משרד התחבורה, פלאפון, אלקטרה, וחברת התרופות כמיפל זכו היום (יום ג', 30.12.08) בפרס המרכז הישראלי לניהול (מי"ל) למצויינות בשירות לשנת 2008.
משרד התחבורה זכה במקום הראשון בקטגוריית מלכ"רים ומגזר ציבורי, על פרויקט מבחני הנהיגה העיוניים של מינהל התנועה ורשות הרישוי. השופטים קבעו כי באמצעות מהלך מורכב של הפרטת מבחני הנהיגה העיוניים, הוביל מינהל התנועה של משרד התחבורה מהפכה בשירות לאזרח. הרפורמה, לדברי השופטים, הביאה להתייעלות, להתמקצעות ולהשבחת השירות. במקום השני בקטגוריה זו זכתה שירותי בריאות, כללית ובמקום השלישי זכתה קופת חולים מאוחדת.
חברת פלאפון תקשורת זכתה במקום הראשון בקטגוריית תקשורת, מדיה ואינטרנט. השופטים ציינו כי חטיבת שירות ומכירות למגזר הפרטי בפלאפון הובילה אסטרטגיית שירות בולטת בתחומה. במקום השני בקטגוריה זו זכתה חברת בזק בינלאומי B2B, ובמקום השלישי זכתה החטיבה העסקית בפלאפון.
חברת התרופות כמיפל זכתה במקום הראשון בקטגוריית שירותים.
שופטי המי"ל ציינו בנימוקים לבחירה כי כמיפל הובילה מהלך בולט של הטמעת השירות בערכי הליבה של החברה. במקום שני בקטגוריה זו זכתה חברת אל על, ובמקום שלישי חברת ריבה יחזקאל ושות' - נציגי אגף הבקרה במשרד התחבורה.
בקטגוריית מוצרי צריכה זכתה במקום הראשון חברת אלקטרה מוצרי צריכה ישראל. השופטים ציינו כי באמצעות אסטרטגיה ממוקדת פיתחה אלקטרה מדיניות קשרי לקוחות המגובה בטכנולוגיה מתקדמת, דאגה להון האנושי, והקימה מערך בקרה פנימית על תהליכי השירות אשר תורם באופן משמעותי לשימור הקשר עם הלקוח ולעמידה בציפיות ובדרישות הצרכניות. במקום השני בקטגוריה זו זכתה חברת יורוקום תקשורת דיגיטאלית, ובמקום השלישי חברת דשנים וחומרים כימיים.