X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יחליף בתפקיד את ערן ב.י. שחוזר בתום שלוש שנים בתפקידים ניהוליים שונים בחברה, לעיסוקו המקורי כתסריטאי ועורך תוכן עצמאי
▪  ▪  ▪
מקצועי ומוכשר. יוגב [צילום: יח"צ]

מנכ"ל קבוצת JCS, גבי רוזנברג, מינה היום (ג', 16.12.08) את סער יוגב למנהל חטיבת ההפקות החדש של הקבוצה. יוגב, אשר שימש בשנה האחרונה כמפיק הראשי של חטיבת ההפקות של הקבוצה, יחליף בתפקיד את מנהל חטיבת ההפקות הנוכחי, ערן ב.י, שיפרוש בסוף השנה בתום שלוש שנים בחברה בתפקידים ניהוליים שונים, ויחזור לעיסוקו המקורי כתסריטאי ועורך תוכן עצמאי.
סער יוגב (39) נחשב לאחד מבכירי מפיקי הדרמות בישראל ובשנה האחרונה הפיק במסגרת עבודתו ב-JCS את העונה השביעית של "החיים זה לא הכל" והעונות השניות של "הבורר" ו"המקום".
קודם לעבודתו ב-JCS הפיק יוגב תוכניות מצליחות רבות, ביניהן 'אסתי המכוערת' ו 'לגעת באושר', הדרמה 'הבלדה על ארי ודרצ'י' והסדרה 'בשורות טובות', אותה הפיק באמצעות חברת הפקות עצמאית בבעלותו - 'סהר הפקות'. כמו-כן, במקביל להיותו מפיק טלוויזיה בולט, הפיק יוגב בשנתיים האחרונות גם את פסטיבל הקולנוע ירושלים, הנחשב לפסטיבל הקולנוע הגדול והמשמעותי בישראל.
JCS הפקות מקבוצת JCS, נחשבת לאחת מחברות ההפקה הגדולות והותיקות בתחום ומפיקה תוכניות בולטות דוגמת "נקמת המחוננים", "הדוגמניות" ו"המקום" (ערוץ 10), "החיים זה לא הכל" (רשת), "הבורר" (HOT3) ועוד.
ערן ב.י מסר כי "JCS ככלל וגבי רוזנברג בפרט, היו לי בית ומשפחה במשך שלוש השנים האחרונות וימשיכו להיות כאלה עבורי עכשיו כיוצר. לאחר מספר שנים בתפקידי ניהול, אני רוצה לחזור לשולחן הכתיבה ולעסוק במה שאני הכי אוהב – לכתוב תסריטים. אני משאיר את המושכות בידי סער יוגב, שאין מפיק טוב ממנו, ובידיו גם אפקיד את יצירותי הבאות".
גבי רוזנברג, מנכ"ל קבוצת JCS אמר כי "המינוי של סער מבטא את הצורך של חטיבת ההפקות של ,JCS כמו של שאר גופי ההפקה והשידור בישראל, להתארגן מחדש נוכח המציאות החדשה שנוצרה.
"מינויו משקף את מדיניות הקבוצה לחזק את יכולות ההפקה והפיתוח של החטיבה ולצמצם את צוות המנהלה שלה, וזאת לאור המצב בכלל ובעטין של מגבלות הרגולציה הארכאיות המוטלות על JCS עקב החזקות מר לאודר, בעלי הקבוצה, בערוץ 10, המונעות מהחברה להפיק עבור זכייניות ערוץ 2.
"נעניתי לבקשתו של ערן לאפשר לו להתפתח כיוצר, ואני שמח שסער קבל את הצעתי לעמוד בראש 'JCS הפקות'. סער מפיק מקצועי ומוכשר. אני מכיר אותו שנים רבות ומשוכנע שהוא יעמוד בהצלחה באתגר המורכב שהוא קיבל על עצמו. זאת גם ההזדמנות להודות לערן. אני מאחל לו שיעשה חייל כיוצר ובטוח שדרכנו עוד תצטלבנה".

תאריך:  16/12/2008   |   עודכן:  16/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סער יוגב - מנהל חטיבת ההפקות של JCS
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
קרן ההשקעות CIG Venture Fund תנוהל בשותפות עם CIG המקומית וחברת השקעות של ממשלת רוסיה - RVC    מנכ"ל תמיר פישמן: "מאמינים כי השקעות ברוסיה יספקו תשואה עודפת בתקופה זו"
טל שורר
בצעד נדיר בספורט הישראלי התייצב שחקן ראשל"צ והודה: "הייתי פגוע"
אופיר בר-זהר
התשדיר יופץ בשבע מדינות שונות באירופה    התשדיר יעלה בערוצי חברת ענני תקשורת במדינות: בלגיה, אנגליה, אסטוניה, לטביה, גרמניה, צרפת ולוכסמבורג
אלעזר לוין
לאומי דחה הצעת דן למקדמה של 50 מיליון שקל    הבנק דורש להפסיק את הליכי ההקפאה ולמנות כונס נכסים    הנאמנים מודים: במצב השוק כיום, אין קונה למגרש
אלעזר לוין
אקירוב מציע בתמורה העלאת ריבית לאג"ח קונצרניות    מציע להפחית הריבית על אשראי ל-1% ולהזרים 20 מיליארד שקל לשוק על-ידי קניית דולרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il