X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חתן וכלה תבעו את מפעילת קרון השירותים בחתונתם בטענה שנגרמה להם עוגמת נפש בית המשפט דחה את התביעה ופסק שמפעילת הקרון ניסתה להעניק שירות איכותי
▪  ▪  ▪
איפה השירותים? [צילום: AP]

אופירה וטל אליהו, תבעו את חברת קרקל סיורי מדבר בע"מ בבית המשפט לתביעות קטנות בבית-שמש בסכום של 8,389 שקל לאחר שלא היו מרוצים משירותיה.
בכתב התביעה נטען שהזוג התחתן בחודש יולי השנה, והזמין מהנתבעת קרון שירותים נייד מפואר שאמור היה לשמש את האורחים עד לשעה 2:00 לפנות בוקר. בפועל, הקרון הוצב מוקדם מידי ונסגר לפני השעה הנקובה והאורחים המסכנים נאלצו להתאפק.
לדברי הזוג, הדבר גרם להם לעוגמת נפש ומבוכה, "ולא יתכן שהאורחים נשארו ללא פיתרון הולם". עוד הוסיף הזוג, כי החתן נאלץ לעזוב את רחבת הריקודים, ולהיכנס לדין ודברים עם נציגת הנתבעת ולהפציר בה שתפתח את הקרון שוב. "דרשנו לפתוח את הקרון על-מנת לתת מענה לעשרות החוגגים שנותרו חסרי אונים במשך כשעה, ולאחר ויכוח קולני הקרון נפתח".
בכתב ההגנה טענה הנתבעת שדין התביעה להידחות בהעדר עילה. לדבריה, באירוע נכחו 300 אורחים ולא 200 כפי שהובטח והזוג אליהו, לא הבהיר מראש שהאירוע יתקיים בשני אתרים, המרוחקים, יחסית זה מזה. כמו-כן שבשעה 00:30 האתר בו הוצב הקרון היה ריק מאורחים ונציגת הנתבעת סברה שהאירוע הסתיים וכי לא נאמר לה שהאורחים מפזזים להם ברחבת הריקודים, המרוחקת כ-250 מטר מהמקום. הנתבעת הוסיפה שהקרון נסגר ל-20 דקות בלבד והחתן צעק על נציגת החברה למרות שהתנצלה בפניו על טעות שתוקנה.
בפסק דין שניתן בחודש שעבר, בהעדר הצדדים, דחה השופט שמעון שטיין את התביעה וחייב את הזוג אליהו לשלם לנתבעת 500 שקל הוצאות בתוך 30 יום.
לדבריו, הטעות נעשתה בתום לב, לאחר שנציגת הנתבעת לא הבחינה באורחים באתר בו נמצא הקרון, והאשמה רובצת לפתחה של הכלה. "לא הוסבר לנציגי הנתבעת, לא מראש ולא תוך כדי האירוע, כי האירוע מתקיים בשני אתרים נפרדים וכי רחבת הריקודים נמצאת במקום מרוחק. משכך, אין לתובעת להלין אלא על עצמה".
השופט הוסיף שגם אם הקרון היה סגור למשך למעלה משעה, הרי שאי ההבנות נבעו ממחדליה של הכלה והטעות אינה מצדיקה פסיקת פיצוי כלשהו. "שוכנעתי שהנתבעת ביקשה ליתן שירות טוב ואיכותי וכי נמנע ממנה, מסיבות שאינן תלויות בה".

תאריך:  24/12/2008   |   עודכן:  24/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אורחים יקרים, נא להתאפק, השירותים סגורים כעת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות
איריס פרחי
החתן והכלה טענו שנגרמה להם עוגמת נפש וביקשו פיצוי    הנתבעת השיבה שהזוג לא פנה אליה בזמן אמת והתלונן באיחור    בית משפט פסק לזוג פיצוי נמוך יחסית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il