X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כך על-פי הדירוג השנתי של "100 המקומות שהכי טוב לעבוד עבורם" של מגזין פורצ'ן גוגל, שזכתה במקום הראשון בשנתיים האחרונות, הידרדרה למקום הרביעי
▪  ▪  ▪
טובה לעובדים. NetApp [צילום: יח"צ]

זכייה יוקרתית לחברת NetApp. החברה זכתה (יום ב', 26.1.09) במקום הראשון בדירוג "100 המקומות שהכי טוב לעבוד עבורם" של מגזין פורצ'ן. זוהי השנה השנייה ש-NetApp מדורגת בעשירייה הראשונה ושנה שלישית שהיא מדורגת בין 15 הראשונות. תרבות שוויונית, משכורות, הטבות מיוחדות ומנהלים המדברים בגובה העיניים, על-פי פורצ'ן, תרמו להשגת המקום הראשון בשנת 2009.
על-מנת לבחור את רשימת "100 החברות שהכי טוב לעבוד עבורן" ביצע מגזין פורצ'ן מחקר מקיף בקרב עובדים באמריקה. בשנה זו 353 חברות השתתפו בסקר. שני שליש מן הניקוד מוענק על בסיס הסקר שנשלח למינימום 400 עובדים רנדומליים. השליש הנותר מבוסס על תשובות החברות לשאלון תרבות ארגונית המתייחס לנושאים כגון: דמוגרפיה, שכר והטבות, פילוסופיית ניהול, תקשורת ועוד.
גוגל, קונגלומרט האינטרנט המוביל, הייתה החברה שדורגה בשנתיים האחרונות במקום הראשון של המגזין, אולם השנה דורגה במקום הרביעי בלבד.
דן וורמנהובן, יו"ר ומנכ"ל NetApp, מאמין כי הצלחת החברה בדירוג היא תוצאה של המחוייבות הגבוהה והמתמשכת של החברה לפתח את מודל החברה לדוגמא.
"אנו נרגשים ומלאי כבוד להגיע לפיסגת הרשימה היוקרתית של פורצ'ן. העובדים שלנו הם הלב של החברה והכוח של התרבות הגלובלית שלנו", אמר וורמנהובן. "התרבות הזו מעריכה עבודת צוות, פרודוקטיביות, מנהיגות וחדשנות. היא מסייעת ליצור פריצות דרך טובות יותר בקרב לקוחות לשמור על הכשרונות הטובים בארגון ולספק ערך טוב יותר לבעלי המניות. אני גאה מאוד במה שהצלחנו להשיג ואת מה שהעובדים שלנו מקדשים כל יום: סביבת עבודה שיתופית המשיגה תוצאות מצויינות".
לדברי שלמה נטף, מנכ"ל NetApp ישראל, "אנו גאים על כך שמגזין פורצ'ן בחר ב-NetApp כחברה שהכי טוב לעבוד עבורה. סניף ישראל הפועל על-פי התרבות הארגונית של החברה מיום הקמתו, נהנה מתרבות ארגונית המשמרת עובדים לאורך זמן עם מוטיבציה גבוהה. תרבות ארגונית זו מחלחלת היטב לסניף הישראלי, אשר בזכות אנשיו הצליח להשיג תוצאות מצויינות בישראל ובמדינות האזור".

תאריך:  26/01/2009   |   עודכן:  26/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
תשלם 32.5 מיליון שקל - יותר מהשווי למימוש מהיר    התמורה מיועדת לפרעון אג"ח ב-31.7 מיליון שקל    מעריב ימשיך לפעול בבניין שנתיים עד ארבע שנים    העסקה תבוטל אם יימצא קונה במחיר גבוה יותר    קונה הציע 48 מיליון שקל, אך חזר בו
עופר וולפסון
טענתם: תיגרם פגיעה משמעותית ביכולת השליטה וההשפעה של בעלי המניות על-פי תזכיר החוק הנוכחי    "התקנות מובילות לכך שבמקרים מסוימים ההחלטות מתקבלות על-ידי המיעוט ולא על-ידי הרוב"
יפעת גדות
עובדות מעניינות על איבר המין הגברי שגברים, ואפילו נשים, יגלו כי הן מלמדות - וגם מפתיעות...
סיון בראימן
ראש מחלקת המשימות רוברט ברל סיים את תפקידו, יחליף אותו יהושע מוזט    ציפי סטרשנוב סיימה 5 שנות עבודה בריכוז מחלקת החינוך, אותה תחליף מיכל אחיטוב
עופר וולפסון
כך עולה מסקר-שוק שנערך בקרב 150 מסעדות    מנה ממוצעת באירוע עולה 140 שקל במקום 300-200 שקל באולם    75% רואים את השירות במסעדה כאיכותי יותר ומוצאים יתרון בהיעדר מגבלות כשרות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il