X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: הדמיה]
כך תיראה הרכבת החדשה לירושלים
רמט זכתה במכרז להפעלתה בתכנון: 3 רכבות בשעה בשעות השיא ותחנה בעומק 80 מטרים מתחת לאדמה
28 דקות נסיעה
3 רכבות בשעות השיא
תחנה 80 מ' מתחת לקרקע
אורך רציפים - 300 מטר
שטח כולל - 26,000 מ"ר

חברת רמט בע"מ תחל בהקמת שלד תחנת הרכבת בבנייני האומה בירושלים, עבור הקו המהיר מתל אביב. החברה זכתה במכרז בעלות של כ-83 מיליון שקל לביצוע עבודות להקמת שלד תחנת האומה ולכרייה של פירים באזור הכניסה לירושלים.
פרויקט סלילת הקו המהיר לירושלים הנו פרויקט לאומי חשוב ומורכב - חיבור של עיר הבירה עם המטרופולין הגדול ביותר בארץ. הפרויקט מתחיל בתחנת ההגנה בתל אביב, ומסתיים בתחנת "האומה" בירושלים בכיכר שבין רחובות יפו ושזר. משך זמן נסיעה הצפוי יעמוד על כ-28 דקות נסיעה בין תל אביב לירושלים בתדירות מתוכננת של כ-3 רכבות בשעה לכל כיוון, בשעות השיא. כ-2.8 מיליון נסיעות צפויות בשנה הראשונה להפעלת הקו.
במכרז להקמת שלד "תחנת האומה" וכרייה אנכית של פירים עבור קו הרכבת המהיר לירושלים" זכה הקבלן רמט בע"מ, בסכום של כ-83 מיליון שקל (לא כולל מע"מ). ההצעה של רמט בע"מ נבחרה מבין הצעותיהן של טר ארמה בע"מ, רם הנדסה בע"מ ולינום בע"מ.
הפרויקט משלב אלמנטים ייחודיים וחדשניים המבוצעים בישראל לראשונה, ובכללם תחנת רכבת "האומה" בעומק 80 מטר מתחת לקרקע.
מתחם הכניסה לתחנה מתוכנן כקוביית זכוכית. רציפי התחנה ימוקמו בעומק 80 מטר, אורך הרציפים יהיה 300 מטר, כאשר סך כל השטח, כולל רציפים ומנהרות הינו 26,000 מ"ר. מעליות לפינוי מהיר ומערכת דרגנועים ארוכה ומורכבת, יעבירו את הנוסעים מתוך הרציפים ואליהם.

[תחנת האומה. הדמיה]
תאריך:  26/12/2008   |   עודכן:  26/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כך תיראה הרכבת החדשה לירושלים
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
רכבת
אזרחית מבואסת  |  26/12/08 12:44
2
רק שלוש בשעה???
נוטלה  |  27/12/08 11:06
3
יופי. נבוא לבקר !
ירושלמי שעוזב   |  27/12/08 13:55
4
סבבה! אבל מה עם יונתן פולארד?
גולן עזאני  |  28/12/08 10:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
שוטרים ביקרו אמש בכ-125 פיצוציות החשודות במכירת סמים, משקאות משכרים לקטינים והפרת סימני מסחר    מעל ל-2,000 סמים נתפסו    50 חשודים עוכבו לחקירה ו-20 פיצוציות נסגרו
משה ריינפלד
תפוקת תעשיית האלקטרוניקה ירדה בנובמבר ב-19% ומספר התיירים ירד ב-9.7% - סימנים נוספים להחמרת המיתון בעיר-המדינה
מערכת אתר ספורט 5
גלעד מאור ושחקניו שלחו איתות חזק מאוד. גם הפועל ניצחה
משה ריינפלד
הסינים שלחו שתי משחתות מתוחכמות וספינת עזר, ובהן כוח של לוחמים מיוחדים    יפן מתכוננת לצעד היסטורי: שיגור כוח ימי לסומליה
עמר בנוביץ
הצהובים התייאשו מהסנטר לאחר 3.5 שבועות, החלו במו"מ לשחרורו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il