לעבר הנשים מפריחים סיסמאות נבובות שמביאות אותנו למסקנה: השד העדתי OUT והשד המגדרי IN. כך טוענת עמותת כוח נשים (כ"ן). דברים אלו ואחרים נאמרו בעקבות הראיונות האחרונים בתקשורת של המועמדת לראשות הממשלה, ציפי לבני, והשימוש בנושא בתשדיר הבחירות של הליכוד.
מיכל יודין, יו"ר עמותת כוח נשים, אמרה כי בבחירות אלה אין לנו מתמודדים מזרחיים, ולכן השיח שונה, והוכנס "דמון אחר - השיח המגדרי. לדבריה, בימים האחרונים, ובמיוחד בתשדירי הקמפיין, מופרחות לחלל האוויר סיסמאות נבובות בנושא המגדרי. אין כל התייחסות רצינית לנושא מאף מפלגה, וזו טעות של מנהלי הקמפיין שלא מתייחסים למחצית מהכוח האלקטוראלי באוכלוסיה".
העמותה תוקפת בנושא זה את שלושת המפלגות הגדולות ומציינת: "הזמנו את המתמודדות הבכירות להגיע לעימות, בו הן יפרסו את משנתן בנושא קידום נשים בכלל, ובפוליטיקה בפרט. הן סירבו. אין לנו אלא לפרש את זה כזלזול בכוח האלקטוראלי הנשי המהווה מחצית מכלל האוכלוסיה. אף אחד מהמתמודדים לא השכיל להתייחס לנשים כאל קבוצת התייחסות מרכזית בקמפיין: את מה שהבינו בארה"ב, עוד לא הבינו בישראל".
יודין עוד ציינה, כי הנושא המגדרי חשוב וראוי שלא ינוצל לצרכי קמפיין, אלא יהווה חלק מרכזי משיקוליהם של מצביעים בבואם לקלפי. נשים הן המחצית מהכוח האלקטוראלי. יש לפנות אליהן, לדבר אליהן, לשכנע אותן. אנחנו אומרות למתמודדים ולאסטרטגים למיניהם באופן חד וברור - אל תיקחו את הנשים כמובן מאליו".