X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראש הממשלה אולמרט ספד לרב רביץ שהלך הבוקר לעולמו: "הייתי תלמידו. תכננו לפרוש ביחד מהכנסת - לא מהחיים" הנשיא פרס: "רביץ היה גשר בין עולם התורה לכלל ישראל"
▪  ▪  ▪
מה שאפשר ונכון לעם ישראל. הרב רביץ ז"ל [צילום: פלאש 90]

"הרב רביץ היה בן הארץ הזאת, שחי את כל היבטי חייה, נלחם את מלחמותיה, כאב את כאביה ושמח עם רגשי החסד שלה". כך ספד היום (ב', 26.1.09) ראש הממשלה אהוד אולמרט בהודעת אבל מיוחדת על מותו של חבר הכנסת הרב אברהם רביץ.
"חבר הכנסת הרב אברהם רביץ היה חברי האישי במשך עשרות שנים. הרבה לפני שחשב על פוליטיקה ועל חברות בכנסת, היה מפנה זמן ללמד אותי דברי חכמים ממיטב חוקרי התלמוד והמשנה, והייתי שותה את דבריו בצמא. הוא היה בהיר, חד, מעשי, לבבי ונעים", ספד אולמרט.
"בתוך הציבור החרדי היה אברהם דמות חריגה. תלמיד חכם - היה, אולי יותר מרבים. אך, תבונתו, ידענותו המופלגת, והתמצאותו המעמיקה בכתבי החכמים, אף פעם לא גרמו ללבבו לגבוה. חבר היה, ידיד נפש, איש נאמן לרבותיו, למורי ההלכה שלו ולאנשים פשוטים שנסיבות החיים הפגישו ביניהם.
"הוא תרם תרומה חשובה לחיים הציבוריים שלנו, באיזון הדק שבין דבקות שאין עימה פשרה, במורשת ובמסורת היהודית בשילוב עם חוש פרקטי, מעשי, תכליתי של איש היודע שבעולם החיים הציבוריים אין אמת אחת אבסולוטית, אלא פשרות של מה שאפשר ונכון ורצוי ומועיל לעם ישראל", הוסיף.
"יחד תכננו לפרוש מן הכנסת, ואף החלפנו על כך לא מעט דברים. מהכנסת - כן... מהחיים לא! טרם זמנו נפטר האיש הזה. משפחתו הענפה והמפוארת, רעייתו אביגיל, ילדיו ונכדיו הרבים, תלמידיו - ואני בתוכם - חבריו הרבים מאין ספור ורבותיו שהיו גאים בו - מבכים את לכתו בטרם עת", דברי אולמרט.
הנשיא פרס: רביץ היה סמל
"אפשר היה להתווכח איתו בידידות, מבלי לזלזל בדעותיו". כך אמר היום נשיא המדינה שמעון פרס בדברי הספד לח"כ הרב אברהם רביץ שהלך הבוקר לעולמו. "הוא היה סמל למשרת ציבור, הן כרב, הן כמורה, והן כמגויס בשירותו בצה"ל ובלח"י", הוסיף הנשיא.
"אברהם רביץ היה לעיתים קרובות גשר בין עולם התורה הליטאי לבין כלל ישראל, התנגד לכפיה, והעדיף אמונה מתוך למידה. מהיותו 'שליח ציבור' בנשמתו היה אברהם איש משפחה למופת, הקנה ל 12 ילדיו ו- 77 נכדיו וניניו חוכמה ודעת יחד עם ערכי היסוד של היהדות: רגישות אנושית, הבנת השונה וכיבודו", הוסיף הנשיא פרס.

תאריך:  26/01/2009   |   עודכן:  26/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רובי שטיינברג
כך מציעים הנציגים המצריים לחמאס במשא-ומתן בקהיר    "נתניהו מוביל בסקרים, ואם יהיה ראש הממשלה הבא ירכיב ממשלת ימין קיצונית"    אבו מרזוק: "בתקופת הלחימה ברצועה נולדו 3,500 תינוקות כפיצוי על השאהידים שנהרגו"
רותי אברהם
בא-כוחו של עורך-הדין: מרשי אינו חשוד במעורבות בעבירות מין אלא במעורבות לכאורה בעבירה על פקודת הסמים לאחר שנמצאו אצלו כדורי חגיגת
עמר בנוביץ ועדי הרשליקוביץ
סנטר מנרסה על הכוונת. הקבוצה: "הוא אחד ממספר שמות שהוצעו לנו"
רותי אברהם
נדחתה תביעת מזכירה שפוטרה ממועצת ערערה להחזירה למשרתה    השופט: מודעת דרושים בעיתון אינה "הליך מכרז" כדין    ביקורת על התנהלות "קלוקלת" של המועצה שגרמה להפסדים
עופר וולפסון
הירידה האחרונה באה בעקבות דוח שהראה הידרדרות חדה במחירי הבתים    האירו בתחתית של 7 שנים לעומת הין היפני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il