X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
העונה השנייה של הישרדות יצאה אתמול לדרך רופא ילדים, בנקאית, קצין מג"ב וערבייה, הם רק חלק מהדמויות אליהם תיחשפו במהלך העונה ביום ו' אחד מחברי שבט קניבה יילך הביתה. מי זה יהיה?
▪  ▪  ▪
נתן. אחד מחברי שבט קניבה[צילום: ערוץ 10]

העונה השנייה של הישרדות החלה אתמול. אנשי ההפקה הגיעו לביתם ולמקום עבודתם של 20 המתמודדים באופן מפתיע, והודיעו להם כי עליהם לעזוב כעת הכל, מבלי לארגן תיק, להיכנס לרכב, ולנסוע לשדה התעופה.
המתמודדים החלו את המשחק כאשר נדרשו לקפוץ מהמסוק אל המים הקרים, והחלו לשחות לעבר כפר הדייגים כדי להשיג ציוד שישמש אותם במהלך שהייתם באיי הפנינה, פנמה. אחרי צפייה בעונה הראשונה הם ידעו בדיוק מה נחוץ להם כדי לשרוד באי 52 ימים: אורז, תרנגולת, כלים להדלקת אש, ברזנט וכו'.
אם בעונה הראשונה של הישרדות החליטו להביא לתוכנית עורכי דין, מלצרים, קוסמטיקאיות ודוגמניות, הרי שהפעם בחרו להביא דמויות אטרקטיביות קצת יותר כמו: קצין מג"ב, ערבייה, רופא ילדים, עקרת-בית ממין זכר, מגדל אננס, בנקאית, ליצנית וכו'.
המתמודדים חולקו לשתי קבוצות, כאשר הקבוצה הראשונה נקראה קניבה והקבוצה השנייה בארו. בכסף שקיבלו המתמודדים כדי לרכוש ציוד לאי, בלטו שני מתמודדים: איגור, משבט בארו, אותו הפכו אנשי השבט למעיין מנהיג הקבוצה, אולי בשל המראה שלו, ואפרת משבט קניבה, אשר ניסתה לפלרטט עם המוכרים בכפר כדי לקבל ציוד במחירים זולים יותר. אפרת החלה לנשק את המוכרים, לרקוד לפניהם ואף עשתה להם מסאז'.
לאחר מסע הקניות, הגיעו המתמודדים כל אחד לאי שלו. שבט בארו עמלו קשות על-מנת לסדר לעצמם מקום מיחיה ראוי, ובעיקר דאגו לסדר מחסה לפני רדת החשכה. ואילו בשבט קניבה, קצת התמהמהו, כל אחד עשה כרצונו וכשהערב הגיע, נותרו ללא מקום מסתור.
נסרין: "אני אהרוג אותך"
בערב הראשון שלהם באי כל שבט ישב עם חברי קבוצתו, והחלו לספר על עצמם. בשבט קניבה, נמצאים שני מתמודדים שספק אם ישרדו יחד בכל מהלך המשחק: נתן, קצין מג"ב ונסרין, ערבייה. זה התחיל כאשר נתן סיפר על ילדותו בהתנחלות ועל שירותו בקבע כקצין מג"ב, ונסרין (שניסתה להצחיק) אמרה לו בתגובה - "אני אהרוג אותך". נתן נרתע מתגובתה לאחר שהבין כי מדובר בערבייה.
זה המשיך במשימה הראשונה שקיבלו שני השבטים. כאשר חברי השבט היו צריכים לעבור על קורת עץ, כשהגיעה תורה של נסרין, היא צעדה באיטיות עד שלבסוף נפלה מהקורה. נתן מתח עליה ביקורת, ולבסוף שבט בארו לקחו את החסינות.
בעונה הראשונה של הישרדות הייתה דמות בולטת - התרנגולת קוריצה, עליה שמר עידן במהלך כל המשחק, עד שהודח ודן מנו החליט כי הגיע הזמן לאכול אותה. שבט קניבה דאג לקנות תרנגולת בכפר הדייגים, אך בנות שבט בארו השיגו באי חיית מחמד חדשה - שקנאי. הבנות העניקו לו את השם גוזי - על-שם הגוזיות אותן הן לובשות. מעניין מה יעלה בגורלו.
ביום שישי הקרוב תתקיים מועצת שבט בו אחד מחברי שבט קניבה יצטרך ללכת הביתה. מי זה יהיה?
כל מי שלא החמיץ אף פרק של תוכנית הריאלטי האח הגדול, ומחפש עכשיו להתמכר לתוכנית חדשה, ולדמויות מעניינות אחרות, עושה רושם שימצא את מבוקשו בעונה החדשה של הישרדות.

תאריך:  25/12/2008   |   עודכן:  25/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הישרדות: הקרב בין קצין מג"ב לערבייה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
נסרין המליכה את עצמה למלכת
קטע מצחיק  |  25/12/08 19:22
2
מתן בשבקין -משלנו
ארז669  |  25/12/08 20:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
התוצרת של חברת סאנלו הורד ממדפי החנויות לאחר שהתגלה בו מלמין, חומר שגרם למותם של 6 תינוקות בסין ולהרעלת כ-300,000
עדי דברת
בעקבות המשבר הכלכלי המתגבר, קבוצת שטראוס החליטה לשנות את תמהיל המדיה    המנכ"ל ארז ויגודמן: "פתחנו את כל התוכניות השיווקיות שלנו כדי שנוכל לקבל יותר בעבור כל שקל שנשקיע"    "העיתונות המודפסת והמקוונת יכולות להיות המדיות שנותנות לכסף שלנו את ההחזר הטוב ביותר" - אמר ויגודמן
יפעת גדות
גורבצ'וב הביא לברית המועצות שני מושגים חדשים: הגלסנוסט (פתיחות) והפרסטרויקה (בנייה מחדש) שהובילו לשינוי משמעותי בדמותה של ברית המועצות
עידן יוסף
"יש לנו עוצמה גדולה מאוד, הרסנית - שאיננו כמהים להשתמש בה"    הנגבי: "מייעץ לחמאס להאזין היטב לראיון שנתן נסראללה בעקבות מלחמת לבנון"
עופר וולפסון
החברה הודיעה כי חברות-הנכדה שלה ישדגו קווי ייצור לבד לא ארוג בארה"ב ובסין    יאפשרו תפוקה נופסת של כ-15,000 טון במפעל הסיני, וכ-3,500 טון במפעל האמריקני    אבגול הודיעה כי תגדיל השקעתה בחברה הסינית ל-75% מהמניות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il