X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כך אומר יו"ר ועדת נמלים ותובלה באיגוד לשכות המסחר נמל אשדוד יקדים פתיחת שעריו לשעה 5:00 חברות הספנות תאפשרנה לפרוק מכולות ריקות לאחר השעה 17:00 הוצגה תוכנית לייקור אגרות הנמל בשעות השיא והפחתתן בשאר שעות היממה - כדי להביא לפיזור נוסף של העומס
▪  ▪  ▪
יעמיסו ויפרקו בכל שעות היממה

אלדד וקסמן, סמנכ"ל תפעול נמל אשדוד, הודיע (יום א', 14.12.08) כי בעוד שבועיים יקדים הנמל את פתיחת שעריו לשעה 5:00 בבוקר, במקום 6:30 היום. על-ידי כך תוכלנה משאיות רבות להקדים את שעת ההעמסה, ובכך תפחתנה את העומס בנסיעה מאשדוד לגוש דן ותגענה למפעלים בשעות הבוקר המוקדמות.
ועדת נמלים ותובלה באיגוד לשכות המסחר קיימה ביום חמישי האחרון ישיבה מסכמת לאחר סדרת מפגשים בנושא האמצעים לפיזור שעות העבודה בנמל אשדוד. בפגישה נכחו עמיעד ליפשיץ, יו"ר הוועדה; אלדד וקסמן, סמנכ"ל תפעול נמל אשדוד; יהודה נניקאשווילי, מנהל מחלקת מכולות בנמל; מנהלי לוגיסטיקה של מספר חברות ספנות (צים, MSC, מארסק, כרמל ספנות ואלאלוף) ונציגי המסופים העורפיים, ונציגי מועצת המובילים.
לדברי עמיעד ליפשיץ, יו"ר הוועדה, הדבר יתרום רבות לפיזור הפעילות בנמל ולהורדת הלחץ הכבד של שעות הבוקר, וימנע נזקים כספיים ותפעוליים כבדים למובילים וללקוחות. "המטרה הכללית שלנו היא לפזר את הפעילות בנמל אשדוד לכל אורך שעות היממה. על-מנת להשיג מטרה זו על היבואנים והיצואנים לשתף פעולה עם גורמי הלוגיסטיקה השונים ולהעמיס/לפרוק מכולות גם בשעות הערב והלילה", הסביר ליפשיץ.
בתוך כך, נציגי חברות הספנות הודיעו כי יסייעו למובילים שיתאמו עימם מראש ושיגיעו למסופי המכולות הריקות לאחר השעה 17:00 לפרוק את המכולות הריקות. זאת, בניגוד למצב כיום בו המובילים ממתינים לפריקת המכולות הריקות עד לבוקר שלמחרת ובכך מגבירים את הלחץ הכבד שגם כך קיים בפעילות הבוקר.
וקסמן הציג בפני הנוכחים את תוכנית "נמל ללא ניירת". הוא ציין כי השער החדש והמשוכלל בנמל אשדוד בעל 34 הנתיבים יופעל כפיילוט בחודש מאי בשנה הבאה והצפי הוא כי יחל לפעול בהיקף מלא לקראת סוף 2009. המסוף יהיה מחובר און ליין למערכת ה-TOS, וכל ההליכים יבוצעו באמצעות מסרים אלקטרוניים ותאום מראש.
בפגישה הוצגה גם תוכנית משרד התחבורה לייקר את אגרות הנמל לכל מכולה שתוצא או תוכנס לנמל בין השעות 6:00 בבוקר ל-18:00 בערב ב-30 שקלים, ולהוזיל את האגרה למכולות שתוכנסנה או תוצאנה לנמל בין השעות בין 18:00 בערב ל-6:00 בבוקר שלמחרת ב-80 שקלים, כל זאת במגמה לפזר את הפעילות בנמל ולעודד פעילות בשעות ה"מתות".

תאריך:  14/12/2008   |   עודכן:  14/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הושגה פריצת דרך בפיזור העבודה בנמל אשדוד
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עובדי הנמל בסנקציות נצחיות
התעשיינים בורחים   |  14/12/08 21:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
שופט הוציא צו עיכוב נגד ארוך, לאחר שהתביעה הביעה חשש כי יימלט מהארץ עקב הידיעות על פשרה בינו לבין כלל פיננסים שתעניק לו 9 מיליון שקל
עופר וולפסון
העובדים, מחברות תעשיה בדרום ובצפון, מתאחדים להפגנה נגד שר האוצר, הצפוי לנאום מחר בוועידה, בדרישה למנוע את סגירת המפעלים ואת פיטוריהם הצפויים של כ-1,000 עובדים ואיבודן של 5,000 משרות פוטנציאליות למשק הישראלי
ארז וולברג
בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס" אמר נשיא התאחדות התעשיינים: "שולי הרווח בתעשיה המסורתית קטנים מאוד, ולאור עליית מחירי חומרי הגלם והיחלשות הדולר, התעשיה הזו מאבדת מהרווחיות שלה"
ארז וולברג
נגיד בנק ישראל לשעבר וסגן יו"ר AIG בוועידת ישראל לעסקים: "אנחנו לא יודעים לתפקד במצב של אי-ודאות"
עופר וולפסון
במשרד הקליטה ובסוכנות היהודית מעריכים כי תהיה עלייה גדולה כתוצאה מן המשבר הכלכלי העולמי    אלפים השתתפו השבוע בירידי עלייה ותעסוקה שנערכו בארה"ב ובאירופה והביעו נכונותם לבוא לישראל    בירידים הוצגו גם ההקלות החדשות במיסוי לתושבים חוזרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il