבור קמפיין אביב-קיץ 2009 למותג האופנה ml men    אבי מלכה: שארס מזוהה עם ערכי המותג המתבססים על גבריות, הצלחה וספורט    [צילום: יניב אדרי]
עופר וולפסון
"האמון בכלכלה חשוב יותר מכספי המדינה", אמר הנשיא בנאום בוועידת ישראל לעסקים    ציין כי יש חובה עילאית לאשר התקציב עד סוף השנה, אחרת "ייפגע אמון העם"    קרא להגדיל ההשקעות בתקציב המדען הראשי ולמנף את התעשיות בהן ישראל שולטת    "לולא השקעה בהון האנושי לא נצא מן המשבר ברגל ימין"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il