X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יכהן כמפיק הראשי, בתקן סמנכ"ל תוכן המינוי משלים את מבנה ההנהלה של חטיבת האון-ליין החדשה היה בעבר משנה לעורך הראשי של Ynet
▪  ▪  ▪
יצחייק [צילום: רמי זרנגר]

אילן יצחייק, שפרש לאחרונה מתפקיד המשנה לעורך הראשי של אתר החדשות Ynet ובעבר ייסד את פעילות התוכן באינטרנט של קבוצת ידיעות אחרונות - מונה לתפקיד המפיק הראשי (Executive Producer) של חטיבת האונליין החדשה במיקרוסופט ישראל.
בתפקידו החדש יהיה יצחייק אחראי על בניית אסטרטגיית התוכן של החטיבה, ועל יישומה בסביבה אטרקטיבית של פעילות תוכן לשימושו של הגולש הישראלי. זאת, בשילוב שורה של כלי אינטרנט מתקדמים שהשיקה מיקרוסופט לאחרונה ועתידה להשיק במהלך השנה הקרובה. הכלים והתכנים יוצעו לגולש באמצעות הפורטל MSN.
הצטרפותו של יצחייק כמפיק הראשי (בתקן סמנכ"ל תוכן) משלימה את המבנה של הנהלת החטיבה החדשה במיקרוסופט ישראל, שאותה גיבש סביבו המנכ"ל, עדי אייל, בחודשים האחרונים.
יצחייק יצטרף אל סמנכ"ל השיווק ליאור צורף, שהיה מנהל קבוצת השיווק הדיגיטלי במיקרוסופט, אל סמנכ"ל הפיתוח העסקי אורי לנדא, שהיה מבכירי הפורטל תפוז והמשנה למנכ"ל האתר, ואל סמנכ"ל המכירות אסף מור, ממקימי כלכליסט ולשעבר סמנכ"ל השיווק של ערוץ הספורט.
עדי אייל, מנכ"ל חטיבת האונליין, מיקרוסופט ישראל: "אילן יהיה אחראי על גיבושה של אסטרטגיית התוכן בפעילות האונליין של מיקרוסופט, לרבות התווית דרכו של פורטל MSN ושילובם של שירותי Windows Live בחוויית הגלישה. אנחנו נמצאים בתחילתה של תקופה, שבה הגבולות בין רשתות חברתיות, תוכן גולשים, כלי תקשורת ותוכן מערכתי מטשטשים. מיקרוסופט מעוניינת להוביל את המהלך הזה. על-מנת להתאים אותו בצורה הטובה ביותר לגולש הישראלי, אנחנו שמחים לגייס למשימה הזו את אחד מאנשי התקשורת הוותיקים בתחום האינטרנט בארץ, שלמד להכיר את הגולש הישראלי באופן הטוב ביותר".
יצחייק, בן 42 מרעננה, גרוש ואב לבת, שימש בעבר עורך עיתונים בקבוצת ידיעות אחרונות (מקומונים, שבועון הנוער ראש 1, השבועון לאשה ועוד). בשנת 1995 נרתם להגשים את חזונה של דירקטורית ידיעות אחרונות, מרים נופך-מוזס, והקים את יחידת האינטרנט של הקבוצה. האופרציה הניסיונית יצרה אתרים למגזינים ולמוצרי הקבוצה, ותפעלה במשך שלוש שנים גרסה מקוונת של ידיעות אחרונות שלא הושקה, משיקולים שנועדו להגן על תפוצת העיתון.
ב-2000, עם השקתו של Ynet, פורטל החדשות של הקבוצה, מונה יצחייק כמשנה לעורך הראשי יון פדר וכממלא מקומו. הוא גייס והכשיר עשרות מעובדי האתר, פיתח ובנה ערוצי תוכן רבים, והיה אחראי במידה רבה לגיבושו הסופי של דף הבית המוכר.
במקביל, כתב את המדור הפופולרי "עלו ברשת" במוסף הכלכלה של ידיעות אחרונות, וכן יזם פרויקטים אינטרנטיים רבים למען הקהילה, בהם קמפיין ההחתמה על כרטיס תורם אברים (אדי), והקמפיין לאיתור משפחות מאמצות לילדים במצבי סיכון, ומאגר משימות ההתנדבות. ב-2008 יצא לאור ספרו "בסוף יבוא מלאך" המבוסס על סדרת טורים אישיים ב-Ynet, שתיעדה את חייו של חולה ה-ALS הצעיר רונן פורת.

תאריך:  24/12/2008   |   עודכן:  28/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אילן יצחייק מונה לחטיבת האון-ליין במיקרוסופט
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
לאורה זוניגה נתפסה במכונית עם שבעה גברים ומטען נשק ומזומנים, כנראה על-רקע המלחמה העקובה מדם שמנהלת הממשלה נגד קרטלי הסמים / בתמונה: זוניגה מוכתרת למלכת היופי, ולאחר מעצרה [צילום: AP]
עופר וולפסון
בישיבת חירום של איגוד תעשיות המזון קרא גדי לסין, יו"ר האיגוד, לשים קץ למאבק בין הרשתות ולנהוג באחריות    לאחרונה התגלעה מלחמת מחירים של ממש בין רשתות השיווק השונות
משה ריינפלד
מובילים פרטיים תבעו מתנובה לפצותם ב-900,000 שקל על ביטול החוזים עימם להובלת החלב מהרפתות למחלבות, עם הנהגת הרפורמה במשק החלב
מערכת אתר ספורט 5
החלוץ: "אמשיך בהופנהיים עד סיום השנה. יהיה כבוד לעבוד עם מוריניו"
עופר וולפסון
מנכ"ל החברה: "בניגוד לפיטורים בשוק העבודה בישראל, אנו זקוקים ל-200 עובדים בעלי כושר עבודה מוגבל במגוון רחב של עבודות בכל רחבי הארץ"    בישראל 171 אלף בעלי כושר עבודה מוגבל כאשר רק 20 אלף מהם עובדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il