X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הבטיחו להגיע לועידה השנתית ולא באו בר-און אף לא שלח ברכה בכתב הערכה: זועמים על התקפות נגד האוצר פדרמן: אם ידוע מדוע השר לא בא - זה דבר חמור גם נשיא התעשינים ומזכיר ההסתדרות תוקפים בחריפות את בר-און
▪  ▪  ▪
החרים את המלונאים [צילום: פלאש 90]

שר האוצר, רוני בר-און, וחמישה מבכירי משרדו לא הגיעו היום (23.12.08) לועידה השנתית של התאחדות המלונות, שנערכה בתל אביב. זאת, למרות שכל הששה אישרו מספר פעמים, בחודש האחרון, את בואם לועידה. מלונאים מעריכים, כי בר-און והבכירים החליטו להחרים את הוועידה, בשל ההתקפות החריפות של המלונאים על השר ומדיניות משרדו.
השר בר-און היה אמור להיות הנואם האחרון והמרכזי בוועידה, אך אמש (22.12.08) הודיע לראשי ההתאחדות שלא יגיע. הוא לא נימק.
מיכאל (מיקי) פדרמן, מבכירי המלונאים, העומד בראש קבוצת מלונות דן , אמר בתגובה: "אני מקוה שאינני יודע מדוע בר-און לא הגיע. ואם אני יודע, זה דבר חמור יותר".
הבכירים האחרים שלא הגיעו הם: סגן הממונה על תקציבים עמית לנג, סגן אחר של הממונה יובל רז, גלית פלצור, אבי חיימוב ואילנית ורנר. כתב 1NEWS ראה את המסמך הפנימי של ההתאחדות, שממנו עולה כי כל החמישה אישרו את בואם. לנג היה אמור לייצג את המדינה בפאנל על מצב הענף, אך כסאו נשאר ריק.
נשיא התאחדות המלונאים, אלי גונן, אמר ל-News1: "לנג התקשר אתי כבר ביום א' ואמר שלא יוכל להגיע, כי נקבע לו דיון חשוב. לנג הוא דוקא אחד הפקידים הבכירים המשתדל לעזור לנו". נציגי ההתאחדות אמרו ל-News1, כי ארבעת הבכירים האחרים אף לא הודיעו שלא יבואו.
נראה, שהשר ובכיריו זועמים על דברי ראשי התאחדות המלונות במסיבת עתונאים אתמול (ראה ידיעה "המלונאים נגד האוצר"). גונן ומלונאים אחרים תקפו את האוצר, על שאינו מקציב 150 מיליון שקל לעידוד שיווקה של ישראל בעולם. הם הזהירו, כי אי-מתן הסיוע עלול להביא לירידה חדה בתיירות לישראל ב-2009, ולפיטורי עד 20 אלף עובדים.
הוועידה עמדה בסימן התקפות חריפות של נשיא התאחדות התעשינים שרגא ברוש ושל מזכיר ההסתדרות על שר האוצר - לאו דוקא בעניין ענפי המלונאות והתיירות אלא בשל העדר מדיניות כלכלית שתסייע למשק.
בניגוד בולט לבר-און, הגיעה לועידה, ואף דיברה, שרת התיירות רוחמה אברהם-בלילא. גם ראשי שלש המפלגות הגדולות - שרת החוץ ציפי לבני, יו"ר הליכוד בנימין נתניהו ויו"ר עובדה אהוד ברק - בירכו את הוועידה, באמצעות הקלטות שהוקרנו על מסך וידיאו.

תאריך:  23/12/2008   |   עודכן:  23/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שר האוצר בר-און החרים את המלונאים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
פדרמן חבר טוב של ברק גם בעסקים ל"ת
די לתמימות  |  23/12/08 18:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
כך מוסרת סוכנות ידיעות קנדית    המל"ט שיופעל: "הרון 1", המיועד לביצוע משימות אסטרטגיות וטקטיות    יחליף את מל"ט Sagem הצרפתי, שנתקל בקשיים תפקודיים בתנאי השטח השוררים באזור
איציק וולף
מפקדי כיתת הכוננות בקריית ארבע פנו למפקד פיקוד המרכז בטענה שהם נרדפים על-ידי המשטרה מאז פינוי בית השלום    "מאז אותו יום חברי צוות הכוננות נקראים אחד לאחד לחקירה משטרתית במעין מחול מטורף של רדיפה נקודתית, כאילו מדובר בחבורת פושעים, תוך התעלמות גמורה מכך שחברי צוות הכוננות הינם נושאים בתפקיד כחוק ופעלו מתוך חובת תפקידם"
רותי אברהם
יועצו של השר רפי איתן הגיש נגדו תביעה לתשלום חוב בסכום של כ-50 אלף שקלים    היועץ ביקש לתת לתביעה קדימות בטענה כי המפלגה לא תעבור את אחוז החסימה ולא תוכל לשלם את חובה
משה ריינפלד
ענקית הרכב האיטלקית תשלם 17.8 מיליון דולר כדי להסדיר תביעות שהוגשו נגדה בארה"ב    פיאט: תקרית מצערת בהיסטוריה הארוכה שלנו
עופר וולפסון
כך נמסר משירות התעסוקה עבור נתוני חודש נובמבר    שיעור דורשי העבודה הכללי בנובמבר: 198,400 איש    "לצערנו, הגידול הדרמטי במספר המפוטרים בכלל והאקדמאים בפרט, ממשיך גם החודש, ובא לידי ביטוי בעליית מדרגה בנתוני האבטלה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il