X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המדינה הגישה ערעור על קולת העונש שהוטל על הגנבים שנעצרו לאחר מרדף אחד הגנבים טען: "הפנמתי את טעותי ולמדתי את הלקח" בית משפט מחוזי הסכים עם המדינה שיש להחמיר בעונש לאור חומרת העבירה
▪  ▪  ▪
פשע לאור יום [אילוסטרציה: AP]

מדינת ישראל הגישה ערעור על גזר דינו של בית משפט השלום בירושלים, שהרשיע את יוסרי אלגראדאת (משיב 1), ואת עלי אלגראדאת (משיב 2), על-פי הודאתם, בעבירה של גניבת רכב.
על משיב 1, נגזר עונש מאסר בפועל לתקופה של שלושה חודשים ומאסר מותנה. על משיב 2, נגזרו שמונה חודשי מאסר בפועל ומאסר מותנה, והופעל במצטבר עונש בן חודש ימים.
מכתב האישום עלה שבחודש ספטמבר 2006, השניים גנבו את רכבו של המתלונן שיצא מהרכב לצורך חלוקת סחורה במרכז ירושלים, ונעצרו לאחר מרדף משטרתי שבמהלכו ניידת חסמה את דרכם.
המדינה ערערה על קולת עונש שהוטל על השניים וטענה שדובר במעשים חמורים ויש להחמיר בעונשם. "השיקום הנו שיקול אחד מבין שיקולי הענישה".
"אני עומד להינשא"
משיב 2 ערער על חומרת העונש וטען שביצע את העבירה על-רקע התמכרותו לסמים, והוא נגמל והביע חרטה על מעשיו. כמו-כן עתר לקבל את המלצת שירות מבחן ולגזור עליו מאסר בפועל שירוצה בעבודות שירות.
משיב 1 טען שיש לדחות את הערעור של המדינה, ואין מקום להגדיר את עבירת גניבת הרכב כמכת מדינה, והדבר לא הוכח בראיות. כמו-כן שיש לקחת בחשבון את החרטה שהביע. "הפנמתי את טעותי ולמדתי את הלקח ואני עומד להינשא".
גנבים נועזים ומסוכנים
בפסק דין שניתן בחודש שעבר, במעמד הצדדים, קיבלו השופטים חנה בן עמי, יעקב צבן ורפי כרמל את ערעור המדינה ודחו את הערעור של משיב 2. "עבירת גניבת רכב אשר בוצעה על-ידי הנאשמים הינה עבירה חמורה בכלל ובנסיבותיה בפרט: מדובר בגניבת רכב בעיצומו של יום ובטבורה של עיר, ביצוע המעיד על תעוזה ומסוכנות. לא רק זאת, המשך התנהלות משיב 2, יש בו משום להוסיף חטא על פשע. לצד זאת, באות העבירות הנוספות אשר בוצעו על-ידי המשיבים. מעשים ממין אלה מחייבים ענישה הולמת וראויה אשר יהא בה להרתיע הן את המשיבים והן אחרים. עונשי המאסר בפועל אשר הוטלו על המשיבים אינם משקפים את הענישה הראויה למעשיהם. לכך יש להוסיף, באשר למשיב 2, את עברו הפלילי המכביד יחסית".
השופטים הדגישו שבית משפט קמא לא מיצה את הדין עם המשיבים, ולאור זאת גזר על משיב 1, עונש מאסר בפועל לתקופה של שמונה חודשים. על משיב 2 נגזר עונש מאסר בפועל לתקופה של שישה-עשר חודשים כשהעונש כולל הפעלת מאסר מותנה בן חודש שנגזרו עליו בתיק פלילי אחר.

תאריך:  28/01/2009   |   עודכן:  28/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גנבי רכב חזרו בתשובה - האם תשובתם התקבלה?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איריס פרחי
לתובעת התברר שצינור המים שלה חובר לדירה של השכנה וחשבון המים תפח בהתאם    השכנה הודתה שהשרברב טעה בתום לב וחוייבה בתשלום פיצוי
איריס פרחי
הקונה טענה שהמוכר התחייב בהסכם המכר לתקן נזקי רטיבות בחדר אמבטיה והפר התחייבותו    המוכר השיב שהקונה לא פנתה אליו ובית משפט חייבו בפיצוי
רותי אברהם
בית המשפט פסק כי דודי אפל זכאי לסכום של 37.5 מיליון דולרים בגין עסקה למכירת חברת סלולר של צ'רנוי לאיש העסקים מרטין שלאף    השופטת: העסקה עברה "דרך" איש עסקים לב לבייב    ועוד: צ'רנוי הוכרז בבולגריה "אישיות בלתי רצויה"
מערכת אתר ספורט 5
האלופה טיילה לרבע הגמר. גם שאלקה, המבורג ומיינץ עלו
יעל פולק
למרות נתוני המאקרו השליליים, המשקיעים שמרו על אופטימיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il