X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
במאי הסרט ארי פולמן זכה בפרס במסגרת טקס גלובוס הזהב שהתקיים אמש קייט וינסלט זכתה בשני פרסים את הטקס פתחה ג'ניפר לופז בשמלת זהב חושפנית
▪  ▪  ▪
רגעים מרגשים [צילום: AP]
זהובה ונוצצת [צילום: AP]

במאי הסרט הישראלי "ואלס עם באשיר", ארי פולמן, זכה אמש (יום א', 11.1.09) בפרס בקטגוריית הסרט הזר הטוב ביותר במסגרת טקס פרסי גלובוס הזהב ה-66 בבברלי הילס.
פרס גלובוס הזהב נחשב לשני בחשיבותו בעולם הקולנוע אחרי האוסקר.
הסרט עוסק במלחמת לבנון הראשונה. בדברים שאמר בטקס הקדיש הבימאי פולמן את הפרס לשמונת התינוקות שנולדו לצוות ההפקה בארבע שנות הפקת הסרט. הוא הביע תקווה כי ביום מן הימים הם יצפו בו יחד ויראו את המלחמה המוצגת בו כמשחק וידאו ישן שאינו קשור כלל לחייהם.
את הטקס פתחה ג'ניפר לופז שיכלה להיות פסל גלובוס הזהב בעצמה עם שמלת הזהב עמוקת המחשוף שלבשה. גם יתר הכוכבים שזהרו במקום היו לבושים בהתאם כשהם צועדים על השטיח האדום בבברלי הילס.
הסרט הבריטי "נער החידות ממומבאי" (Slumdog Millionaire) גרף בטקס את שלל הפרסים הגדול ביותר, כולל את הפרס לסרט הדרמה הטוב ביותר ופרס הבמאי הטוב ביותר - אותו הניף דני בויל.
הסרט, המספר על נער הודי יתום ההופך לאלוף בגרסה ההודית ל"מי רוצה להיות מיליונר" ומגלה דרך תוכנית הטלוויזיה את אהבת חייו, זכה גם בפרס על התסריט הטוב ביותר ופס הקול הטוב ביותר.
"אנו מוקירים את האהבה שהעניקו לנו בטקס גלובוס הזהב, או 'GGs', כפי שאנו מכנים אותו בחיבה. באמת, מאוד מוקירים זאת", אמר בויל.
קייט וינסלט - שני פרסים בשנה
קייט וינסלט זכתה בשני פרסים, האחד עבור תפקידה בסרט "נער קריאה" (The Reader) לצידו של רייף פיינס והשני בקטגוריית שחקנית הדרמה הטובה ביותר עבור תפקידה ב"חלון פנורמי" (Revolutionary Road)שביים בעלה סאם מנדס. זוהי פעם שלישית בלבד בתולדות פרס גלובוס הזהב ששחקן זוכה בשני פרסים באותה שנה.
הזכייה בפרסי גלובוס הזהב מעלה את הסיכויים של וינסלט לאותם פרסים בטקס פרסי האוסקר, בו יוכרזו המועמדים ב-22 בינואר. וינסלט הייתה מועמדת חמש פעמים לאוסקר אך מעולם לא זכתה בו.
את פרס השחקנית הטובה בקומדיה/סרט מוזיקלי קיבלה סאלי הוקינס הבריטית על תפקידה בסרטו של מייק לי "חופשייה ומאושרת" (Happy-Go-Lucky).
בפרס הקומדיה הטובה ביותר זכה הסרט "ויקי כריסטינה ברצלונה" של וודי אלן.
זוכים נוספים כללו את מיקי רורק שגבר על בראד פיט וליאונרדו דיקפריו כשזכה בפרס השחקן הטוב ביותר בדרמה בסרט "המתאבק" (The Wrestler), בו גילם שחקן לשעבר הזוכה לרגע אחד של תהילה בזירת האגרוף; ברוס ספריננגסטין זכה בפרס השיר המקורי הטוב ביותר על שיר הנושא לסרט "המתאבק", וקולין פארל זכה בפרס השחקן הטוב ביותר בקומדיה/סרט מוזיקלי על הסרט "ברוז" (In Bruges).
סטיבן ספילברג זכה בפרס המוענק על תרומה מיוחדת לתעשיית הבידור.
שלא כמו בשנים קודמות לא היה הפעם סרט דומיננטי יחיד. הסרטים "סיפורו המופלא של בנג'מין באטן" (The Curious Case of Benjamin Button) ו"פרוסט/ניקסון" שהיו מועמדים כל אחד בחמישה פרסים, לרבות הסרט הדרמטי הטוב ביותר, לא זכו אפילו בפרס אחד.
הפרסים ניתנו בעיקר לסרטים דלי התקציב, ולא לסרטים היקרים.
פרס להית' לדג'ר
השחקן הית' לדג'ר, שמת בינואר 2008 בן 28 זכה, לאחר מותו, בפרס לשחקן המשנה על משחקו בתפקיד הג'וקר בסרט "האביר האפל", שזכה בשנה החולפת להצלחה הגדולה ביותר מבחינה קופתית. בימאי הסרט, כריסטופר נולאן קיבל את הפרס בשמו של לדג'ר.
הסרט Wall-E של פיקסר, מקבוצת וולט דיסני, זכה בפרס לסרט האנימציה הטוב ביותר.
רשת הכבלים האמריקנית HBO היתה, כצפוי, המנצחת הגדולה בפרסי הטלוויזיה. הפרס למיני-סדרה ניתן ל"ג'ון אדאמס", פרס השחקנית הטובה ביותר ללורה ליני, פרס השחקן הטוב ביותר לפון ג'יאמאטי ופרס שחקן המשנה הטוב ביותר לטום וילקינסון. גבריאל בירן זכה בפרס השחקן הטוב ביותר בסדרת דרמה טלויזיונית על משחקו כתרפיסט בסדרה "הטיפול", אף היא של HBO.
30 Rock של רשת NBC זכתה בפרסים לקומדיה הטובה ביותר, לכוכב וליוצר. טינה פיי זכתה בפרס השחקנית הקומית הטובה ביותר, ושותפה לסדרה אלק בולדווין זכה בפרס השחקן הקומי הטוב ביותר. הסדרה "הגברים של שדרות מדיסון" (Mad Men) זכתה בפרס לדרמה הטובה ביותר.

רשימת הזוכים

תאריך:  12/01/2009   |   עודכן:  12/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ואלס עם באשיר - הסרט הזר הטוב ביותר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
בעוד 4 שנים:טנגו עם רנין,אינשא
מאיריקו  |  13/01/09 01:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חוקרים הצליחו להראות כי גברים ונשים שנהנו מהבעות חיבה פיסיות לא מיניות (חיבוק, אחיזת ידיים) נהנו גם מלחץ דם נמוך יותר ומרמות הרומונים חיוניים גבוהות יותר
יפעת גדות
חוקרים תיעדו את הרמות הנמוכות ביותר של חמצן בדם בבני אדם ב"אזור המוות" של האוורסט - הרבה מתחת לאלו של חולים במצב אנוש
יפעת גדות
ועדת החקירה: התאונה נגרמה כתוצאה מוורטיגו אליו נקלעו הטייסים
יפעת גדות
תרופות נוגדות דלקת יכולות להקל על הכאב והנפיחות
איריס פרחי
התובע טען שהנתבעים הפרו את ההסכם ולא תיקנו כראוי את הגג    הנתבעים השיבו שפעלו במקצועיות והעניקו אחריות ל-3 שנים    התביעה נדחתה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il