X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
משרד התקשרות פרסם את תוכנית העבודה שלו לשנה הקרובה התוכנית כוללת, בין השאר, הכנסת מפעילים סלולאריים חדשים והורדת מחירי השיחות אילו הפתעות נוספות מכין המשרד?
▪  ▪  ▪
תוכניות חדשות [צילום: קובי קנטור]

משרד התקשורת פרסם את תוכנית העבודה שלו לשנת 2009. התוכנית החדשה, אשר מתבססת על יישום המלצות דוח ועדת גרונאו, מציבה יעדים שאפתניים ורפורמות משמעותיות בשוק התקשורת, המתוחמות למסגרות זמן מוגדרות מראש.
כחלק מהתוכנית, מתכוון המשרד לפעול למען הוזלת מחירי הקישוריות בין חברות הסלולאר. בעוד כתשעה חודשים יקיים המשרד שימוע לחברות הסלולאר שבעקבותיו יחליט על הצעדים שינקטו כדי להביא להוזלה במחירים. ההחלטה תתקבל בעוד כ-13 חודשים. בנוסף, בעוד כחודש יקיים המשרד לחברות הסלולאר שימוע בנושא מחירי השיחות לחו"ל. בעוד כארבעה חודשים תתקבל החלטה שתביא להוזלת המחירים גם בתחום זה.
אם לא די בכך, הרי שהמשרד מתכוון להשיק עד חודש יוני נוסח רישיון למפעילות סלולאר חדשות שיפעלו בגישת MVNO. בגישה זו יוכלו חברות קטנות יותר, שאין להן את ההון הראשוני להקמת תשתית סלולארית חדשה, לשכור חלקים מהתשתיות של חברות הסלולאר הקיימות ולהציע גם הן שירותי סלולאר. התוצאה של מהלך זה יכולה להגביר את התחרות בשוק ולהוזיל את המחירים.
בעוד כחודש צפוי המשרד להתחיל בעבודה על גיבושה של מדיניות חדשה לפריסת תשתית אינטרנט אלחוטית בישראל בגישת WiMax. תוצאות העבודה יגיעו לשיאן בחודש ספטמבר השנה, כאשר ישחרר המשרד מכרז בעניין לחברות.
רפורמות נוספות שנמצאות בקנה של משרד התקשורת כוללות - הוצאת רישיון להקמת רדיו דיגיטלי בישראל, הקמת מאגר תדרים ממשלתי, בחינה מחודשת בצורך להסדרת תחום הטלוויזיה באינטרנט בשיטת IPTV והקמת תוכנית לפריסת אנטנות ארצית.
שאלת השאלות היא האם תוכנית זו תיזכר גם לאחר הבחירות.

תחקירי pCon - למצוא (במקום לחפש) את מה שחשוב במחשוב ב-10 דקות בשבוע
תאריך:  25/01/2009   |   עודכן:  25/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
עלתה מהמקום ה-7    הכנסתן של 10 הרשויות הגדולות עלתה ב-8.6%, והעודף התקציבי בכ-30%    ברוב הרשויות הגדולות נותרו ראשי הערים על כסאותיהם בבחירות האחרונות
גלית יצחק
כך עולה מסקר שערכה תנועת הכל חינוך    קיימת מודעות ציבורית נמוכה לרפורמת אופק חדש    האיום האירני נמצא בסוף סדר העדיפות הלאומי    הרב שי פירון: התוצאות מטילות עלינו חובה ערכית לטפל בבעיותיה של מערכת החינוך ברצינות ובנחישות
איציק וולף
הממשלה אישרה החלטה שתגבה את חיילי צה"ל במידה וייתבעו בחו"ל על פעילותם ברצועת עזה    "ישראל תיתן גיבוי מוחלט למי שפעל בשמה ומטעמה"
רותי אברהם
אומ"ץ דורשת מלשכת עורכי-הדין להעמיד לדין משמעתי את עו"ד דן מרידור בגין הפרה לכאורה של כללי האתיקה    בתלונה: מרידור ביקש מגאידמק "בונוס" של חמישה מיליון דולר למקרה של הצלחה
גלית יצחק
מסקר שערך מכון משואה לקראת יום השואה הבינלאומי, עולה כי רוב התלמידים חושבים שקיימות תופעות גזעניות במערכת החינוך    כמעט מחצית מבני הנוער סבורים שהשואה היא האירוע המשמעותי ב-100 השנים האחרונות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il