X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
או שלא. התובעת לא ידעה לומר האם החליקה על עוגה או על כבל של מצלמה טענה שלא ראתה את הכבל מאחר שהיה חשוך בחקירתה הנגדית אמרה שייתכן שהמקום היה מואר תביעתה נדחתה לאור עדותה הלא מהימנה
▪  ▪  ▪
איפה העוגה. אווופס, הנה

החוגגת יפה גריף עברה חוויה לא נעימה באולמי השמחות יסמין בירושלים. בחודש דצמבר 2001 הגיעה לאולם לחגיגת בת-מצווה וכשעשתה דרכה לשולחן הכיבוד נתקלה לטענתה בכבל שהונח על הרצפה ונחבלה. גריף תבעה את גזית אולמי שמחות, את מגדל חברה לביטוח, את צלם הוידאו דניאל הרוש, ואת הדר חברה לביטוח בבית המשפט השלום בירושלים, בגין נזקי הגוף שנגרמו לה.
"הגעתי לאולם בשעה 20:00 וכעבור שעתיים פסעתי לעבר שולחן הכיבוד במטרה לבחון קישוט מיוחד שהיה על עוגה ושסיקרן אותי בהיותי קונדיטורית", כתבה בתביעתה. לדבריה, היא לא הגיעה לשולחן הכיבוד בשלום, שכן בדרכה אליו נתקלה בכבל ה"סורר".
בחקירתה הנגדית אמרה שהיה חשוך ולכן לא ראתה את הכבל והדבר לא צוין בתצהירה. בהמשך חקירתה אמרה שייתכן שהמקום היה מואר ואין לה הסבר מדוע אמרה שהיה חשוך. גריף לא זכרה היכן היה הכבל בו נתקלה והדגישה שלא ראתה אותו, וכי הנפילה אירעה בסמוך לשולחן עליו הונחה העוגה. חברתה של גריף העידה שהנפילה אירעה במקום שאינו צמוד לשולחן העוגות, וכי לא ראתה את הנפילה אלא את הכבל כשעזרה לגריף לקום. מומחה רפואי שמונה מטעם בית המשפט קבע שגריף סבלה מבעיות בברכיים לפני הנפילה ומצבה הוחמר שלושה שבועות קודם לכן.
בפסק דין שניתן בחודש שעבר, בהעדר הצדדים, דחה השופט כרמי מוסק את התביעה וחייב את גריף לשלם לנתבעים 5,000 שקל. "קיים הבדל גדול בין גרסאות התובעת לחברתה העדה באשר למקום הנפילה. העדה לא ראתה את התובעת נתקלת בכבל, אלא שהיא משערת זאת מאחר שהיא ראתה כבל בסמוך לרגליה של התובעת לאחר שנפלה. כמו-כן קיים הבדל בין התובעת לעדה כאשר התובעת טענה שלא הבחינה כלל בכבלים באולם. היא הוסיפה בעדותה כי היה חשוך ואחר-כך חזרה בה, ואילו העדה טענה שהבחינה בבירור במצלמות שנעו באולם, ובכבלים שמחוברים למצלמות האלה. כל זאת מעמיד בספק רב את גרסת התובעת כי נתקלה בכבל וכי נפלה עקב כך", כתב השופט.
בהתייחס לחוות הדעת הרפואית קבע השופט שזו מצביעה על הסבר נוסף לנפילה והכבל אינו בהכרח הסיבה היחידה או המסתברת לכך. השופט הפנה לדברים שאמרה גריף לחוקר מטעם הנתבעים ושהוקלטו על ידו. "בתמליל אמרה התובעת שהיא אינה יודעת אם נפלה על חוט אן שהחליקה על עוגה. עניין זה מלמד על מידת מהימנות שניתן לייחס לתובעת ובפרט לדברים עליהם העידה בתצהיר עדותה הראשית", ציין השופט, והדגיש שגריף לא הוכיחה את תביעתה ולא עמדה בנטל הראייתי שהוטל עליה.

תאריך:  25/01/2009   |   עודכן:  25/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אורחת במסיבת בת-מצווה החליקה על עוגה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות
איריס פרחי
התובע התכוון לחגוג בר מצווה לבנו באולם של הנתבעת ולאחר שלא היה מרוצה מהאוכל מסר הודעת ביטול באיחור ניכר    תביעתו להחזר המקדמה נדחתה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il