X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תאחדן לחטיבה אחת - חטיבת לקוחות בראש החטיבה יעמוד דוד מימון, סמנכ"ל השירות בחברה מנכ"ל אל על: "השינוי ייתן מענה תחרותי יותר ללקוחות ולשותפינו העסקיים"
▪  ▪  ▪
מנכ"ל אל על, חיים רומנו [צילום: סיוון פרג´]

אל על תבצע רה-ארגון בחטיבת השירות ותאחד את תחומי השירות והמכירות תחת קורת גג ניהולית אחת - חטיבת לקוחות. כך הודיע (יום א', 2.1.09) חיים רומנו, מנכ"ל אל על. בראש החטיבה יעמוד דוד מימון, המכהן ב-3 וחצי השנים האחרונות בתפקיד סמנכ"ל השירות. החטיבה תמזג בתוכה את מכלול הפעילות מול הלקוחות בתחומי השירות והמכירות.
מטרת המהלך להרחיב את משאבי המכירות ותפיסת השירות ולקדם מספר מטרות מרכזיות: יצירת כתובת אחת ללקוח בכל שלבי האינטראקציה עם החברה; מתן מענה מיידי ללקוח באמצעות אנשי מקצוע מיומנים בתחומי ממשק שונים; סגמנטציה - מכירות ושירות ממוקדי לקוח; הרחבת המכירות הישירות; חיזוק השותפות עם סוכני המכירות וקיצור תהליך המכירה והשירות.
חטיבת הלקוחות תאגד בתוכה את אגף מבצעי קרקע, תחנת ישראל, שירות בטיסה, שירות לקוחות, סניף ישראל וראשי אגפים איזוריים בחו"ל.
תהליך זה יוביל את חטיבת הלקוחות להתמקד במתן מענה כולל ללקוחות, ואת חטיבת המסחר בראשות אלי כהן, להתמקד בהיבטים תעופתיים וקשרים תעופתיים בינלאומיים, תיירות פנים וחוץ, קביעת מדיניות, תמחור, תכנון אסטרטגי, פיתוח מוצרים חדשים ושיווק.
רומנו אמר כי השינוי נובע מהרצון להוסיף ולשפר את מערך הטיפול השוטף בלקוחות החברה, באמצעות מתן מענה תחרותי ללקוחות ולשותפים העסקיים. "בחטיבת הלקוחות ימצאו לקוחותינו כתובת מטפלת אחת, החל משלב הזמנת כרטיס הטיסה ועד לקבלת כבודתם עם הגיעם ליעדם. חטיבת המסחר תתמקד בהרחבת פעילות התיירות של אל על בכל היבטיה, הרחבה ופיתוח של סל המוצרים בתיירות הנכנסת והיוצאת, קביעת מדיניות ושיווק", אמר.
דוד מימון, סמנכ"ל הלקוחות של אל על, הוסיף כי "התחרות על ליבו של הצרכן נמדדת כיום בראש ובראשונה באיכות השירות ללקוח. הקמת חטיבת הלקוחות והעמדת הלקוח במרכז מעגל שירות אחד, שתחילתו בתהליך המכירה וסיומו בסוף הטיסה, תואמת את תפיסת עולמנו. מהלך זה יביא לשיפור הממשק הכולל עם הלקוח ויאפשר לאל על להציע את סל השירותים המלא של החברה".

תאריך:  01/02/2009   |   עודכן:  02/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אל על: ארגון מחדש בחטיבות השירות והמכירות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
גם אלו שמודעים לכך שהם סובלים מדיכאון לא תמיד יודעים לקשר חלק מתסמינים אלו למצבם    קל לפספס כמה מהתסמינים של הדיכאון
עופר וולפסון
משלחת של נציגי מזכירות ועדת הסחר של הארגון ביקרה בארץ ותנסח דוח בנושא מוכנותה של ישראל בתחום    מנהל סחר החוץ בתמ"ת: "מקווה ללמוד מהפרקטיקות המתקדמות של הארגון"
עידן יוסף
פנייה מפתיעה של אולמרט לשר לענייני גמלאים בבקשה כי "יתרום לו מנסיונו"    על המשך הירי מהרצועה: "לא ניגרר למלחמת יריות בלתי פוסקת בגבול הדרום"
רחל אלג'ים
רעיונות יצירתיים לזמן איכות משפחתי בגבולות הבית והתקציב    והפעם: בלונים פורחים, שרבוטים אמנותיים וגלידת חורף עם קרם וניל להמתקת האווירה
איציק וולף
בדיון בבית משפט השלום שוחרר עוזרו לשעבר של גאידמק בערבות של 650 אלף שקל לאחר שנחשד בהעלמות מס של מעל למיליון ו-200 אלף שקל    צו איסור יציאה מן הארץ הוצא נגדו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il