X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בית ההשקעות פסגות מודיע על מספר שינויים ומינויים חדשים בחברה רועי ורמוס, מנכ"ל פסגות: "מדיניות ברורה לקידום אנשים מצויינים מתוך הבית"
▪  ▪  ▪
ורמוס. מקדם אנשים טובים [צילום: יוסי זליגר]

בית ההשקעות פסגות מודיע (יום ד', 21.1.09) כי עודד ענבר יסיים את תפקידו כמנכ"ל חברת פסגות גדיש, חברת הגמל של קבוצת פסגות. חגי בדש, היום סמנכ"ל המכירות בבית ההשקעות, צפוי להחליף את עודד בניהול החברה. טל קדם, סמנכ"ל הלקוחות בבית ההשקעות, ימונה לסמנכ"ל לקוחות ומכירות וינהל את שני המערכים - מערך הלקוחות ומערך המכירות.
כמו-כן מוקם בבית ההשקעות מערך תקשורת שיווקית, שימזג בתוכו את פעילות מחלקת הפרסום ומחלקת קידום המכירות. המערך החדש ינוהל על-ידי מיכל רביב - המנהלת היום את מחלקת הפרסום, שתצטרף להנהלת קבוצת פסגות.
במקביל הכריז בית ההשקעות על מינויים נוספים:
  • קרן ברנע תמונה לסמנכ"לית השיווק של חברת פסגות קרנות נאמנות.
  • ענת כנפו - מנהלת מערך המכירות בבית ההשקעות, תצטרף להנהלת חברת פסגות גדיש.
  • ירון דייגי ימלא את מקומה של ענת בניהול מערך המכירות בבית ההשקעות ויחד עם ערן אורן (שימשיך בתפקידו כמנהל מערך הלקוחות) יסייעו לטל קדם בניהול פעילות שני המערכים.
רועי ורמוס, מנכ"ל פסגות אמר: "פעילות הגמל שלנו עברה קפיצת מדרגה ענקית בתקופת כהונתו של עודד ענבר, גם עקב קליטת נכסי גדיש אך לא פחות מכך בזכות תהליכים של התמקצעות והקמת תשתיות, ובזכות ביצועי השקעות בולטים. יש לי תודה עצומה לעודד על תרומתו ואני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".
מערך המכירות של פסגות, הפועל לשיווק מוצרי הבית באמצעות יועצי ההשקעות בכל הבנקים, ביסס תחת ניהולו של חגי בדש קשר מקצועי רציף ועמוק מול היועצים. פסגות נתפסת בעיני היועצים בבנקים כסמכות מקצועית מובילה, ומיצובה אל מול ערוץ הפצה זה מעולה.
טל קדם הקים את מערך הלקוחות בפסגות בסוף 2006. המערך פועל מול כל סוגי קהלי היעד הרלוונטיים: לקוחות פרטיים, מוסדיים, תאגידים, גופים ציבוריים. מאז הקמתו של המערך הוביל אותו טל קדם להיקפי גיוסים מרשימים מאד בכל פעילויות פסגות.
על המינויים של חגי בדש וטל קדם אמר רועי ורמוס: "התפקיד החדש שחגי מקבל על עצמו מורכב ומאתגר, גם על-רקע עסקת פריזמה, שלכשתושלם עתידה להפוך את פסגות גדיש לגוף הגמל הגדול ביותר בישראל. האתגר העומד בפני טל קדם, בניהול שני המערכים, גדול מאד בהתחשב ביעדי הגיוס השאפתניים שהצבנו לעצמנו לשנת 2009". ורמוס הוסיף כי "המינויים כולם מבוצעים במסגרת המדיניות הברורה שלנו לקידום אנשים מצויינים מתוך הבית".
מיכל רביב, המנהלת היום את מחלקת הפרסום בבית ההשקעות תנהל את מערך התקשורת השיווקית, שיוקם על בסיס מחלקה זו ומחלקת קידום המכירות. לאור המינוי תצטרף מיכל להנהלת קבוצת פסגות. בנוסף מוקמת בבית ההשקעות יחידת מחקר שישית - מחלקת מחקר חו"ל, אשר תעסוק במחקר מניות ואג"ח בחו"ל לצרכי מנהלי ההשקעות בפסגות ולשם הפצת סקירות רלוונטיות ללקוחות מוסדיים, יועצי השקעות בבנקים ומשווקים פיננסיים אחרים עימם עובדת פסגות. את המחלקה ינהל דורון צור.

תאריך:  22/01/2009   |   עודכן:  22/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
הרווח הנקי הצטמצם ל-116.3 מיליון דולר - ירידה של 5.7%    ההכנסות ירדו ב-1.6% ל-754 מיליון דולר    הורידה התחזיות להמשך השנה
רותי אברהם
שני תושבי ג'אבל מוכבר מואשמים כי תקפו שוטרים שאטמו את בית המחבל מהפיגוע בישיבת מרכז הרב    הנאשם השליך מרצפת בטון על השוטר
סיון בראימן
עמרי רויטר מונה לתפקיד    ב-3 השנים האחרונות שימש בתפקיד משנה למנכ"ל של החברה
סיון בראימן
איתי אליעז מונה לתפקיד    אליעז מביא עימו ניסיון רב בתפקידי ניהול בתחום המלונאות    יחליף בתפקידו את יעקב סודרי
עידן יוסף
הרכב נמעך לאחר שסטה מסיבה לא ברורה לשול הדרך    נהג מונית שנקלע למקום והבחין במתרחש גרם לתאונה נוספת    שוטר ומתנדב שביקשו להכווין את התנועה נפגעו מרכב חולף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il