X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בישיבת חירום של איגוד תעשיות המזון קרא גדי לסין, יו"ר האיגוד, לשים קץ למאבק בין הרשתות ולנהוג באחריות לאחרונה התגלעה מלחמת מחירים של ממש בין רשתות השיווק השונות
▪  ▪  ▪
תחרות אגרסיבית [צילום: פלאש 90]

מלחמות המחירים המתנהלות בימים האחרונים בין רשתות השיווק, גורמות לדאגה רבה בקרב תעשייני המזון.
בישיבת חירום של איגוד תעשיות המזון בהתאחדות התעשיינים, שהתכנסה אתמול (יום ג', 23.12.08) בראשותו של גדי לסין, יו"ר האיגוד, הזהירו יצרני המזון כי המלחמות הללו יביאו לקריסת רשתות, ספקים וקמעונאים בדיוק כפי שארע לקלאבמרקט לפני כשלוש שנים וחצי.
לסין קורא לרשתות השיווק לנהוג באחריות ולהפסיק לאלתר את המלחמות הבלתי סבירות בינן לבין עצמן, המזיקות לכולם.
ראשיתה של תחרות אגרסיבית
השבוע הושקה רשמית הרשת החדשה של הרבוע הכחול, מגה בול, הכוללת 35 סניפים. הרשת מתכוונת לספק מחירים בהנחה על כ-30 פריטים קבועים, כאשר רכישה של 15 פריטים ומעלה מהסל הנ"ל תזכה את הקונה בהנחה נוספת של כ-15%. ברשת טוענים כי גם המחיר של כל רכיב בסל בנפרד הוא זול יותר משל המתחרים.
חברת קו-אופ ישראל מיהרה להגיב לכניסתה של מגה בול לשוק והודיעה היום כי היא מוזילה את מחירי הבשר והירקות בסניפיה ב-50%.
כמו-כן, לקראת חג החנוכה פירסם רמי לוי, בעל רשת המזון 'שיווק השקמה', הידועה במבצעי ה"לוס לידר" שלה (פעולה שיווקית בה עסק מציע מוצר מסויים במחירי הפסד על-מנת לעודד קונים להגיע אליו - ע.ו.), כי הוא מוריד את מחיר סופגניית המיני לחצי שקל, כחלק מהמלחמה על כיסו של הצרכן.

תאריך:  24/12/2008   |   עודכן:  24/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חשש מקריסת רשתות שיווק בעקבות מלחמות מחירים
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
הצרכנים מרוויחים !
בס''ד  |  24/12/08 21:15
2
אינטרסנטים
גיגי  |  24/12/08 22:56
3
בשר עז
שוהם 7  |  25/12/08 09:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
מובילים פרטיים תבעו מתנובה לפצותם ב-900,000 שקל על ביטול החוזים עימם להובלת החלב מהרפתות למחלבות, עם הנהגת הרפורמה במשק החלב
מערכת אתר ספורט 5
החלוץ: "אמשיך בהופנהיים עד סיום השנה. יהיה כבוד לעבוד עם מוריניו"
עופר וולפסון
מנכ"ל החברה: "בניגוד לפיטורים בשוק העבודה בישראל, אנו זקוקים ל-200 עובדים בעלי כושר עבודה מוגבל במגוון רחב של עבודות בכל רחבי הארץ"    בישראל 171 אלף בעלי כושר עבודה מוגבל כאשר רק 20 אלף מהם עובדים
אסף אקרמן
מאמן רמת חן מוכן למשחק עם רמת השרון. אוסטפלד: "להחזיר הגביע"
משה ריינפלד
חברת ויליפוד השיגה צו ארעי האוסר לפרסם את תוצאות מכרז משרד התמ"ת לרכישה, רענון ואחסון של עתודות שמן הקנולה לשעת חירום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il